کابل شبکه اشنایدر cat5e UTP

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت کابل شبکه اشنایدر cat5e UTP را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای جنس روکش LSZH
  • نوع طبقه بندی cat5e
  • نوع کابل شبکه UTP
  • جنس مغزی کابل مس (CU)

معرفی کابل شبکه اشنایدر cat5e UTP

کابل شبکه اشنایدر cat5e UTP وظیفه ی انتقال اطلاعات و اتصال دستگاه ها در بستر شبکه را برعهده دارد. این کابل شبکه از سری کابل های پر فروش شرکت اشنایدر فرانسه است که دارای سرعت انتقال اطلاعات 1000 مگابیت بر ثانیه و از پهنای باند 100 مگاهرتز پشتیبانی می کند. کابل شبکه اشنایدر cat5e فاقد شیلد و فویل آلومینیومی می باشد و به منظور انتقال داده در بستر شبکه بوده و در دفاتر کاری و رسمی و مراکز تجاری استفاده می گردد. این کابل در مقایسه با کابل CAT5 از سرعت انتقال داده و پهنای باند بیشتری برخوردار است و قادر به گذراندن تست فلوک می باشد.

کابل شبکه اشنایدر مدل cat5e UTP از جمله تجهیزات پسیو شبکه است. این کابل شبکه از نوع زوج به هم تابیده یا Twisted Pair بوده که از ۴ زوج تابیده شده تشکیل شده است و می تواند از جنس روکش PVC یا LSZH باشد. کابل اشنایدر cat5e UTP در رنگ سبز تولید می شود و در حلقه ی 305 متری عرضه می شود. روکش LSZH از مواد بدون هالوژن ساخته شده و هنگام آتش سوزی دود سمی ایجاد نمی کند بنابراین هیچ ماده‌ی سمی و کشنده‌ای در دود این مواد وجود ندارد که این امر باعث شده تا از ایمنی بسیار بالایی بهره مند شود. در روکش PVC انعطاف پذیری کابل بسیار بالا بوده و عملکرد آن در شرایط عادی بسیار خوب است و در مقابل پوسیدگی و خوردگی مقاوم است، به همین دلیل در محیط های داخلی و دارای سقف کاربرد دارد.

این کابل شبکه (network cable) نوعی کابل مستحکم با هشت سیم نازک رنگی است که دارای چهار جفت سیم مسی بوده و توسط روکش نهایی عایق از جنس پلاستیک (PVC) یا LSZH احاطه می گردند. از کابل شبکه اشنایدر cat5e می توان برای انتقال اطلاعات و اتصال مودم، روتر و کامپیوتر به یکدیگر استفاده کرد. این محصول در دسته بندی cat5e قرار دارد و دارای جنس مغزی مس (CU) می باشد. دارا بودن تست فلوک در این محصول باعث شده مشکلاتی چون خمیدگی و کشیدگی کابل‌ها را تشخیص و سپس تعمیرات لازم را انجام دهید. کابل های شبکه دارای دسته بندی های مختلفی از جمله Cat1 تا Cat8 بوده و هر چه عددی که در جلوی Cat قرار داده شده است بیشتر باشد سرعت انتقال داده و پهنای باند آن کابل بالاتر است.

در این عکس کابل شبکه اشنایدر cat5e UTP دارای روکش LSZH را می بینید

مشخصات کابل شبکه اشنایدر cat5e UTP

کابل شبکه اشنایدر cat5e UTP اطلاعات را از دستگاهی به دستگاه دیگر در بستر شبکه انجام دهد. این کابل فاقد شیلد بوده و بیشترین کار برد را در شبکه های اترنت دارد. این کابل شبکه از نوع UTP است به این معنی که هیچ گونه شیلد یا فویلی در آن به کار نرفته است، بنابراین بیشتر مناسب استفاده در تجهیزات شبکه UTP می باشد. عدم استفاده از شیلد در این کابل باعث شده توانایی حذف نویز و تداخل الکترومغناطیسی نداشته باشد این کابل ها با کیفیت بالا توسط شرکت فرانسوی اشنایدر تولید می شوند. کابل شبکه ها یکی از مهم ترین زیر ساخت های ارتباطی برای انتقال اطلاعات هستند و دسترسی به اینترنت، اشتراک گذاری فایل های صوتی و تصویری، ایمیل و سایر خدمات از طریق آنها امکان پذیر می باشد.

کابل های UTP بیشتر در مکان هایی کاربرد دارند که نویز کمتری دارند این نوع کابل از مس ساخته شده است و با وجود نویز پذیر بودن نسبت به کابل های شبکه شیلد دار، یکی از پرکاربردترین و مقرون به صرفه ترین کابل های شبکه هستند. این کابل ها سبک، کوچک و بسیار انعطاف پذیر می باشند و نصب آنها آسان بوده و نیازی به نگهداری زیادی ندارند. استفاده از کابل UTP زمانی که تجهیزات الکتریکی زیادی در منطقه وجود نداشته باشد می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای تجهیزات شبکه باشد و از نظر اقتصادی و قیمت کابل مقرون به صرفه تر از کابل STP هستند.

اشنایدر یکی از شرکت های فرانسوی بوده که در زمینه تجهیزات شبکه فعالیت می کند و یکی از برندهای محبوب در زمینه تجهیزات پسیو شبکه می باشد. کابل های شبکه (network cable) در مدل ها و استاندارد های مختلفی بسته به نیاز کاربران و همچنین دستگاه مورد استفاده ساخته و انتخاب می شود، می توان گفت انتخاب کابل شبکه تحت تأثیر توپولوژی، اندازه و روش عملکرد شبکه قرار می گیرد. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های کابل شبکه اشنایدر cat5e UTP بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید سانترال ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای جنس روکش LSZH
  • نوع طبقه بندی cat5e
  • نوع کابل شبکه UTP
  • جنس مغزی کابل مس (CU)
کشور سازنده

فرانسه

رنگ

سبز

سرعت انتقال اطلاعات

1000 مگابیت بر ثانیه

دسته بندی کابل

Cat5e

جنس روکش

LSZH

جنس مغزی کابل

مس (CU)

تست فلوک

دارد

محصولات پیشنهادی