روتر میکروتیک Hap ac3 LTE6 kit

  • در این قسمت اکسس پوینت تحت شبکه و VOIP میکروتیک MikroTik را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت روتر میکروتیک Hap ac3 LTE6 kit را نیز مشاهده نمایید.
  • دارای 1 سال گارانتی ایمن ارتباط
  • روتر دوبانده وایرلس
  • دارای حافظه رم 256MB
  • قدرت پردازنده 716GHz
  • دارای 5 عدد پورت 10/100/1000
  • قدرت آنتن 3dBi(2.4GHz) ,5.5dBi(5GHz)

معرفی روتر اکسس پوینت میکروتیک Hap ac3 LTE6 kit

روتر اکسس پوینت میکروتیک Hap ac3 LTE6 kit با نام تجاری، یک روتر نقطه دسترسی سیم کارت سریع و فوق العاده مفید با طیف وسیعی از خروجی های محصولات LTE میکروتیک است که توانسته به عنوان مودم سیم کارتی دو منظوره با قابلیت دریافت، در عرصه ی خود خوش بدرخشد. دارای اینترنت (شبکه 2G/3G/4G/LTE) بر روی پلت فرم سیم کارت و همچنین استفاده همزمان به عنوان روتر نقطه دسترسی برای پوشش شبکه وای فای در دو باند 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز میباشد و همچنین لازم به ذکر است که در طراحی این دستگاه به شما این امکان داده شده است که با استفاده از پایه در نظر گرفته شده، این محصول را به صورت افقی (رومیزی) یا عمودی (تاور کیس) قرار دهید و یک کیت برای نصب روی دیوار نیز در لوازم جانبی محصول گنجانده شده است که در صورت لزوم بر روی دیوار هم نصب شود.

شرکت میکروتیک تعریف اولیه این دستگاه روتر اکسس پوینت را به خوبی برای کاربران داده است تا یک روتر کامل با تمام ویژگی ها و عملکردها در یک محصول را پیدا کنید زیرا ما دستگاهی را با قیمت بسیار مقرون به صرفه تولید کرده ایم که همه ویژگی ها را تمام و کمال دارد که تمام نیازهای شما را برای سالهای آینده برآورده کند. از کارت یا ماژول دسته 6 (سرعت LTE دو برابر مودم های دسته 4 تا 300 مگابیت بر ثانیه است) تا قابلیت پخش وای فای در دو باند را به راحتی فراهم کنند اما موارد اعلام شده تنها گزینه های موجود در این دستگاه قدرتمند نیستند بلکه این دستگاه کارآمد دارای 5 پورت اترنت گیگابیتی و یک پورت USB است که می تواند تمامی نیازهای کاربرانش را به درستی برطرف کند.

Hap ac3 LTE6 kit در حالت LTE یک دستگاه پیشرفته با قدرت آنتن بالا (4dBi با زاویه پوشش 360 درجه) است که برای مناطقی که پوشش شبکه برقرار است ایده آل خواهد بود و این دستگاه قدرتمند دارای کارت یا ماژول LTE رده ۶ با قابلیت تجمیع فرکانس نیز می باشد. این ویژگی به شما امکان استفاده همزمان از چندین باند را میدهد و افزایش کارایی و سرویس دهی با سرعت بالاتر (تقریبا دو برابر مودم های رده 4) در مناطقی با تعداد کاربر زیاد که به آن متصل است، مزیت بزرگی است. LTE شبکه تبدیل شده است که بنابراین سرعت انتقال اطلاعات LTE در این دستگاه از دکل رادیویی به دستگاه تا 300 مگابیت بر ثانیه بوده که به آن Downlink و از دستگاه به دکل رادیویی تا 50 مگابیت بر ثانیه بوده که به آن Uplink میگویند.

لازم به ذکر است این دستگاه در تکنولوژی LTE از محبوب ترین نسل تکنولوژی LTE از نوع FDD (مخفف: frequency division duplex) و تکنولوژی LTE نوع TDD پشتیبانی مینماید و همانگونه که مشاهده مینمایید باندهای بین المللی پشتیبانی شده توسط این دستگاه در تکنولوژی LTE نوع FDD شامل باند 1 (2100MHz)، باند 2 (1900MHz)، باند 3 (1800MHz)، باند 7 (2600MHz)، باند 8 (900MHz)، باند 20 (800MHz)، باند 5 (850MHz)، باند 12 (700MHz)، باند 17 (700MHz)، باند 25 (1900MHz)، باند 26 (850MHz) میباشد. لازم به ذکر است با توجه به باند های ذکر شده این دستگاه قادر است از سیم کارت های LTE/4G اپراتور های کشور که اکثرا در باند 3 و باند 7 اقدام سرویس رسانی میکنند پشتیبانی نماید.

در تصویر روتر میکروتیک Hap ac3 LTE6 kit را با 5 پورت اترنت مشاهده مینمایید

در تصویر روتر میکروتیک Hap ac3 LTE6 kit را با 5 پورت اترنت مشاهده مینمایید

ویژگی های روتر اکسس پوینت میکروتیک Hap ac3 LTE6 kit

روتر اکسس پوینت میکروتیک Hap ac3 LTE6 kit همچنین در باند های بین المللی پشتیبانی شده توسط تکنولوژی LTE در نوع TDD هم شامل باند 38 (2600MHz)، باند 39 (1900MHz)، باند 40 (2300MHz)، باند 41n (2500MHz) میباشد. لازم به ذکر است با توجه به اینکه اکثر اپراتور های کشور در شبکه TD-LTE از باند 42 (3500MHz) اقدام به سرویس رسانی میکنند و این دستگاه قادر به پشتیبانی از سیم کارت TD-LTE در ایران نمیباشد. اما در صورتی که اپراتوری از باند های ذکر شده پشتیبانی نماید میتوانید نسبت به خرید سیم کارت آن اپراتور برای دریافت اینترنت LTE نوع TDD اقدام نمائید.

این دستگاه اکسس پوینت یک دستگاه روتر بیسیم پیشرفته و مستقل با قابلیت مسیریابی میباشد که ما به شما اکیدا توصیه میکنیم که این محصول را یک دستگاه تزئینی قلمداد نکنید. این دستگاه مجهز به نسل جدید پردازنده 4 هسته ایی IPQ-4019 با فرکانس 716 مگاهرتز برای هر هسته و مقدار ذخیره گاه حافظه 256 مگابایت میباشد که از این نظر تحمل بارهای سنگین را دارد و با  توجه به پشتیبانی از قابلیت عملکرد همزمان در دو باند مستقل این دستگاه میتوان تداخل فرکانسی موجود در هر محیطی را بصورت کامل حل کرد. این دستگاه این امکان را به شما میدهد تا همزمان بتوانید از فرکانس 2.4 گیگاهرتز برای همه دستگاه های تلفن همراه خانگی خود استفاده کنید و فرکانس 5 گیگاهرتز که برای مواردی مانند VOIP، بازی های آنلاین، تلویزیون و .. که از بین رفتن بسته ها در آن آزاردهنده میباشد را ذخیره کنید تا کارتان را به خوبی انجام دهید.

سیستم عامل میکروتیک (Router OS) با مجوز سطح دسترسی لایسنس Level 4 بر روی برد سخت افزاری این دستگاه نصب شده که این دستگاه را به یک روتر عالی تبدیل کرده است. این سیستم عامل بیش از پانزده سال است که به طور مستمر توسط مهندسین شرکت میکروتیک مورد بازنگری و تعمیر قرار گرفته است و با توجه به مشخصات سخت افزاری دستگاه و همچنین سطح دسترسی آنها در سیستم عامل، اپلیکیشن هایی مانند مسیریابی فایروال، پروتکل پیکربندی میزبان پویا یا سرور DHCP، ترجمه آدرس شبکه یا NAT، سرور پروکسی، مدیریت کاربر بیسیم، Load Balancing شبکه خصوصی مجازی یا VPN، گزینه برچسب چندمکانی یا MPLS، کیفیت خدمات میزبانی اتصالات PPPOE – PPTP – L2TP – SSTP – OpenVPN – ISDN مطبوعات بسته ها و… را در اختیار شما قرار میدهد. در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های روتر اکسس پوینت میکروتیک Hap ac3 LTE6 kit بپردازیم و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و انواع محصولات یستار به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • روتر دوبانده وایرلس
  • دارای حافظه رم 256MB
  • قدرت پردازنده 716GHz
  • دارای 5 عدد پورت 10/100/1000
  • قدرت آنتن 3dBi(2.4GHz) ,5.5dBi(5GHz)
  • روتر بیسیم سیم کارت خوردارای یک پورت USB
  • سرعت وایرلس 300Mbit/s در باند 2.4 گیگاهرتز و 867Mbit/s در باند 5 گیگاهرتز
برند

میکروتیک

پهنای باند کانال

867Mbit

محصولات پیشنهادی