رک لابراتوری تیام TRD-5735

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید رک لابراتوری تیام TRD-5735 نیز مشاهده نمایید.

  • دارای دو ریل عمودی W شکل برای استحکام بیشتر
  • وزن کم به منظور سهولت در جابه جایی رک
  • دسترسی آسان به کلیۀ تجهیزات از هر طرف
  • دارای ۴ چرخ فلزی برای حمل و نقل آسان
  • مجهز به چرخ های ترمزدار در جلو برای ثابت کردن رک
  • رک 35 یونیت عمق 57

ویژگی های رک لابراتوری تیام TRD-5735

رک لابراتوری تیام TRD-5735 تولید شده برند ایرانی تیام می باشد که در اندازه 35 یونیت با عرض ۵١/۵ و پایه با عمق ۵٧ سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است. این رک بسیار شگفت انگیز در مراکز آموزشی، تست، نمایشگاه و سایت های مخابراتی کاربرد دارد همچنین رنگ پودری مشکی الکترواستاتیک آن سبب شده تا دوام بیشتری داشته باشد. از دیگر قابلیت های بسیار جذاب این محصول امکان هدایت کابل از میان ریلهای عمودی، به منظور ایجاد نظم در کابل کشی و فاصلۀ ١٩ اینچ در ریل ها مطابق با استاندارد کامپیوتری، مخابراتی و صوتی 60297IEC آن است همچنین استحکام بدنه این محصول به دلیل فلز جوشکاری شده بسیار بالا می باشد. ناگفته نماند که استحکام این رک فقط به دلیل فلز جوشکاری شده نیست بلکه استفاده از ریل با ضخامت ١/۵ میلی متر نیز تاثیر گذار است.

نصب تجهیزات بر روی این رک به دلیل حکاکی شدن شمارشگر یونیت بر روی ریل عمودی به سهولت انجام می شود همچنین نصب تجهیزات به کمک پانچ دوطرفه در ریل عمودی امکان پذیر است. این رک ایستاده دارای ۴ چرخ فلزی برای حمل و نقل آسان می باشد همچنین چرخ های جلویی آن نیز ترمز دار است و به کمک آن ثابت کردن رک امکان پذیر است. رک هایی مانند TRD-5735 دارای فریم باز هستند که در سایز ها و اندازه های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. نکته حائز اهمیت اینجاست که تقریبا هر نوع تجهیزاتی در این مدل رک ها نصب می شود. رک دیتا در مراکز داده قرار می گیرد و معمولاً به زمین پیچ می شود تا پایداری و استحکام بیشتری داشته باشد. شما همراهان گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد رک و کاربرد آن ها به مقاله معرفی بهترین رک شبکه مراجعه نمایید.

در این تصویر شاهد رک لابراتوری تیام TRD-5735 می باشید که دارای ۴ چرخ فلزی برای حمل و نقل آسان است

در این تصویر شاهد رک لابراتوری تیام TRD-5735 می باشید که دارای ۴ چرخ فلزی برای حمل و نقل آسان است

این رک ها دارای 4 پایه هستند که اسکلت رک را تشکیل می دهند و سپس سینی های رک برای نگهداری سرورها، روترها، سوئیچ ها و سایر تجهیزات روی آن ها نصب می شود. داشتن فضای کافی، جریان هوای آسان، نصب آسان، انعطاف پذیری و مقرون به صرفه بودن از مزیت های اصلی رک های داده است. این قفسه امنیت کمی دارد. رک شبکه که با نام‌های زیادی شناخته می‌شود، یک شاسی فریم فلزی است که دستگاه‌های سخت‌افزاری مختلف شبکه‌های کامپیوتری و سرور را نگه می‌دارد، سازماندهی و ایمن می‌کند. اصطلاح رک به رکی اطلاق می شود که در واقع این نوع سخت افزار را در خود جای داده است. نحوه راه اندازی یک رک شبکه برخی از رک های شبکه سرورها و سایر سیستم های کامپیوتری را نگه می دارند. اگرچه برخی با انواع خاصی از دستگاه ها طراحی شده اند.

رک با اتصال فناوری به براکت ها، پیچ و مهره ها و سایر سخت افزارهای رک برای نگه داشتن تجهیزات در جای خود کار می کند. این شرکت به منظور پاسخگویی به نیاز کاربران در آزمایشگاه های آموزشی و سایت های مخابراتی و همچنین پاسخگویی به نیاز مدیران در مراکز داده و اتاق سرور اقدام به طراحی و عرضه رک های باز یا بدون بدنه با نام Data Rack نمود. رک های اپن علاوه بر دسترسی آسان از کناره ها قابلیت نصب انواع تجهیزات شبکه استاندارد را دارند و لوازم جانبی مختلفی نیز برای چیدمان کامل کابل ها و اتصالات این تجهیزات در نظر گرفته شده است. در ادامه برخی از ویژگی های رک لابراتوری تیام TRD-5735 آورده شده و همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول و اکسس پوینت به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای دو ریل عمودی W شکل برای استحکام بیشتر
  • وزن کم به منظور سهولت در جابه جایی رک
  • دسترسی آسان به کلیۀ تجهیزات از هر طرف
  • دارای ۴ چرخ فلزی برای حمل و نقل آسان
  • مجهز به چرخ های ترمزدار در جلو برای ثابت کردن رک
برند

تیام

کشور سازنده

ایران

نوع رک

ایستاده

تعداد یونیت

20 یونیت

عمق

60 سانتی‌متر

رنگ

مشکی

محصولات پیشنهادی