کابل شبکه تری ام cat6 FTP

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت کابل شبکه تری ام cat6 FTP را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای جنس روکش PVC
  • نوع طبقه بندی cat6
  • نوع کابل شبکه FTP
  • جنس مغزی کابل مس

معرفی کابل شبکه تری ام cat6 FTP

کابل شبکه تری ام cat6 FTP یکی از انواع کابل شبکه از نوع FTP می باشد. این محصول از برند تری ام است و دارای جنس روکش PVC و در دسته بندی cat6 قرار دارد و جنس مغزی آن از مس می باشد. انعطاف پذیری روکش این کابل بسیار بالا بوده و عملکرد آن در شرایط عادی بسیار خوب است، اما در برابر گرما، نور خورشید و خوردگی آسیب‌ پذیر می باشد به همین دلیل در محیط های داخلی و دارای سقف کاربرد دارد. از این کابل شبکه می توان برای اتصال سوئیچ‌ ها و روتر های شبکه، و سرورها در مراکز داده‌ ها استفاده کرد این کابل از سیم بهم تابیده بدون روکش بوده می توان گفت رایج‌ترین و اقتصادی‌ ترین کابل، زوج به هم تابیده می باشد که از چهار زوج سیم رنگی به هم تابیده تشکیل شده است.

کابل شبکه تری ام مدل cat6 FTP ششمین نسل از کابل های اترنت جفت تابیده است که در شبکه های خانگی و تجاری استفاده می شود. کابل های Cat6 با استاندارد های قبلی Cat5 و Cat 5e سازگار است. این کابل یکی از تجهیزات پسیو شبکه می باشد و انتخاب آن تحت تأثیر توپولوژی، اندازه و عملکرد شبکه قرار می گیرد. کابل شبکه (Network cable) تری ام cat6 FTP یک کابل جفت پیچ خورده استاندارد برای اترنت و سایر لایه های شبکه فیزیکی بوده که دارای استاندارد های کابل شبکه های قبلی می باشد. این محصول به رنگ سبز تولید می شود و دارای خاصیت تست فلوک می باشد.

با توجه به کیفیت اجزای تشکیل دهنده کابل شبکه تری ام cat6 مانند نوع سیم های به کار رفته، نوع روکشی که روی سیم ها کشیده شده و غیره باعث شده تا بیشتر از این کابل برای انتقال داده استفاده کنند. از این کابل می توان برای محیط هایی که نزدیک به کابل های برق بوده یا تجهیزات RF و یا تجهیزاتی که امکان ارتعاش الکترومغناطیسی از خودشان نشان دهند استفاده کرد. کابل شبکه cat6 FTP تری ام دارای سرعت انتقال اطلاعات 1 گیگابیت بر ثانیه می باشد و FTP بودن این کابل باعث شده برای جلوگیری از نفوذ نویز الکترومغناطیس مناسب باشد.

در این عکس کابل شبکه تری ام cat6 FTP در رنگ سبز را می بینید

ویژگی های کابل شبکه تری ام cat6 FTP

کابل شبکه تری ام cat6 FTP یکی از جدیدترین کابل های ارسال اطلاعات است. از انواع مختلف این کابل می توان به کابل شبکه CAT6a اشاره کرد که نوع شیلد شده آن عملکرد کلی بهتری دارد. به طور کلی انتخاب کابل مناسب، بستگی به نیاز شما دارد. شایان به ذکر است یکی از مهم ترین عواملی که باعث می شود کابل شبکه به درستی کار کند، رعایت ترتیب رنگ بندی آن بوده دانستن رنگ ها و استاندارد کابل شبکه در شناخت نوع کابل کمک می کند. از این کابل می توان اطلاعات از یک دستگاه به دستگاه دیگر در شبکه منتقل کرد همچنین برای نظم دادن به آنها می توان از نگهدارنده کابل استفاده کرد.

کابل شبکه ها در دسته‌ بندی cat1 تا cat8 قرار می گیرند. هرچه این عدد بیشتر باشد سرعت کابل بیشتر می شود در مواقعی که نیاز به سرعت بالاتر و البته وجود دستگاه های پیشرفته ای که این سرعت را تضمین می کنند از دسته های برتر cat6 و cat7 و cat8 استفاده می کنند و از سطوح پایین تری مانند cat4 و cat5 برای کار سبک تر استفاده می کنند. داشتن تست فلوک در این محصول باعث شده مشکلاتی چون خمیدگی و کشیدگی کابل‌ها را تشخیص و سپس تعمیرات لازم را انجام دهید. کابل های شبکه دارای انواع مختلفی مانند کابل کواکسیال، کابل فیبر نوری و کابل های جفت تابیده هستند که بسته به توپولوژی، پروتکل و اندازه شبکه استفاده می شود.

از کابل تری ام cat6 FTP  برای ارسال و دریافت داده ها استفاده می شود. کابل شبکه ها دارای یک سوکت شبکه در انتهای خود می باشند که این سوکت ها دارای هشت پین هستند و باید این کابل ها را با یکی از دو استاندارد A یا B به داخل آنها پانچ کنید، نصب سوکت به کابل شبکه با کمک آچار سوکت انجام می شود و نیاز به آگاهی از سیم ها و استانداردهای نصب دارد. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های کابل شبکه تری ام cat6 FTP بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید تلفن ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای جنس روکش PVC
  • نوع طبقه بندی cat6
  • نوع کابل شبکه FTP
  • جنس مغزی کابل مس
کشور سازنده

ایران

رنگ

سبز

سرعت انتقال اطلاعات

1 گیگابیت بر ثانیه

دسته بندی کابل

Cat6

جنس روکش

PVC

جنس مغزی کابل

مس

تست فلوک

دارد

محصولات پیشنهادی