مرکز تلفن گرنداستریم GCC6011

در این قسمت سانترال و مرکز تلفن تحت شبکه و VOIP گرنداستریم Grandstream را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت مرکز تلفن گرنداستریم GCC6011 را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 1 سال گارانتی ایمن ارتباط
  • پشتیبانی از سوئیچ شبکه، روتر و IP PBX داخلی
  • دارای 10 پورت اترنت 10/100/1000 با پشتیبانی 4 پورت از POE
  • 2 پورت 2.5 گیگابیتی SFP
  • 1 پورت USB 3.0
  • پشتیانی 10 کاربر و 4 تماس همزمان
  • پشتیبانی از 150 اکسس پوینت CWN و 500 مشتری همزمان
  • 2 گیگابایت حافظه RAM و 32 گیگابایت حافظه فلش

 مرکز تلفن گرنداستریم GCC6011 با امکانات گسترده برای کسب‌ وکار ها

مرکز تلفن گرنداستریم GCC6011 از جدید ترین محصولات گرنداستریم می باشد. این شرکت برای این که مدیریت و ارتباط بهتری در محیط های صنعتی و تجاری ایجاد شود به فکر ساخت و طراحی محصولی افتاد که قابلیت های بسیار جدید و مدرنی را با خود به همراه داشته باشد به اکثر نیاز های سازمان ها پاسخ مثبت بدهد که نتیجه آن طراحی مرکز تلفن GCC6011 حاصل شد. این مرکز تلفن برای سازمان‌ های کوچک تا متوسط طراحی شده و می‌ تواند تعداد زیادی داخلی تلفنی و خطوط ورودی را مدیریت کند. تعداد خطوط و داخلی‌ ها بسته به پیکربندی دستگاه قابل تنظیم است.

این محصول بسیار پیشرفته عملکرد چندین دستگاه مجزا را که شامل سوئیچ شبکه، روتر و IP PBX می باشد را در یک سیستم واحد ترکیب می‌کنند که نتیجه آن جمع آوری ویژگی های این سه محصول در مرکز تلفن گرنداستریم GCC6011 می باشد در نتیجه این محصول یک پلتفرم همه کاره است همچنین به دلیل ویژگی‌ ها و قابلیت‌ های گسترده‌ ای که دارد، این محصول را می‌توان به عنوان یک سیستم تلفنی کامل و جامع در نظر گرفت.

از دیگر ویژگی هایی که این مرکز گرنداستریم پشتیبانی می کند باید به عملکرد روتر داخلی اشاره کرد. با استفاده از این ویژگی می توان داده ها را بین دستگاه های مختلف شبکه انتقال داد. در واقع مسیریابی لازم را برای انتقال داده ها از یک شبکه به شبکه دیگر بین دستگاه های متصل به اینترنت انجام می دهد. مهم ترین ویژگی این روتر داخلی در این محصول قابلیت ایجاد و مدیریت اتصالات VPN می باشد. در واقع دارای پروتکل های رمزگذاری و امنیتی برای ایجاد اتصالات VPN است که داده ها را از طریق اینترنت عمومی به صورت ایمن و رمزگذاری شده منتقل می کند.

با استفاده از روتر داخلی VPN، کاربران می توانند از هر نقطه با امنیت بالا به شبکه محلی خود دسترسی داشته باشند. حداکثر سرعت انتقال داده با روتر داخلی در این هاب GCC6010 Grandstream 2.5 گیگابیت بر ثانیه است که می تواند داده ها را با سرعت بسیار بالایی مدیریت کند. به همین دلیل، وقتی دستگاه های زیادی در یک شبکه وجود دارد یا ترافیک زیادی در یک شبکه وجود دارد، می تواند به راحتی داده ها را منتقل کند. در نتیجه برای دسترسی آسان به شبکه‌ های خصوصی از راه دور، روتر هایی که از VPN با سرعت 2.5 گیگابیت بر ثانیه یا 3 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کنند، انتخاب مناسبی هستند. 

IP PBX داخلی، یک سیستم ارتباطی پیشرفته است که امکانات صوتی و تصویری را از طریق شبکه IP فراهم می‌کند. این سیستم به کاربران این امکان را می‌ دهد که تماس‌ های داخلی و خارجی را به‌ طور مؤثر مدیریت کنند و ویژگی‌ های پیشرفته‌ ای مانند چت، ویدیو کنفرانس و اشتراک‌ گذاری فایل را ارائه می‌دهد. یکی از نمونه‌ های محبوب این نوع سیستم‌ها، مرکز تلفن گرنداستریم GCC6011 است که یک IP-PBX داخلی محسوب می‌شود. این سیستم قابلیت‌ های پیشرفته‌ ای را برای مدیریت تماس‌ ها در داخل سازمان فراهم می‌کند و برای کسب‌ و کارهایی که به یک راهکار یکپارچه ارتباطی نیاز دارند، ایده‌آل است.

در این تصویر شاهد مرکز تلفن گرنداستریم GCC6011 هستید که دارای 10 پورت اترنت می باشد

در این تصویر شاهد مرکز تلفن گرنداستریم GCC6011 هستید که دارای 10 پورت اترنت می باشد

3 ویژگی بسیار کاربردی مرکز تلفن گرنداستریم GCC6011

مرکز تلفن گرنداستریم GCC6011 به دلیل داشتن قابلیت های بسیار مدرن و کاربرپسند یک گزینه ایده‌ آل برای کسب‌ و کار ها و سازمان‌ ها می باشد که به دنبال یک راهکار جامع و مؤثر برای مدیریت ارتباطات خود هستند. این مرکز تلفن با ارائه قابلیت‌ های پیشرفته و انعطاف‌ پذیر، به سازمان‌ ها کمک می‌ کند تا به بهینه‌ ترین شکل ممکن به نیازهای ارتباطی خود پاسخ دهند همچنین با مدیریت پیشرفته تماس‌ ها و برگزاری جلسات کنفرانس، زمان کمتری برای ارتباطات هدر می‌رود و تیم‌ ها می‌ توانند بیشتر بر روی وظایف اصلی خود تمرکز کنند.

حافظه داخلی این محصول 32 گیگابیت می باشد و از یک رم 2 گیگابایت برای افزایش حافظه بهره مند است. این محصول درای ابعادی به طول 280 میلی‌ متر، عرض 180 میلی‌ متر و ارتفاع 44 میلی‌ متر می باشد که نشان‌ دهنده دستگاهی نسبتاً کوچک و جمع‌ و جور است که روی میز یا در رک‌ های کوچک قرار می گیرد. ارتفاع 44 میلی‌ متر تقریباً معادل یک یونیت (1U) در استاندارد رک‌ ها می باشد، به این معنی که دستگاه می‌تواند در رک‌ های استاندارد شبکه نصب شود. همانطور که در ابتدا اشاره کردیم قابلیت های این محصول بی شمار است که در ادامه به آن ها می پردازیم.

پورت‌ های ارتباطی و قابلیت‌ های آن‌ ها

در یک مرکز تلفن، پورت های آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند که در این متن قصد داریم همه پورت های مرکز تلفن گرنداستریم GCC6011 را به شما کاربران گرامی شرح دهیم. این مرکز با 10 پورت اترنت LAN که 4 پورت آن PoE است و 3 پورت WAN که دارد، به‌طور خاص برای شبکه‌ های پیشرفته و حرفه‌ ای طراحی شده است. پورت اترنت LAN امکان اتصال دستگاه‌ های مختلف مانند رایانه‌ها، سرورها، تلفن‌ های VoIP و سایر دستگاه‌ های شبکه را فراهم می‌ کنند. با داشتن 10 پورت گیگابیتی LAN، این دستگاه می‌ تواند تعداد زیادی از تجهیزات را به شبکه متصل کند و پهنای باند مناسبی برای شبکه‌ های متوسط تا بزرگ فراهم کند.

4 پورت PoE در این دستگاه به شما این امکان را می‌ دهد که بدون نیاز به کابل‌ کشی جداگانه برای برق، دستگاه‌ ها را به شبکه متصل کرده و تغذیه کنید و در آخر سه پورت WAN این محصول برای مدیریت ارتباطات خارجی و اتصال مرکز تلفن به شبکه اینترنت یا سرویس‌ های VoIP استفاده می‌شود. PoE یک فناوری است که به دستگاه‌ های شبکه این امکان را می‌دهد تا هم داده‌ ها و هم برق را از طریق یک کابل اترنت واحد دریافت کنند. این دستگاه دارای 4 پورت خروجی PoE با توان خروجی 30W است که به شما امکان می‌دهد تا چهار دستگاه مختلف را به‌طور همزمان به آن متصل کنید.

البته این محصول از 2 پورت SFP نیز بهره مند می باشد که یکی از آن ها LAN و دیگری WAN می باشد همچنین دارای یک پورت USB  و  یک پورت Micro-SD نیز است. پورت‌ های SFP برای اتصال به شبکه‌ های فیبر نوری استفاده می‌شوند. وجود یک پورت SFP برای LAN و یک پورت SFP برای WAN به این دستگاه امکان می‌دهد که به سرعت بالای فیبر نوری چه برای ارتباط داخلی شبکه (LAN) و چه برای اتصال اینترنت خارجی (WAN) متصل شود.

حفاظت از داده‌ ها و اطلاعات تماس

همانطور که در ابتدا مطلب اشاره کردیم مرکز تلفن گرنداستریم GCC6011 از امنیت بسیار بالایی بهره مند است در نتیجه IDS (سیستم تشخیص نفوذ) و IPS (سیستم جلوگیری از نفوذ) دو فناوری امنیتی شبکه هستند که برای شناسایی و مقابله با تهدیدات سایبری در این محصول به کار رفته اند همچنین سیستم IDS یا IPS می‌ تواند در شبکه‌ هایی با سرعتی تا 900 مگابیت بر ثانیه به‌ طور مؤثر عمل کند که این مقدار برای شبکه‌ های متوسط بسیار مناسب می باشد. علاوه بر آن دو فناوری فایروال نیز یک سیستم امنیتی است که به سازمان‌ ها کمک می‌کنند تا از شبکه‌ های خود در برابر تهدیدات داخلی و خارجی محافظت کنند و امنیت داده‌ ها را افزایش دهند.

فایروال داخلی این محصول ویژگی هایی همچون آنتی ویروس، لایه 3-7 IDS/IPS، DPI و تشخیص SSL را رائه می دهد که DPI تجزیه و تحلیل عمیق بسته‌ های داده برای شناسایی و فیلتر کردن ترافیک نامناسب یا مخرب انجام می دهد. در صورتی که لایه 3-7 IDS/IPS ترافیک شبکه را در لایه‌ های مختلف بررسی می‌ کند تا تهدیدات شناسایی و متوقف شوند و در آخر تشخیص SSL فرآیندی می باشد که در آن ترافیک رمزنگاری شده (که از پروتکل SSL یا TLS استفاده می‌کند) تجزیه و تحلیل می‌شود. این تکنیک به فایروال‌ ها و دیگر دستگاه‌ های امنیتی این امکان را می‌ دهد که داده‌ های پنهان شده در اتصالات امن را بررسی کنند.

قابلیت‌های مدیریتی

مرکز تلفن گرنداستریم GCC6011 دارای چندین گزینه برای مدیریت شبکه می باشد که امکان کنترل، پیکربندی، و نظارت بر دستگاه را برای مدیران شبکه فراهم می‌ کند. این قابلیت‌ ها شامل سیستم مدیریت دستگاه Grandstream (GDMS)، رابط کاربری گرافیکی وب محلی، SSH و SNMP (v1/v2c/v3) می‌باشد. هر یک از این روش‌ ها دارای ویژگی‌ های خاص خود هستند. GDMS  یک پلتفرم ابری است که به شما امکان مدیریت، پیکربندی، و بهینه‌ سازی عملکرد دستگاه‌ های گرنداستریم را از راه دور فراهم می‌ کنند.

همانطور که گفتیم این دستگاه دارای یک رابط کاربری گرافیکی وب محلی است که با کمک آن مدیران شبکه می‌ توانند از طریق شبکه داخلی به دستگاه متصل شده و تنظیمات را به‌ سرعت تغییر دهند یا وضعیت آن را بررسی کنند.  SSH نیز یک پروتکل رمزگذاری شده است که امنیت بالایی را برای دسترسی و کنترل دستگاه فراهم می‌کند و در آخر SNMP را شرح می دهیم که یک پروتکل استاندارد برای مدیریت و نظارت بر دستگاه‌های شبکه است. SNMP امکان جمع‌ آوری اطلاعات و ارسال هشدار های مربوط به عملکرد دستگاه را فراهم می‌کند.

در این تصویر GCC6011 را در رنگ مشکی مشاهده می کنید

در این تصویر GCC6011 را در رنگ مشکی مشاهده می کنید

قابلیت‌ های پیشرفته مرکز تلفن گرنداستریم GCC6011

سانترال (IP PBX) یک سیستم تلفنی می باشد که به کسب‌ و کار ها و سازمان‌ ها اجازه می‌ دهد چندین خط تلفنی را به‌ طور متمرکز مدیریت و توزیع کنند. نکته بسیار حائز اهمیت اینجاست که مرکز تلفن GCC6011 از سانترال داخلی پشتیبانی می کند و این سانترال به‌ صورت پیش‌ فرض 12 کاربر و 4 تماس همزمان را پشتیبانی می کند همچنین شما کاربران گرامی می توانید با خرید پکیج SMB UC-50 تعداد کاربران پشتیبانی شده را از 12 به 50 کاربر و تعداد تماس های هزمان را از 4 به 12 ارتقاء دهید

مرکز تلفن گرنداستریم GCC6011 یک سیستم سانترال است که از دو روش نصب رومیزی و نصب در رک پشتیبانی می‌کند. این تنوع در روش‌ های نصب، به کسب‌ و کارها اجازه می‌ دهد تا بسته به نیاز و فضای موجود، بهترین گزینه را جهت نصب انتخاب کنند. مرکز تلفن گرنداستریم GCC6011 از متریال فلزی ساخته شده است به همین دلیل دوام و کارایی بالایی را به همراه دارد. در مرکز تلفن گرنداستریم GCC6011 ال ای دی ها نقش مهمی در نمایش وضعیت دستگاه و ردیابی عملکرد آن دارند بنابراین وجود چندین نوع LED برای اطلاع‌ رسانی سریع و کارآمد به کاربر، موجب بهبود مدیریت و نگهداری دستگاه می‌شود.

گرنداستریم GCC6011 از انواع مختلف روش‌ های اتصال به شبکه پشتیبانی می‌کند، که هر کدام بسته به نوع شبکه و نیاز های سازمان می‌ توانند انتخاب شوند. این سه نوع اتصال عبارتند از DHCP، Static IP و PPPoE که در ادامه قصد داریم هر یک از این روش‌ های اتصال را شرح دهیم. در بتدا با DHCP شروع می کنیم که در این روش، آدرس IP به‌ طور خودکار توسط سرور DHCP (که معمولاً یک روتر است) به دستگاه اختصاص داده می‌شود در صورتی که در روش IP، آدرس IP و سایر اطلاعات شبکه به‌ صورت دستی به دستگاه اختصاص داده می‌شود و ثابت باقی می‌ ماند.

در آخر به روش PPPoE میپردازیم که دستگاه با استفاده از نام کاربری و رمز عبور، به یک سرویس‌ دهنده اینترنت (ISP) متصل می‌شود. PPPoE معمولا در اتصالات اینترنتی ADSL و برخی دیگر از سرویس‌ های اینترنتی استفاده می‌شود. این روش بیشتر برای شرکت‌ ها و سازمان‌ هایی که از اتصالات ADSL یا خطوط فیبر نوری استفاده می‌ کنند کاربرد دارد. PPPoE برای مواقعی که نیاز به اتصال اینترنت از طریق نام کاربری و رمز عبور است، مانند اتصالات ADSL خانگی یا سازمانی کاربرد دارد.

از دیگر ویژگی هایا این مرکز قابلیت‌ های QoS می باشد که به منظور مدیریت ترافیک شبکه و اولویت‌ بندی منابع برای بهبود کیفیت تماس‌ های VoIP و دیگر انواع ترافیک شبکه استفاده می‌شود. در آخر به کاربر پسند ترین و پیشرفته ترین قابلیت می پردازیم که پشتیبانی از 150 اکسس پوینت بی‌سیم GWN بوده که می تواند تا حداکثر 500 کاربر یا دستگاه را به‌ طور همزمان به شبکه متصل کرده تا کاربران از خدمات بی‌ سیم بهره‌ مند شوند.  در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های مرکز تلفن گرنداستریم GCC6011 بپردازیم همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای 10 پورت اترنت 10/100/1000 و 2 پورت 2.5 گیگابیتی SFP
  • پشتیبانی از 150 اکسس پوینت CWN و 500 مشتری همزمان
  • دارای قابلیت firewall و روتر
  • دارای LED های نشان دهنده وضعیت
  • قابلیت پشتیبانی 4 پورت از POE
  • دارای حافظه رم 2 گیگابیت و حافظه فلش 32 گیگابیت
  • دارای پورت USB 3.0
  • سپشتیانی 10 کاربر و 4 تماس همزمان به طور پیش فرض
  • قابلیت نصب رومیزی و رکمونت

جهت مشاهده دیتاشیت محصول مرکز تلفن گرنداستریم GCC6011 کلیک نمایید.

PDF min

محصولات پیشنهادی