گوشی ویپ بیسیم یالینک W71P

در این قسمت مشخصات تلفن های تحت شبکه و VOIP یالینک yealink را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت گوشی ویپ بیسیم یالینک W71P را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 1 سال گارانتی ایمن ارتباط
  • پشتیبانی از 10 اکانت SIP
  • پشتیبانی از 10 گوشی بیسیم
  • حداکثر 20 تماس همزمان
  • نمایشگر 1.8 اینچی 90×65 پیکسل
  • کیفیت صدای HD با بلندگوی فول دوبلکس

ترکیب ویپ و آزادی بی‌سیم با گوشی ویپ بیسیم یالینک W71P

بیسیم تحت شبکه یالینک مدل W71P یک سیستم تلفن بی‌سیم SIP همراه با دکت بوده که این بیسیم یالینک با استفاده از دکت می تواند تا 10 گوشی تلفن بیسیم W71H را ثبت کند. با استفاده از این قابلیت می توان از 1 اکانت SIP در هر گوشی (10 اکانت SIP در مجموع) بهره مند شد. قابلیت پشتیبانی از 20 تماس همزمان سبب شده است تا بتوان به راحتی و به طور هم زمان 20 تماس را بدون اینکه باعث تداخل یا کاهش کیفیت تماس‌ ها شود، مدیریت کرد و دیگر نگران از دست دادن تماس ها در محیط هایی با تعداد تماس بالا نبود.

همانطور که مشخص است تلفن یالینک W71P یک تلفن تحت شبکه بیسیم بوده که انعطاف پذیری عالی را برای کاربران به دلیل بیسیم بودن ایجاد کرده است. با استفاده از این تلفن تحت شبکه بیسیم یالینک می توانید در حین استفاده از آن حرکت کنید و در محیط کاری خود جا به جا شوید که به طور قابل توجهی مشکلات و هزینه های اضافی سیم کشی را از بین می برد. با قدرت سیگنال و پاسخگویی عالی، این تلفن بیسیم یالینک یک تجربه پایدار و خوب برای ارتباطات تلفنی را به شما ارائه می دهد.

به طور کلی می توانید با استفاده از گوشی تلفن ویپ بیسیم، از راحتی ارتباطات بی سیم در هر زمان و هر مکان و همچنین از مزایا و ویژگی های گسترده تلفن IP های صوتی لذت ببرید. تلفن تحت شبکه بیسیم نیز همانند گوشی های سیمی از طریق اینترنت ارتباطات خود را برقرار می کنند که به دلیل بی سیم بودن به راحتی قابل حمل بوده و می توان در محیط کاری خود آن را جا به جا کنید. به طور کل می توان اینگونه گفت که با استفاده از یک تلفن ویپ بیسیم می توان ترکیبی از تلفن ویپ و راحتی استفاده با امکان جا به جایی را تجربه کرد.

در این تصویر گوشی ویپ بیسیم یالینک W71P که 10 اکانت SIP دارد را مشاهده می کنید

در این تصویر گوشی ویپ بیسیم یالینک W71P که 10 اکانت SIP دارد را مشاهده می کنید

تجربه ساده و راحت با بیسیم تحت شبکه یالینک مدل W71P

تلفن بیسیم Yealink W71H به دلیل داشتن قابلیت های فیزیکی و ظاهری که دارد به یکی از بهترین تلفن بیسیم های یالینک تبدیل شده است که استفاده از آن برای کاربران همراه با راحتی و سادگی است. بدنه فلزی و مشکی آن، ظاهری شیک و مدرنی داشته که بسیار چشم نواز می باشد. از طرفی صفحه نمایش این محصول به صورتی طراحی شده است که به طور خاص سبب تسهیل و سرعت بخشیدن به فرایند شماره‌ گیری شده است. با داشتن کلید های شماره گیری سریع یا کلید های پیش‌ فرض برای قابلیت های دیگر، سبب صرفه‌ جویی در زمان و استفاده راحت تر از این تلفن بی سیم یالینک شده است.

تلفن بیسیم یالینک W71P دارای یک صفحه نمایش سیاه و سفید 1.8 اینچی 90×65 بوده که از رابط کاربر بصری پشتیبانی می کند. منظور از رابط کاربری بصری قابلیتی بوده که با استفاده از نمایشگر تلفن می توان تنظیمات، تماس‌ ها، پیام‌ها، فهرست تماس‌ ها و دیگر قابلیت‌ ها را به راحتی مشاهده و مدیریت کرد. در واقع نحوه ی نمایش و تعامل با اطلاعات و گزینه‌ های مختلف در صفحه نمایش دستگاه با استفاده از این قابلیت به گونه ای بوده که به کاربران این امکان را میدهد تا به راحتی با دستگاه تعامل داشته و از امکانات آن به بهترین شکل استفاده کنند.

داشتن قابلیت ها و ویژگی کاربردی مانند نمایش نام یا شماره تماس‌ های ذخیره‌ شده، پیش‌ نمایش تماس‌ های ورودی و نمایش سایر اطلاعات مرتبط با تماس و طراحی کاربر پسند منو ها و گزینه های موجود روی صفحه، سبب دسترسی هرچه سریع تر کاربران به امکانات مورد نظر بوده که استفاده از این تلفن بیسیم تحت شبکه یالینک را برای افراد لذت بخش کرده است. در بسته بندی این محصول یک گیره کمربند برای حمل راحت تر بیسیم بر روی کمربند قرار داده شده است که حمل و جا به جایی تلفن بیسیم را برای کاربران راحت تر کرده و افراد می توانند مانند یک تلفن همراه، گوشی ویپ بیسیم را همراه خود جا به جه کنند.

قابلیت های پیشرفته تلفن ویپ بیسیم W71P یالینک

بیسیم W71P یالینک از جدیدترین محصولات و تلفن دکت های برند یالینک بوده که از قابلیت ها و ویژگی های کاربردی جالبی برخوردار می باشد. به طور کلی از ویژگی‌ ها و امکاناتی  که این نوع تلفن را از سایر گوشی های دیگر و تلفن‌ های سنتی متمایز می کند برخوردار بوده که تجربه ای بهتر را برای کاربران فراهم می کند. می توان گفت که پشتیبانی از این قابلیت ها توسط گوشی ویپ بیسیم یالینک W71P در راستای افزایش کارایی، انعطاف‌ پذیری و بهره‌ وری در سیستم‌ های ارتباطی می باشد. در ادامه به ویژگی های مهم این محصول پرادخته ایم.

پشتیبانی از کیفیت صدای HD

تلفن بیسیم دکت یالینک W71P از کیفیت صدای HD پشتیبانی می کند که صدایی با وضوح و کیفیت بالا را در حین مکالمات برای کاربران فراهم می کند. توجه به این نکته حائز اهمیت می باشد که در یک تلفن، مهم ترین ویژگی و قابلت داشتن کیفیت صدایی عالی و با وضوح بالا می باشد که این ویژگی در تلفن ویپ ها به نسبت تلفن سنتی های قدیمی بسیار پیشرفته تر شده و به وضوح، کیفیت صدایی در این نوع از تلفن ها بهبود پیدا کرده است. به طور کلی، کیفیت صدای HD در VoIP تجربه مکالمات صوتی را بهبود می‌ بخشد و صدایی با وضوح بیشتر، نویز کمتر و جزئیات بهتر را ارائه می‌ دهد.

در این تصویر گوشی ویپ بیسیم یالینک W71P با کیفیت صدای HD را مشاهده می کنید

در این تصویر گوشی ویپ بیسیم یالینک W71P با کیفیت صدای HD را مشاهده می کنید

این نوع از تلفن ها مانند تلفن بیسیم یالینک W71P با پشتیبانی از کدک های صوتی کار انتقال و فشره سازی صدا را انجام می دهند. عملکرد کدک های صوتی به این صورت بوده که صدای آنالوگ را با تبدیل به داده های دیجیتالی و سپس فشرده سازی آنها، صدایی را با کیفیت مطلوب و پهنای باند کمتر منتقل می کند. از طرفی با تبدیل دوباره صدا به صورت آنالوگ آن را برای کاربران قابل شنیدن می کند. این محصول قابلیت پشتیبانی از کدک های صوتی باند پهن G.722 و کدک صوتی باند باریک PC-MU,PCMA, G.726, G.729, G.729A, iLBC را دارد.

از قابلیت های جالب گوشی ویپ بیسیم یالینک W71P که کیفیت صدایی را برای کاربران واضح تر و با کیفیت تر می کند، پشتیبانی از فناوری حذف نویز (FNR) می باشد. با استفاده از این قابلیت می توان از این گوشی ویپ در محیط‌ های پر سر و صدا مانند دفاتر شلوغ، خیابان‌ ها و جایی که سایر دستگاه‌ های الکترونیکی وجود دارد، به راحتی استفاده کرد و دیگر نگران نویز و صداهای اضافه تولید شده بر روی کیفیت صدا نبود.

قابلیت رمزگذاری امنیتی

یکی از قابلیت های مهم و کاربردی در تلفن ویپ ها داشتن امنیت در ارتباطات صوتی می باشد. گوشی ویپ بیسیم یالینک W71P با پشتیبانی از دو پروتکل SRTP و TLS از تماس های شما در برابر حملات مختلف مانند استراق سمع و دستکاری محافظت می کند. پروتکل TLS برای رمزگذاری ارتباطات سیگنالینگ بین تلفن‌ های ویپ و سرورهای ویپ اثر بخش است. در واقع انتقال اطلاعات سیگنالینگ، مانند اطلاعات تماس و احراز هویت، به صورت امن بوده و افراد غیرمجاز دسترسی به آن ندارند. پروتکل SRTP برای رمزگذاری جریان صوتی در مکالمات ویپ اثر بخش است که با رمزگذاری داده های صوتی بین طرفین از دسترسی های غیرمجاز به محتوای مکالمات جلوگیری می شود.

نصب و راه اندازی ساده

گوشی ویپ بیسیم یالینک W71P نصب و راه اندازی ساده ای داشته که کاربران می توانند آن را راه اندازی کنند. این محصول با پشتیبانی از مکانیسم Boot می تواند پس از روشن شدن و راه اندازی به صورت خودکار به سرور RPS متصل شود تا پیکربندی‌ های لازم را دریافت کند. RPS که یک سرویس ابری ارائه شده توسط یالینک می باشد که به طور خودکار پیکربندی می شود. در واقع با استفاده از این قابلیت دیگر نیازی به تنظیمات دستی نبوده و فقط با اتصال به شبکه تنظیمات مورد نیاز را از سرور RPS دریافت می کند.

مشخصات فنی و ویژگی های گوشی ویپ بیسیم یالینک W71P

همانطور که قبلا اشاره شد این گوشی ویپ بیسیم یالینک W71P از کیفیت صدای HD پشتیبانی می کند. از طرفی بلندگوی این تلفن بیسیم یالینک به صورت تمام دوبلکس طراحی شده است. در واقع بلندگوی این محصول قابلیبت برقراری ارتباط صوتی همزمان در هر دو جهت را دارد. مانند یک ارتباط صوتی در تماس های عادی هر دو طرف می توانند به طور همزمان صحبت کنند بدون آنکه خللی در عملکرد و یا کیفیت صدای طرف مقابل ایجاد شود، در نتیجه مکالمات طبیعی‌ تر و روان‌ تر برقرار می شود.

در این تصویر گوشی ویپ بیسیم یالینک W71P با صفحه نمایش 1.8 اینچی مشاهده می کنید

در این تصویر گوشی ویپ بیسیم یالینک W71P با صفحه نمایش 1.8 اینچی مشاهده می کنید

سازگاری این محصول با سمعک از دیگر قابلیت های این محصول می باشد که به سبب آن افرادی که از مشکل شنوایی رنج برده و از سمعک استفاده می کنند، بتوانند بدون ایجاد اختلالات صوتی یا نویزهای اضافه به راحتی از این تلفن استفاده کنند. برای اتصال به شبکه های اینترنتی از طریق کابل شبکه این محصول از 1 پورت اترنت 10/100 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند. از قابلیت های دیگر این محصول برخورداری از یک دفترچه تلفن محلی برای ذخیره 1000 ورودی بوده که می تواند تا 100 رکورد را از سابقه تماس در هر گوشی ثبت کند.

این محصول قابل شارژ بوده که در حالت ایده آل تا 340 ساعت شارژ داشته و در حین مکالمه می تواند تا 30 ساعت شارژ نگه دارد. این محصول دارای یک آداپتور برق AC با ورودی 100 تا 240 ولت و خروجی DC با ولتاژ 600 میلی آمپری است. دکت این محصول دارای 3 نشانگر LED جهت نمایش وضعیت شبکه، Power و Registration نیز می باشد. صفحه کلید این محصول دارای نور پس زمینه برای دید بهتر و استفاده راحت تر بوده که 5 کلید ناوبری (چپ، راست، بالا، پایین، OK) و 6 کلید عملکرد جهت بلندگو، پیام، قطع و وصل تماس، بی صدا بر روی آن قرار داده شده است.

برای انتقال تماس به صورت مستقیم دارای یک کلید TRAN نیز می باشد. تا به اینجا با ویژگی های این محصول یالینک آشنا شدیم. به طور کلی فناوری DECT در تلفن‌ های Yealink این امکان را فراهم می‌کند که تماس‌ های صوتی با کیفیت بالا و داده‌ های کنترلی با مصرف کم پهنای باند به صورت همزمان و کارآمد انجام شوند. گوشی ویپ بیسیم یالینک W71P با داشتن دکت امکان اتصال 10 گوشی W71H را فراهم میکند که می تواند در نهایت 10 اکانت SIP و 20 تماس همزمان (2 تماس در هر گوشی) را ساپورت کند.

طراحی سبک و جمع و جور سبب انعطاف پذیری و تحرک در محیط های کاری مدرن شده که پوشش رادیویی این DECT تا 50 متر در داخل خانه و 300 متر در فضای باز می باشد. در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های گوشی ویپ بیسیم یالینک W71P بپردازیم، همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول و سایر تلفن بیسیم های یالینک به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • قابلیت پشتیبانی از 10 اکانت SIP
  • قابلیت اتصال 10 گوشی W71H
  • پشتیبانی از 20 تماس همزمان (2 تماس در هر گوشی)
  • صفحه نمایش 1.8 اینچی 90×65 پیکسل
  • زمان مکالمه تا 30 ساعت
  • پشتیبانی از کیفیت صدای HD

جهت مشاهده دیتاشیت محصول گوشی ویپ بیسیم یالینک W71P کلیک کنید.

PDF min

برند

یالینک

تعداد تماس همزمان

20 لاین

تعداد کنفرانس همزمان

کنفرانس 3 طرفه

صفحه نمایش LCD

صفحه نمایش 1.8 اینچی 90×65 پیکسل

بلندگو

Full-duplex

بلوتوث

نوع پورت اترنت

10/100

قابلیت انتقال تماس

سازگار با سمعک ( HAC)

محصولات پیشنهادی