روتر میکروتیک L009UiGS-2HaxD-IN

  • در این قسمت اکسس پوینت تحت شبکه و VOIP میکروتیک MikroTik را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت روتر میکروتیک L009UiGS-2HaxD-IN را نیز مشاهده نمایید.
  • دارای 1 سال گارانتی ایمن ارتباط
  • دارای قابلیت PoE
  • قدرت پردازنده 800MHz
  • دارای یک پورت USB
  • دارای یک پورت SFP
  • دارای 8 عدد پورت 10/100/1000
  • دارای 2 آنتن با قدرت گیرندگی 4dBi

معرفی روتر میکروتیک L009UiGS-2HaxD-IN

روتر میکروتیک L009UiGS-2HaxD-IN دستگاه روتر اکسس پوینت با بسیاری از ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری مفید یکی از محصولات میکروتیک است که برای پوشش وای فای با فرکانس 2.4 گیگاهرتز در محیط داخلی یا ایجاد و توسعه شبکه های کابلی ایده آل است. در واقع این دستگاه مدل ارتقا یافته و به روز شده روتر مدرن RB2011 است که نزدیک به یک دهه در خط تولید این شرکت قرار داشته و محبوبیت فوق العاده ای در بین کاربران شبکه را به خود اختصاص داده است، اما اکنون زمان ارتقا آن دستگاه است، ولی نیازی به نگرانی نیست زیرا تمام عناصر و ویژگی های کلیدی آن در روتر جدید حفظ و بهبود یافته میباشد.

L009 دارای یک پردازنده ARM دو هسته ای قدرتمند است که پیشرفت های قابل توجهی را نسبت به روتر میکروتیک RB2011 از نظر مسیریابی، فیلتر کردن، قوانین پیچیده فایروال، رمزگذاری سخت افزار IPsec و ویژگی های مختلف سیستم عامل روتر را به کاربران خود ارائه میدهد. معماری پردازنده های ARM مزایای قابل توجهی نسبت به دستگاه های قدیمی بر اساس معماری MIPS دارد مانند استفاده از آخرین ویژگی های هسته لینوکس یا اجرای پروژه های شخصی خودتان که ترکیبی از یک پردازنده مدرن ARM و یک پورت USB با اندازه کامل برای اجرای پروژه های سفارشی عالی است که به عنوان مثال، میتوانید یک حفره Adblock Pi را روی این روتر اجرا کنید و یا میتوانید از USB برای اضافه کردن مودم LTE مورد نظر خود استفاده کنید که با این کار میتوان تخیل را تا حد واقعی در اینجا پیاده سازی و اجرا کرد.

در تصویر روتر میکروتیک L009UiGS-2HaxD-IN با 2 آنتن خارجی مشاهده مینمایید

در تصویر روتر میکروتیک L009UiGS-2HaxD-IN با 2 آنتن خارجی مشاهده مینمایید

همچنین با 8 پورت اترنت با پشتیبانی از سرعت 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه میتوانید به راحتی یک شبکه کابلی با بیشترین امکانات را راه اندازی کنید. در پورت 1 عملکرد PoE IN فعال است که گزینه مناسبی برای تامین برق دستگاه در کنار منبع تغذیه اصلی دستگاه میباشد و عملکرد PoE OUT نیز در آخرین پورت این روتر فعال است که میتوانید از آن برای تامین برق سایر تجهیزات با همان استاندارد و ولتاژ استفاده کنید. همچنین در این روتر قدرتمند 1 جعبه SFP برای اتصال ماژول های فیبر نوری با پشتیبانی از سرعت 1 و 2.5 گیگابیت در اختیار شما قرار گرفته است که به کار شما سهولت بهتری میبخشد. پردازنده آن از فرکانس 800 مگاهرتز را پشتیبانی میشود و 512 مگابایت رم و 128 مگابایت حافظه ذخیره سازی این دستگاه به پردازنده اجازه میدهد تا اطلاعات را به راحتی پردازش کند. در واقع سرعت پردازش و مسیریابی روتر L009UiGS-2HaxD-IN 4 برابر بیشتر از روترهای سری 2011 است و به راحتی میتواند ویژگی های پیشرفته سیستم عامل میکروتیک را پیاده سازی کند.

در قلب این روتر قدرتمند یک تراشه پرسرعت Marvell Peridot Switchchip قرار دارد که یک اتصال دوطرفه 2.5 گیگابیتی به CPU در همه پورت ها به جز Ether1 فراهم می کند. این اولین پورت خط فول دوبلکس گیگابیتی خود را به CPU دارد که این به آن معنا است که تنظیمات بی شماری بدون هیچ مانعی انجام خواهد شد. همچنین پوشش وای فای را با دو آنتن قوی با فرکانس 2.4 گیگاهرتز در منطقه تجربه خواهید کرد که در حال حاضر بسیار قوی تر از مدل 2011 است، زیرا این روتر از WiFi 6 با استاندارد بیسیم در شبکه وای فای پشتیبانی میکند که تا 90 درصد سرعت بالاتری در 2.4 گیگاهرتز نسبت به سایر تجهیزات ارائه می دهد! ناگفته نماند ثبات کلی سیگنال دستگاه می تواند مشتریان بیشتری را با پاسخ بهتر مدیریت کند. در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های روتر میکروتیک L009UiGS-2HaxD-IN بپردازیم و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و انواع محصولات یستار به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای قابلیت PoE
  • قدرت پردازنده 800MHz
  • دارای یک پورت USB
  • دارای یک پورت SFP
  • دارای 8 عدد پورت 10/100/1000
  • دارای 2 آنتن با قدرت گیرندگی 4dBi
برند

میکروتیک

پهنای باند کانال

867Mbit

محصولات پیشنهادی