کابل شبکه اشنایدر cat6 SFTP

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت کابل شبکه اشنایدر cat6 SFTP را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای جنس روکش PVC
  • نوع طبقه بندی cat6
  • نوع کابل شبکه SFTP
  • جنس مغزی کابل مس

معرفی کابل شبکه اشنایدر cat6 SFTP

کابل شبکه اشنایدر cat6 SFTP یکی از انواع کابل شبکه ها بوده که علاوه بر ژاکت محافظتی به وسیله شیلد و فویل محافظت شده است. این کابل شبکه دارای سرعت انتقال اطلاعات 1 گیگابیت بر ثانیه و از پهنای باند 250 مگاهرتز پشتیبانی می کند. این محصول دارای تست فلوک بوده و به رنگ سبز تولید می شود و از نوع SFTP می باشد، SFTP ها از شیلد با بافتی انعطاف‌ پذیر و محکم ساخته شده اند این نوع از محافظ به کاهش تداخل سیم های مجاور و سایر کابل ها کمک می کند. این کابل دارای دو سوکت RJ45 است که در دو طرف کابل تعبیه شده است و دو دستگاه را به یکدیگر از طریق کارت شبکه متصل می کند.

کابل شبکه cat6 SFTP اشنایدر برای اتصال و انتقال داده میان کامپیوترها، روترها و سوییچ شبکه ها استفاده می شود. این محصول در دسته بندی cat6 قرار دارد و در حلقه ی 500 متری ارائه می شود و جنس مغزی آن از مس می باشد. کابل شبکه اشنایدر CAT6 SFTP شامل 8 سیم رنگی می باشد که دو به دو به یکدیگر تابیده شده اند و هر جفت سیم درون فویل آلومینیومی قرار می گیرند و هر چهار جفت سیم بهم تابیده توسط شیلد مسی احاطه می شوند و به دلیل دارا بودن فویل و شیلد بافته شده اختلالات میدان های مغناطیسی، پارازیت ها و نویز ها را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد.

جنس روکش کابل شبکه اشنایدر cat6 SFTP می تواند PVC یا LSZH باشد و در مقایسه با کابل CAT5 از سرعت انتقال داده و پهنای باند بیشتری برخوردار می باشد. روکش LSZH از مواد بدون هالوژن ساخته شده و هنگام آتش سوزی دود سمی ایجاد نمی کند بنابراین هیچ ماده‌ی سمی و کشنده‌ای در دود این مواد وجود ندارد که این امر باعث شده تا از ایمنی بسیار بالایی بهره مند شود. در روکش PVC انعطاف پذیری کابل بسیار بالا بوده و عملکرد آن در شرایط عادی بسیار خوب است و در مقابل پوسیدگی و خوردگی مقاوم بوده و به دلیل کیفیت و انعطاف پذیر بالا برای کابل کشی های داخلی مناسب می باشد.در این عکس کابل شبکه اشنایدر cat6 SFTP از نوع SFTP را مشاهده می کنید

مشخصات کابل شبکه اشنایدر cat6 SFTP

کابل شبکه اشنایدر cat6 SFTP از سری کابل های شبکه با سرعت انتقال داده و فرکانس بالا می باشد و نحوه ی عملکرد آن بدین شکل است که بین اجزا و مولفه های شبکه قرار می گیرد و اتصال دو دستگاه به یکدیگر را برقرار می کنند. کابل شبکه ها دارای انواع مختلفی بوده و با مواد اولیه متفاوت تولید می گردند و به طور کلی وظیفه آنها انتقال دیتاها و اطلاعات را در بستر شبکه می باشد. کابل شبکه ها (network cable) به دو نوع مفتولی و رشته ای تقسیم می شوند کابل شبکه مفتولی برای ارسال داده در مسافت های دور و برای کابل کشی به صورت افقی مناسب هستند این کابل ها در برابر خم شدن شکننده می باشند. اما کابل شبکه رشته ای برای ارسال داده در مسافت های کوتاه کاربرد دارند و در برابر خم شدن مقاوم بوده اما هزینه ی تولید بالایی دارند.

کابل های SFTP نوع خاصی از کابل شبکه بوده که برای جلوگیری از تداخل الکترو مغناطیسی از این کابل های محافظ استفاده می شود، این نوع محافظ به کاهش تداخل سیم‌ های مجاور و سایر کابل‌ ها کمک می‌کند. می توان گفت کابل های CAT6 بهترین کابل های شبکه در بین کابل های مشابه برای استفاده در اینترنت و سایر لایه های فیزیکی شبکه هستند. در واقع کابل ها نوعی سخت‌ افزار شبکه‌ ای هستند که برای اتصال یک دستگاه شبکه به سایر دستگاه‌ های شبکه یا اتصال دو یا چند رایانه برای اشتراک‌گذاری دستگاه‌ هایی مانند چاپگر یا اسکنر می باشد. کابل شبکه ها بسته به توپولوژی، پروتکل و اندازه شبکه دارای انواع مختلفی مانند کابل کواکسیال، کابل فیبر نوری و کابل های جفت تابیده هستند.

کابل های شبکه براساس استاندارد های مختلف در دسته های CAT5 ،CAT6 ،CAT7 و CAT8 تقسیم بندی می شوند و به دو صورت بدون شیلد و فویل UTP و با شیلد و فویل SFTP تولید و عرضه می شوند هر چه کابل های شبکه در طبقه بندی بالاتری باشند تکنولوژی ساخت آنها و در نتیجه سرعت انتقال اطلاعات، پهنای باند و نویز پذیری بهتری دارند. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های کابل شبکه اشنایدر cat6 SFTP بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید اکسس پوینت به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای جنس روکش PVC
  • نوع طبقه بندی cat6
  • نوع کابل شبکه SFTP
  • جنس مغزی کابل مس
کشور سازنده

فرانسه

رنگ

سبز

سرعت انتقال اطلاعات

1 گیگابیت بر ثانیه

دسته بندی کابل

Cat6

جنس روکش

PVC

جنس مغزی کابل

مس

تست فلوک

دارد

محصولات پیشنهادی