دانگل وای فای یالینک مدل WF50

    ****جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید****

در این قسمت تلفن های تحت شبکه و VOIP یالینک yealink را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت دانگل وای فای یالینک مدل WF50 را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 1 سال گارانتی ایمن ارتباط
  • سازگار با Yealink SIP-T27G / T41S / T42S / T46S / T48S / T53 IP تلفن (نسخه 84)
  • پشتبانی از شبکه های 2.4 با سرعت 150 Mbps و شبکه های 5GHz با سرعت 433 Mbps
  • پشتیبانی از Dual Band برای سرعت انتقال بالا و تداخل کمتر
  • سرعت انتقال بالا

دانگل وای فای یالینک مدل WF50 نسل جدید Wi-Fi USB Dongle محسوب می‌شود و این قابلیت را به کاربران میدهد که به یک شبکه وای‌فای 2.4 گیگاهرتزی متصل شده و از 150 مگابایت بر ثانیه استفاده کنند. دانگل وای فای یالینک مدل WF50 از دو باند پشتیبانی کرده که شبکه وای‌ فای به 5 گیگاهرتز و حداکثر به 433 مگابایت بر ثانیه تغییر می‌کند.

معرفی دانگل وای فای یالینک مدل WF50

دانگل وای فای یالینک مدل WF50 با انتقال اتصالات بی سیم از باند 5 گیگاهرتز، دیگر کاربران نگران تداخل دستگاه های بی سیم مجاور که ممکن است در سیگنال بی سیم آن ها تداخل ایجاد کند، نیستند همچنین وجود اتصال با کیفیت بالا برای برقراری تماس و پخش ویدئو HD را نیز تضمین می نماید. این دستگاه USB به رمزگذاری های WPA / WPA2 در برابر تهدیدات امنیتی به شبکه مجهز شده است.

علاوه بر این، دانگل وای فای یالینک مدل WF50 دارای توانایی ایجاد اتصال Wi-Fi به راحتی، سریع و قابل اعتماد است، به طوری که کاربران می توانند به صورت بهینه ارتباط برقرار کرده و همکاری نمایند. یالینک WF50 با استاندارد IEEE 802.11a / b / g / n / ac سازگار بوده و قابلیت اطمینان و توان را به حداکثر می رساند.

همانطور که دانگل وای فای یالینک مدل WF50 را در تصویر می بینید  دارای سرعت انتقال بالا است.

همانطور که دانگل وای فای یالینک مدل WF50 را در تصویر می بینید دارای سرعت انتقال بالا است.

در نهایت میتوان گفت دانگل وای فای یالینک مدل WF50 یک دستگاه با نصب و اجرای راحت است که به کاهش تداخل دستگاه های بی سیم نزدیک کمک می کند. این دستگاه برای اتصال با کیفیت بالا و مناسب برای برقراری تماس و پخش ویدئو با فرمت HD است. اگر به دنبال یک دانگل Wi-Fi برای کمک به شما در برقراری ارتباط موثرتر و همکاری بیشتر هستید، WF-50 همان چیزی است که شما نیاز دارید.

مشخصات دانگل وای فای یالینک مدل WF50

دانگل وای فای یالینک مدل WF50 یکی از محصولات کمپانی یالینک است که بسیار کاربردی می باشد.WF50 – دانگل USB Wi-Fi دو بانده سازگار با تلفن IP Yealink SIP است. کلمه دانگل در کاربردهای مختلفی در زمینه کامپیوتر و فناوری اطلاعات قابل استفاده است. دانگل وای فای یالینک مدل WF50 قابلیت اطمینان و توان عملیاتی را به حداکثر می‌رساند.

دانگل اغلب به صورت USB طراحی می شود و با اتصال به سیستم مورد نظر، اتصال بی سیم خاصی را بین آن سیستم و دستگاه خاص دیگری امکان پذیر می کند. ممکن است بارها بدون دانستن نام دانگل از آن استفاده کرده باشید. برای مثال کامپیوترهای رومیزی قابلیت اتصال به وای فای را ندارند و خود نمی توانند به مودم متصل شوند. در این شرایط می توانید با استفاده از دانگل وای فای قابلیت جدیدی به سیستم خود اضافه کنید و سیستم خود را به وای فای متصل کنید. Wi-Fi را پیدا کنید

احتمالا با پیشرفت تکنولوژی کلمه دانگل که به آن آداپتور بی سیم هم می گویند زیاد شنیده اید. دانگل قطعه کوچکی از سخت افزار است که به دستگاه دیگری مانند کامپیوتر، تلویزیون و غیره متصل می شود. پیوند داده شده است و ویژگی ها و عملکردهایی را به آن اضافه می کند. دانگل وسیله یا وسیله ای است که نقش رابط ارتباطی بین دستگاه ها و سایر سیستم های حوزه فناوری را ایفا می کند.

ویژگی های برجسته دانگل وای فای یالینک مدل WF50

دانگل وای فای یالینک مدل WF50 از سیسیتم عامل های لینوکس، اندروید پشتیبانی می کند و رابط این محصول از برند یالینک USB 2.0 می باشد. دانگل وای فای یالینک مدل دذرای ابعاد WF50 52mm*27mm*8mm  و وزن آن 28 گرم می باشد. این دستگاه USB پویا به سبک plug-and-play مجهز به رمزگذاری‌های WPA/WPA2 است که شبکه شما را در برابر تهدیدات امنیتی دفاع فعال می‌کند.

برند Yealink که در سال 2001 تأسیس شد، یک شرکت طراحی و تولید تلفن و یکی از محبوب ترین برندهای چینی تلفن های معمولی، تلفن های اینترنتی و تلفن های تصویری در سراسر جهان است. یلینک بیش از 15 سال است که بر روی محصولات مرتبط با VoIP یا VoIP Protocol (VoIP) تمرکز کرده است و همیشه سعی کرده است محصولات خود را با قیمتی مقرون به صرفه، استفاده آسان و با کیفیت بالا ارائه دهد.

همانطور که دانگل وای فای یالینک مدل WF50 را در تصویر می بینید  دارای رنگ مشکی است.

همانطور که دانگل وای فای یالینک مدل WF50 را در تصویر می بینید دارای رنگ مشکی است.

یکی از مزایای استفاده از برند Yelinic این است که این شرکت به مشتریان و مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا به راحتی با IP-PBX، سوئیچ های نرم افزاری و IMS موجود در بازار کار کنند. استاندارد شبکه این محصول شامل: IEEE 802.11 a/n/ac، IEEE 802.11 b/g/n می باشد. در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های دانگل وای فای یالینک مدل WF50 بپردازیم همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول و خرید سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • سازگار با Yealink SIP-T27G / T41S / T42S / T46S / T48S / T53 IP تلفن (نسخه 84)
  • پشتبانی از شبکه های 2.4 با سرعت 150 Mbps و شبکه های 5GHz با سرعت 433 Mbps
  • پشتیبانی از Dual Band برای سرعت انتقال بالا و تداخل کمتر
  • سرعت انتقال بالا
  •  اتصال دو باند
  •  بدون تداخل
  •  اتصال قابل اعتماد
  •  استفاده آسان

برای دانلود دیتاشیت محصول دانگل وای فای یالینک مدل WF50 روی لینک زیر کلیک نمایید.

PDF

برای مشاهده محصول دانگل بلوتوث یالینک مدل BT50 کلیک نمایید.

برند

یالینک

کشور سازنده

چین

ابعاد

52mm*27mm*8mm

رنگ

خاکستری

رابط

USB 2.0

محصولات پیشنهادی