مقالات

گوشی کنفرانس یالینک 1 انتخابی حرفه‌ای برای ارتباطات تجاری

گوشی کنفرانس یالینک 1 انتخابی حرفه‌ای برای ارتباطات تجاری

خرید گوشی کنفرانس یالینک، راهکاری برای اتاق‌ جلسات

گوشی کنفرانس یالینک 1 انتخابی حرفه‌ای برای ارتباطات تجاری بوده که به عنوان دستگاه هایی جهت برگزاری جلسات گروهی با کیفیت بالا شناخته می شوند. تلفن کنفرانس یالینک به گونه ای ساخته شده که مناسب استفاده در اتاق‌ های جلسات کوچک، متوسط و بزرگ بوده و کاربران را قادر می سازد تا با شرکای تجاری، تامین کنندگان و تیم های راه دور، ارتباط برقرار کرده و جلسه ای را برگزار کنند. استفاده از این ویژگی به افراد کمک می کند تا از راه دور در جلسه حضور داشته باشند و با استفاده از تلفن یالینک به طور همزمان با یکدیگر صحبت کنند.

همانطور که گفته شد، مهم ترین قابلیت گوشی کنفرانس، شرکت در جلسات از راه دور می باشد. در واقع تمامی افرادی که در جلسه شرکت می کنند، نیاز به حضور فیزیکی ندارند و با استفاده از یک تلفن کنفرانس، می توانند به راحتی در جلسه شرکت کنند. گوشی‌ کنفرانس یالینک که یکی از بهترین محصولات یالینک می باشد، دارای انواع مختلفی بوده که همه آنها از ویژگی‌ های پیشرفته‌ ای مانند صدای HD، میکروفون‌ های چندگانه و امکانات مدیریت جلسات پشتیبانی می کنند. به طور کلی برای انتخاب یک مدل مناسب و خرید گوشی کنفرانس یالینک باید به نیاز محیط خود مانند اندازه اتاق، تعداد شرکت کنندگان و نوع جلسات توجه کرد.

باتوجه به اینکه قیمت گوشی کنفرانس یالینک از اهمیت بالایی برای شرکت ها دارد، بسته به نوع خدمات ارائه داده شده دارای قیمت های مختلفی می باشند. به طور کلی از این گوشی‌ ها برای کسب‌ و کارها، تیم‌ های کاری و افراد دورکار که نیاز به شرکت در جلسات مجازی دارند، استفاده می شود. همچنین در سازمان هایی که نیاز به کنفرانس‌ های صوتی حرفه‌ ای و مدیریت تماس‌ های گروهی می باشد و در مراکز تماس و خدمات مشتریان برای ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان از طریق مکالمات صوتی شفاف نیز استفاده می شوند.

تلفن کنفرانس تحت شبکه یالینک به صورتی هوشمند و دقیق طراحی شده است که با پشتیبانی از قابلیت های کاربردی فراوان، بسیار کارآمد می باشد. برخی از مدل های آن با دارا بودن صفحه نمایش لمسی و گیرنده صوتی 360 درجه به کاربران اجازه می دهند به راحتی با سیستم تعامل کنند و مدیریت خوبی در جلسات را داشته باشند. به طور کل  هدف اصلی این شرکت ارائه راه‌ حل‌ هایی است که هم از نظر کیفیت صوتی و هم از نظر سهولت استفاده، تجربه خوبی را برای کاربران فراهم کند، در حالی که هزینه‌ ها را بتوان با استفاده از آنها تا حد قابل توجهی، کاهش داد.

در این تصویر چند دلیل برای انتخاب گوشی کنفرانس یالینک 1 انتخابی حرفه‌ای برای ارتباطات تجاری را مشاهده می کنید

در این تصویر چند دلیل برای انتخاب گوشی کنفرانس یالینک 1 انتخابی حرفه‌ای برای ارتباطات تجاری را مشاهده می کنید

چرا گوشی‌ کنفرانس های یالینک برای هر کسب‌ و کاری ضروری هستند؟

همانطور که قبلاٌ اشاره کردیم، از تلفن کنفرانس ها جهت برقرای جلسات و کنفرانس های چند طرفه استفاده می شود. گوشی‌ های کنفرانس یالینک با کیفیت صدای عالی، طراحی کاربرپسند، و قابلیت‌ های متنوعی مانند پشتیبانی از کنفرانس‌ های چند طرفه، حذف نویز و… یک تجربه‌ ای حرفه‌ ای و آسان برای شرکت در جلسات از راه دور فراهم می‌ کنند. این گوشی‌ ها با قابلیت‌ هایی که دارند، برقراری جلسات از راه دور را لذت بخش می کنند و مکالماتی شفاف و بدون وقفه را ایجاد می کنند.

یالینک از جمله برند هایی بوده که همواره با تلاش و پشتکار فراوان، توانسته محصولاتی با کیفیت و مقرون به صرفه تولید کند. به همین خاطر بوده که این برند یکی از بهترین تولیدکنندگان تلفن های تحت شبکه در دنیا شناخته می شود. گوشی‌های کنفرانس یالینک با بهبود بخشی به کنفرانس های برگزار شده، توانسته ارتباطات درون و برون سازمانی را کارآمدتر کند. پشتیبانی محصولات یالینک از تکنولوژی های پیشرفته و کار آمد سبب شده تا همیشه گوشی کنفرانس یالینک 1 انتخابی حرفه‌ای برای ارتباطات تجاری در نظر گرفته شود. در ادامه چندتا از مهم ترین دلایل استفاده از تلفن کنفرانس ها را بیان کرده ایم.

برقراری تماس‌ های گروهی با تلفن کنفرانس یالینک

تلفن کنفرانس یالینک به گونه ای طراحی شده که امکان برقراری جلسات گروهی با کیفیت بالا را دارد. با استفاده از این قابلیت امکان برقراری یک جلسه با تعداد بالایی از افراد وجود داشته که این ویژگی سبب می شود تا نیاز به حضور فیزیکی به حداقل برسد و در نتیجه در زمان و هزینه های سفر و جا به جایی، جهت برگزاری جلسات، صرفه جویی شود. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی در تماس های گروهی ، امکان ایجاد اتاق‌ های مجازی بوده که کاربران می توانند، شرکت‌ کنندگان را به اتاق‌ های کوچکتر (Breakout Rooms) تقسیم بندی کند.

همچنین این دستگاه ها قابلبت برقراری کنفرانس های چند طرفه را داشته که امکان برقراری تماس به طور همزمان با چندین نفر در نقاط مختلف دنیا فراهم می شود. در واقع برقراری تماس با چندین شماره یا اتصال به چندین خط VoIP را فراهم می کند. در برخی از مدل‌ های آن، کاربران جهت ارتباط راحت تر با یک دیگر و تبادل بحث و نظر، می‌توانند بدون نیاز به تجهیزات اضافی، تماس‌ های کنفرانسی تا 5 نفر یا بیشتر را به راحتی برقرار کنند.

کنترل و مدیریت آسان جلسه با تلفن کنفرانس

یکی از دلایل مهم در استفاده از تلفن کنفرانس این بوده که با استفاده از آنها می توانید به راحتی کنترل جلسه را در اختیار داشته باید. در واقع گوشی کنفرانس های یالینک با رابط کاربری ساده و همینطور امکانات پیشرفته ای که دارند، امکان مدیریت ساده و راحت جلسه را فراهم می کنند. برای مثال می توانید به راحتی تماس ها را مدیریت کرده، شرکت‌ کنندگان را اضافه یا حذف کنید. در واقع کاربر بدون نیاز به قطع تماس می تواند به راحتی افرادی را اضافه و یا حذف کند. همچنین وجود صفحه نمایش لمسی در برخی از مدل های آن، امکان دسترسی سریع و آسان به منوها و تنظیمات را فراهم می کند.

جهت جلوگیری از ایجاد نویز و اختلال و یا همهمه ، برگزارکننده جلسه این امکان را داشته تا صدای شرکت گنندگان را قطع کند. همچنین با استفاده از دکمه‌ های کنترلی یا صفحه‌ نمایش لمسی، می توانید به راحتی حجم صدا و میکروفون‌ ها را مدیریت کنید. از طرفی این تلفن‌ ها به راحتی به سیستم‌ های مختلف مانند VoIP و پلتفرم‌های UC متصل می شوند. در واقع با استفاده از این قابلیت و ادغام با سیستم‌های موجود در سازمان می توانید جلسات را از طریق سیستم‌های مورد نظر خود مدیریت کنید. همچنین با استفاده از ابزارهای نرم افزاری مدیریتی می توانید به‌ روزرسانی های نرم‌ افزاری را به راحتی انجام دهید.

طراحی کاربرپسند تلفن کنفرانس یالینک

نکته ای دیگر در مورد تلفن کنفرانس های یالینک طراحی جذاب و کاربرپسند آنها بوده که استفاده از آن را برای کاربران لذت بخش کرده است. به طور کلی برند یالینک اهمیت بالایی جهت بهره بردن کاربران از این دستگاه ها به طوری کاملاً ساده و بدون پیچدگی، می دهد که در نتیجه آن سبب بهبود تجربه کاربری و ساده‌ سازی فرآیند استفاده از تلفن‌ کنفرانس های یالینک در جلسات و ارتباطات شده است. بدنه این تلفن ها به گونه ای طراحی شده که ظاهری شیک و مدرنی را داشته و علاوه بر آن، با کاربری آسانی که دارند، استفاده طولانی مدت از آن‌ ها را راحت تر کرده است.

برخی از مدل های گوشی کنفرانس های یالینک دارای صفحه نمایش لمسی باکیفیت بوده که تجربه کاربری را بهبود می‌ بخشد. نمایش اطلاعات به شکلی واضح از مهم ترین قابلیت های این صفحه نمایش ها بوده که لمسی بودن برخی از آن ها سبب شده تا بتوان تنظیمات لازم را به صورتی کاملاً سریع و راحت ایجاد کرد. از طرفی داشتن برخی از کلیدهای فیزیکی کاربردی، کنار این صفحه نمایش ها، سبب دسترسی سریع به عملکردهای مختلف مانند کنترل صدا، برقراری و قطع تماس‌ ها و یا بی صدا کردن شده است. از طرفی با طراحی ساده ای که این تلفن ها دارند، نصب و پیکربندی راحتی داشته که استفاده از آنها را ساده تر کرده است.

کاهش هزینه‌ ها در کسب‌ و کارها

استفاده از گوشی کنفرانس جهت برقراری جلسات می باشد. این امر سبب شده تا هزینه های برگزاری جلسات حضوری توسط شرکت ها بسیار کاهش پیدا کند. در واقع هزینه های ایجاد زیرساخت های لازم جهت برقراری کنفرانس ها مانند سیستم‌ های ویدیویی حجیم یا اتاق‌ های کنفرانس پیشرفته را از بین برده است. با برگزاری جلسات از راه دور، هزینه های لازم جهت سفرهای کاری مانند هزینه‌ های بلیط هواپیما، اقامت و سایر هزینه‌ های مرتبط با سفر نیز کاهش پیدا می کند. از طرفی به دلیل استفاده از فناوری VOIP هزینه های برقراری تماس نسبت به خطوط قدیمی بسیار کاهش پیدا کرده است.

برقراری تماس های گروهی افرادی که در نقتط مختلف مستقر هستند، بدون نیاز به تماس جداگانه هر کدام، با استفاده از یک تلفن کنفرانس هزینه های اضافی را تا حد مطلوبی کاهش می دهد. نکته ای دیگر قابلیت پشتیبانی این دستگاه های از کیفیت صدایی عالی می باشد که باعث کاهش احتمال اشتباهات در فهم اطلاعات در سیک جلسه می شود. این خود سبب شده تا بهبود قابل توجهی در تصمیم گیری های نهایی ایجاد شده و در نتیجه هزینه‌ های ناشی از سوءتفاهم ها و اشتباهات را کاهش دهد. این ویژگی ها سبب شده تا کسب‌ و کارها بتوانند، منابع مالی و زمانی خود را به بهترین شکل مدیریت کنند و درنتیجه بهره‌ وری خود را افزایش دهند.

در این تصویر که گوشی کنفرانس یالینک 1 انتخابی حرفه‌ای برای ارتباطات تجاری می باشد را مشاهده می کنید

در این تصویر که گوشی کنفرانس یالینک 1 انتخابی حرفه‌ای برای ارتباطات تجاری می باشد را مشاهده می کنید

تکنولوژی های پیشرفته در گوشی‌ کنفرانس های یالینک

گوشی‌ های کنفرانسی یالینک از تکنولوژی‌ های پیشرفته‌ ای بهره می‌ برند که در نتیجه سبب شده تا تجربه ارتباطات صوتی و تصویری بهبود پیدا کند. این ویژگی ها سبب شده تا تلفن کنفرانس یالینک برای محیط‌ های کاری و تیم‌ های دورکار به ابزاری کارآمد و قوی تبدیل شود. به طور کلی یک تلفن کنفرانس این امکان را به وجود آورده تا شرکت ها بتوانند به‌ سرعت و به‌ صورت مستقیم با مشتریان، شرکا و تامین‌کنندگان خود ارتباط برقرار کنند. این امر سبب بهوبد روابط کاری شده که نقش مهمی در تسریع فرآیندها، کاهش هزینه‌ ها و افزایش بهره‌ وری در شرکت ها ایجاد می کند.

برقراری کنفرانس های چند طرفه آن هم به سرعت و بدون نیاز به برنامه ریزی خاص از بزرگترین دلیل استفاده از این نوع تلفن ها در سازمان ها می باشد که با پشتیبانی از تکنولوژی های پیشرفته این ارتباطات را پیشرفته تر و دقیق تر صورت می بخشد. تمام این موارد گفته شده، سبب شده تا گوشی کنفرانس یالینک 1 انتخابی حرفه‌ای برای ارتباطات تجاری باشد. در ادامه چند مورد از تکنولوژی های پیشرفته به کار برده شده در تلفن کنفرانس های یالینک را بیان کرده ایم، با ما همراه باشید.

گوشی‌ های کنفرانس یالینک با کیفیت صدای بی‌نظیر

گوشی‌ های کنفرانس یالینک از قابلیت مهم و حیاتی کیفیت صدای HD برخودار می باشند که این ویژگی سبب شده تا صدای افراد با جزئیات و وضوح بیشتری حتی در محیط های بزرگ با امکان اکوی زیاد، منتقل شود. از طرفی با پشتیبانی از فناوری‌ های پیشرفته مانند حذف نویز (Noise Proof) و حذف اکوی صوتی (AEC)، تماس با کیفیت و واضحی را ایجاد می کنند. در واقع با استفاده از این دو فناوری صداهای غیرضروری حذف شده و دیگر نویز و صدای اضافی دیگر تجهیزات موجود در محیط، اثری بر روی کیفیت تماس نمی گذارد. صداهای ناخواسته مانند صدای تایپ، زمزمه، یا حتی صدای تهویه هوا به طور خودکار شناسایی شده و فیلتر می شود.

مهم ترین ویژگی در جلسات از راه دور این بوده که افراد بتوانند صدای یک دیگر را به طوری کاملاً واضح و شفاف بشنوند. در واقع در حین برقراری جلسات که از اهمیت بالایی در یک مجموعه برخودار می باشد، هیچگونه اختلال و نویزی نباید وجود داشته باشد و نیاز به تماسی با کیفیت و شفافیت عالی می باشد. گوشی‌ های یالینک با بهره مندی از صدای Full-Duplex این امکان را به افراد داده تا بتوانند به‌صورت همزمان صحبت کرده و صدای هر دو طرف به‌ وضوح شنیده شود. این ویژگی های گفته شده تمرکز افراد در جلسات را حفظ می کند و سبب شده تا مکالمات بدون اختلال انجام شوند.

میکروفون‌ های چندگانه و قابل توسعه

تلفن کنفرانس های یالینک از قابلیت مهم و جالبی برای برقراری کنفرانس های صورتی برخوردار می باشند. این محصولات دارای میکروفون های چندگانه بوده که می تواند، صدا را در زاویه های مختلف انتقال دهد. این موضوع سبب شده تا در محیط های بزرگ صدا به خوبی و با یک حجم یکسان در گردش باشد. برخی از مدل های گوشی کنفرانس های یالینک این قابلیت را داشته تا میکروفون های اضافی را در صورت نیاز بتوان به دستگاه متصل کرد. با این روش می توان محدوده پوشش دهی صدا را افزایش داد. معمولاً میکروفون‌ ها صدا را از زاویه 360 درجه ضبط و منتقل می‌کنند تا تمامی افراد حاضر در جلسه به‌ خوبی شنیده شوند.

این میکروفون ها به گونه ای بوده که به‌ طور خودکار به سمت فردی که در حال صحبت است سوئیچ می شود. این قابلیت سبب شده تا صدای فرد با بالاترین وضوح و کیفیت به گوش سایرین برسد و در این صورت نیاز به استفاده از میکروفون ثابت را از بین می برد. در برخی از مدل های پیشرفته گوشی کنفرانس یالینک، از تکنولوژی Beamforming پشتیبانی می‌ شود که سبب بهبود کیفیت میکروفون ها در محیط های خیلی بزرگ می شود. در واقع با ایجاد تمرکز بر روی صدای فعال و کاهش صداهای محیطی یا جانبی، تجربه کنفرانس‌ های صوتی را حرفه‌ ای‌تر و کارآمدتر می‌سازد.

قابلیت اتصال چندمنظوره گوشی کنفرانس یالینک

از ویژگی های جالب این تلفن ها این بوده که اتصالات مختلف را پشتیبانی می کنند این ویژگی سبب شده تا بتوان از تلفن کنفرانس یالینک در محیط‌ های کاری مختلف استفاده کرد. از اتصالات می توان به اتصال از طریق VoIP (پروتکل اینترنتی) اشاره کرد که در واقع برای برقراری تماس‌ های صوتی از اینترنت استفاده می شود. استفاده از اینترنت برای سازمان‌ ها و شرکت‌ ها سبب کاهش کاهش هزینه‌ های تماس می شود. از طرفی برخی از مدل‌ های آن دارای Wi-Fi داخلی بوده که بدون نیاز به کابل شبکه به اینترنت متصل می شود. در شرکت هایی که دسترسی به کابل شبکه محدود باشد، بسیار کاربردی است.

یکی از قابلیت های مهم این تلفن ها پشتیبانی از بلوتوث داخلی بوده که امکان اتصال بی‌ سیم به دستگاه‌ های دیگر مانند تلفن‌ های همراه، هدست‌ ها و سایر تجهیزات جانبی را ایجاد می کند. این قابلیت سبب شده تا تماس‌ ها از طریق دستگاه‌ های مختلف مدیریت شده و بتوان آزادانه جابجا شد. از طرفی وجود پورت‌ های USB جهت اتصال به کامپیوترها، لپ‌تاپ‌ ها یا حتی دستگاه‌ های ذخیره‌ سازی نیز اهمیت بالایی دارد. با استفاده از پورت USB می توان تماس‌ ها و کنفرانس‌ ها را به راحتی ضبط کرده یا به سایر تجهیزات متصل شد. همچنین می توان به چندین دستگاه به‌ صورت همزمان متصل و تماس‌ های مختلف را از چند منبع مدیریت کرد.

از دیگر نوع اتصال گوشی کنفرانس yealink می توان به قابلیت اتصال برخی از مدل های آن به شبکه‌ های تلفن سنتی PSTN اشاره کرد که سبب شده تا علاوه بر VoIP، از خطوط تلفن سنتی نیز برای برقراری تماس استفاده کرد. این گوشی ها معمولاً از PoE پشتیبانی می‌کنند. پشتیبانی از PoE سبب شده تا بتوان برق مورد تیاز دستگاه را از طریق کابل شبکه تأمین کرد. این قابلیت سبب می شود تا نیاز به کابل‌ های اضافی کاهش پیدا کند و درنتیجه نصب دستگاه نیز راحت تر صورت گیرد. به طور کلی قابلیت‌ های اتصال چند منظوره به تلفن‌ های کنفرانس یالینک انعطاف‌ پذیری و تطبیق‌ پذیری بالایی بخشیده که استفاده از آنها را راحت تر کرده است.

پشتیبانی از نرم افزارهای کنفرانس ویدئویی Microsoft Teams و Zoom

سازگاری کامل گوشی‌های کنفرانس یالینک با نرم‌افزارهای محبوب کنفرانس ویدیویی و صوتی مانند Microsoft Teams و Zoom از قابلیت های جالب در این نوع از گوشی ویپ های یالینک است که امکانات گسترده‌ ای را برای کاربران فراهم می‌ کند که باعث داشتن تجربه‌ ای حرفه‌ ای و کارآمد در جلسات مجازی می شود. در واقع تلفن کنفرانس یالینک با برخورداری به طور پیش‌ فرض از رابط کاربری و برنامه‌های داخلی این پلتفرم‌ها نیاز به نصب جداگانه این نرم‌ افزارهای جانبی را از بین برده است که می توان به سرعت و آسانی به این خدمات متصل شده و از امکانات آنها استفاده کرد.

با استفاده از قابلیت های Microsoft Teams و Zoom، امکان به‌ روزرسانی و مدیریت از راه دور دستگاه وجود دارد. این ویژگی به تیم‌ های IT اجازه داده تا بتوان دستگاه‌ ها را به‌ طور مرکزی مدیریت کنند و در صورت نیاز به‌ روزرسانی‌ ها را نصب و تنظیمات را به سرعت انجام دهند. با این قابلیت می توان گفت که یالینک قادر بوده هم از کنفرانس‌ های صوتی و هم از کنفرانس‌ های ویدیویی با کیفیت بالا پشتیبانی کند. این تلفن کنفرانس ها با تجهیز بودن به دوربین‌ ها و میکروفون‌ های با کیفیت امکان ارائه جلسات Teams و Zoom را با تصویری شفاف و صدای بی‌ نقص را فراهم کرده اند.

تلفن‌ های کنفرانس یالینک امکان اتصال همزمان به Microsoft Teams و Zoom را دارند که سبب شده تا به طور هم زمان با استفاده از هر دو پلتفرم، تماس‌ ها و جلسات را به راحتی مدیریت کرد. برخی مدل ها با داشتن، دکمه فیزیکی اختصاصی برای Microsoft Teams، امکان دسترسی مستقیم و سریع را به رابط Teams ایجاد می کند. از طرفی تلفن‌کنفرانس یالینک همانطور که اشاره شد، قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی صدای HD و حذف نویز را داشته که در نتیجه آن در جلسات Teams و Zoom از کیفیت صدای عالی و شفافیت کامل در تماس ها بهره برده است.

تا به اینجا با گوشی کنفرانس یالینک در مقاله گوشی کنفرانس یالینک 1 انتخابی حرفه‌ای برای ارتباطات تجاری آشنا شدیم. به طور کلی می توان نتیجه گرفت که استفاده از یک تلفن کنفرانس از جمله دستگاه هایی بوده که جهت برقراری جلسات از راه دور کاربرد دارد. با استفاده از یک تلفن کنفرانس، دیگر نیازی به حضور فیزیکی برای شرکت در جلسات نمی باشد. این دستگاه نه تنها هزینه های اضافی جهت برقراری جلسات را کاهش می دهد، بلکه سبب صرفه جویی در وقت با فراهم کردن موقعیت جلسه به طور کاملاً سریع و راحت می شود. ایمن ارتباط به عنوان نمایندگی فروش محصولات یالینک در ایران، به ارائه انواع تلفن کنفرانس این برند با بهترین قیمت کرده است.
سوالات متداول

تلفن‌ های کنفرانس یالینک برای چه اندازه‌ای از اتاق کنفرانس مناسب هستند؟

یالینک مدل‌های مختلفی را برای اتاق‌های کوچک، متوسط و بزرگ ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، مدل‌هایی مانند CP920 برای اتاق‌های کوچک و متوسط و مدل CP960 برای اتاق‌های بزرگ‌تر طراحی شده‌اند که می‌توانند تعداد بیشتری از شرکت‌کنندگان را پوشش دهند.

آیا امکان اضافه کردن میکروفون‌ های جانبی وجود دارد؟

بله، برخی از مدل‌های یالینک، به‌ویژه برای اتاق‌های بزرگ، قابلیت اضافه کردن میکروفون‌ های جانبی را دارند تا بتوانند تعداد بیشتری از افراد را با پوشش صوتی بهتر پشتیبانی کنند.

آیا تلفن‌ های کنفرانس یالینک از باتری پشتیبان استفاده می‌کنند؟

برخی از مدل‌های یالینک دارای باتری داخلی هستند که در صورت قطع برق، دستگاه همچنان برای مدت معینی به کار خود ادامه می‌دهد و امکان قطع تماس‌ ها کاهش می‌یابد.

آیا تلفن‌ های کنفرانس یالینک امکان اشتراک گذاری محتوا دارند؟

برخی از مدل‌ های پیشرفته‌ تر یالینک از قابلیت اشتراک‌ گذاری محتوا از طریق اتصال به سیستم‌های دیگر یا نرم‌افزارهای کنفرانس پشتیبانی می‌کنند. به این ترتیب، کاربران می‌توانند فایل‌ ها و اسناد را همزمان با برگزاری کنفرانس به اشتراک بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *