کابل شبکه بلدن cat6 FTP

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت کابل شبکه بلدن cat6 FTP را نیز مشاهده نمایید.

  • کشور سازنده آمریکا
  • کابل شبکه FTP
  • بدون تست فلوک
  • مغزی کابل مسی
  • نوع دسته بندی کابل cat6
  • سطح مقطع:

معرفی کابل شبکه بلدن cat6 FTP

کابل شبکه بلدن cat6 FTP یک استاندارد بین‌المللی برای کابل شبکه های اترنت است. این کابل شبکه دارای سرعت انتقال اطلاعات 1 گیگابیت بر ثانیه و از پهنای باند 250 مگاهرتز پشتیبانی می کند. از این کابل شبکه می توان برای اتصال سوئیچ‌ ها و روتر های شبکه، و سرورها در مراکز داده‌ ها استفاده کرد. کابل شبکه بلدن cat6 FTP دارای روکش PVC است و در دسته بندی CAT6 قرار دارد. انعطاف پذیری روکش این کابل بسیار بالا بوده و عملکرد آن در شرایط عادی بسیار خوب است، اما در برابر گرما، نور خورشید و خوردگی آسیب‌ پذیر می باشد به همین دلیل در محیط های داخلی و دارای سقف کاربرد دارد.

کابل شبکه بلدن cat6 FTP یکی از تجهیزات پسیو شبکه است و جنس مغزی آن از مس می باشد. این کابل شبکه از نوع FTP فویل دار بوده که توسط شرکت بلدن تولید شده است بلدن یکی از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه تولید انواع کابل و ملزومات شبکه بوده که محصولات با کیفیت خود را به بیش از 140 کشور جهان صادر می‌کند. FTP بودن این کابل باعث شده برای جلوگیری از نفوذ نویز الکترومغناطیس مناسب باشد. از این کابل شبکه (Network cable) برای اتصال یک دستگاه الکترونیکی نوری به دستگاه دیگری برای مسیریابی سیگنال استفاده می شود این امر مهم برای سهولت کاری کاربران و سرعت کار در تکنولوژی در نظر گرفته شده است.

کابل شبکه بلدن cat6 دارای دوام و استحکام بسیار بالا بوده و سازگاری کامل با تمام استاندارد ها را دارد. این کابل به رنگ طوسی تولید می شود و جزء دسته‌ CAT6 می باشد. هر چه دسته‌ بندی کابل‌ های شبکه بالاتر باشد، تکنولوژی ساخت آن‌ها و در نتیجه سرعت انتقال اطلاعات، پهنای باند و نویزپذیری آن‌ها بهبود پیدا می‌کنند می توان گفت کابل های  Cat6 که در اکثر شبکه های امروزی استفاده می شوند از کارایی بالایی برخوردار می باشند برای نصب کابل شبکه CAT6 باید ابتدا مسیر عبور کابل‌ها مشخص شود در نهایت با استفاده از کانکتور RJ45 مناسب، کابل‌ها به دستگاه‌های مورد نظر متصل می‌شوند.

در این عکس کابل شبکه بلدن cat6 FTP از نوع FTP را مشاهده می کنید

ویژگی های کابل شبکه بلدن cat6 FTP

کابل شبکه بلدن cat6 FTP دارای سرعت انتقال اطلاعات بالا است و برای اتصال و ارتباط کامپیوتر به مودم، سوئیچ شبکه و پخش کننده های رسانه ای طراحی شده است. کابل cat6 بهبود یافته‌ی کابل‌های cat5 و cat5e و به نسبت کابل cat5، قطر آن افزایش پیدا کرده است و همینطور افت ولتاژ این کابل تا حد چشم گیری پایین تر از Cat5 می باشد، این کابل در متراژ 350 متری تولید می شود و برای مسافت های طولانی مناسب است. می توان گفت کابل‌ های شبکه از کابل‌ های اترنت قوی‌ تر بوده و اطلاعات را با پهنای باند بالاتر اغلب در فواصل طولانی‌تر انتقال می دهند.

کابل شبکه از یک سوکت شبکه در انتهای خود استفاده می کند این سوکت ها دارای هشت پین هستند و باید کابل های شبکه را با یکی از دو استاندارد A یا B به داخل آنها پانچ کنید. سیستم‌ های کابل شبکه با طراحی مناسب، ساخت، نصب و نگهداری مداوم می‌توانند تا آنجا که ممکن است به شما این اطمینان را بدهد تا بهترین عملکرد را داشته باشید. می توان گفت سرعت کابل به مقدار داده ای که در هر ثانیه انتقال می دهد اشاره دارد. کابل شبکه بلدن مدل cat6 FTP از نوع Twisted Pair بوده یعنی از 4 زوج سیم به هم تابیده شده تشکیل شده است، که در کل 8 سیم بوده که 4 سیم برای دریافت و 4 سیم برای انتقال دیتا می باشد.

کابل های شبکه بر اساس دارای شیلد و محافظ دار بودن یا نبودن به دسته های SFTP ،STP ،UTP و FTP و… دسته بندی می شوند. شایان به ذکر است اگر نیاز باشد که کابل های شبکه جا به جا و یا به راحتی خم شوند، استفاده از کابل شبکه هایی با روکش PVC گزینه مناسب تری می باشد. کابل شبکه در مدل ها و استاندارد های مختلفی بسته به نیاز کاربران ساخته و انتخاب می شود. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های کابل شبکه بلدن cat6 FTP بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید تلفن تحت شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • کشور سازنده آمریکا
  • کابل شبکه FTP
  • بدون تست فلوک
  • مغزی کابل مسی
  • نوع دسته بندی کابل cat6
  • سطح مقطع:
برند

بلدن

کشور سازنده

آمریکا

سرعت انتقال اطلاعات

1 گیگابیت بر ثانیه

جنس روکش

PVC

دسته بندی کابل

Cat6

جنس مغزی کابل

مس

تست فلوک

محصولات پیشنهادی