وب کم یالینک UVC30

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****
  • دارای 1 سال گارانتی ایمن ارتباط
  • ارائه بهترین کیفیت تصویر را با نمایش رنگ طبیعی
  • دوربین USB جدید با 4K UHD و بزرگنمایی دیجیتال 3 برابر برای تجربه ای بینظیر
  • استفاده از ویژگی Windows Hello برای تقویت امنیت ورود به سیستم کامپیوتر
  • دارای میکروفون کارآمد و افزایش برد صوتی 150 درجه / 6.6 فوت

مشخصات وب کم یالینک UVC30

وب کم یالینک UVC30 یک دوربین Ultra HD است که توسط کمپانی یالینک تولید شده است و شامل دو نسخه مناسب نیاز های مجموعه های مختلف میباشد.

اولین نسخه از این وب کم UVC30 Room مناسب برای اتاق های جلسات کوچک و دیگری نسخه UVC30-Desktop یک دوربین USB جدید با کیفیت 4K UHD و بزرگنمایی دیجیتال 3 برابر مناسب استفاده روزانه شما با رایانه شخصی، مجهز به سنسور مادون قرمز داخلی و شناسایی چهره است که از ویژگی Windows Hello برای تقویت امنیت ورود به سیستم پشتیبانی می کند و همچنین تصویر تیز و تولید دقیق رنگ، تجربه ای از جلسات ویدیویی چهره به چهره با وضوح فوق العاده HD 4K و نرخ فریم بالا را ارائه می دهد.

براساس پروتکل استاندارد UVC ، دوربین UVC30 می تواند با اکثر پلتفرم UC از جمله Microsoft Teams و Skype for Business ، Zoom و غیره کار کند.

وب کم یالینک UVC30

وب کم یالینک UVC30 بهترین کیفیت تصویر را با نمایش رنگ طبیعی ارائه داده و همچنین قابلیت پخش فیلم صاف با جزئیات را داراست. UVC30 دسکتاپ همچنین از چندین وضوح پشتیبانی می کند ، از جمله با نمایشگرها و برنامه های 4K / 30FPS ، 1080P / 60FPS و 720P / 60FPS انطباق دارد. علاوه بر این ، ویژگی تشخیص چهره وب کم UVC30 اجازه می دهد دسکتاپ همیشه برای کادر بندی دقیق افراد هوشمندانه عمل کند.

محصولات پیشنهادی