رک ایستاده تیام TRB-1042

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید رک ایستاده تیام TRB-1042 نیز مشاهده نمایید.

  • مجهز به درب جلو توری فریم دار
  • دارای پنل بغل بازشو دو لنگه افقی
  • دارای قفل سوئیچی
  • مجهز به دو عدد فن خنک کننده
  • رک 42 یونیت عمق 100

معرفی رک ایستاده تیام TRB-1042

رک ایستاده تیام TRB-1042 یک رک 42 یونیت است که از برند ایرانی تیام می باشد. این رک از نوع رک ایستاده بوده که در عمق 100 و عرض 60 سانتی متری تولید شده است. رک ها از تجهیزات شبکه بوده که انواع سخت افزار های دیگر مانند سرور، سوئیچ شبکه و روتر و یو پی اس و دیگر تجهیزات را در خود نگه می دارند. رک ها با ایجاد فضای ایمن هم سبب نگهداری بهتر از آنها شده و هم نظم و انسجام بهتری را در شبکه شما ایجاد می کنند. این محصول دارای درب جلو به صورت توری خشتی بوده که جهت دسترسی بهتر به تجهیزات قرار گرفته در خود، دارای پنل های جانبی به صورت دو لنگه افقی می باشد. وجود پنل های جانبی در رک ها سبب افزایش فضای مفید و سهولت دسترسی به تجهیزات از طرفین می شود. جهت امنیت بیشتر بر روی درب جلو آن یک قفل سوییچی و دستگیره چرخشی طرح ریتالی قرار گرفته  است. از طرفی دارای درب عقب تک لنگه نیز در پشت محفظه خود می باشد که آن هم مجهز به قفل سوییچی است.

رک ایستاده تیام TRB-1042 از جمله تجهیزات پسیو شبکه بوده که دارای ویژگی های کربردی بسیاری بوده که آن را به یک رک بی نظیر تبدیل کرده است. از جمله آن می توان به افزایش پهنای ریل های عمودی به منظور سهولت و نظم بیشتر در هدایت كابل شبکه ها در ارتفاع و عمق رک اشاره کرد. از طرفی این محصول دارای طراحی ویژه ای بوده که سینی رک کف آن قابلیت بازشو دارد و این امر سبب می شود، هنگامی که نیاز به جا به جایی تجهیزات و یا تعویض رک وجود داشته باشد، به راحتی بتوان پچ پنل و کابل های متصل به آن را جا به جا کرد. به طور کلی این محصول دارای ورودی هایی در بالا و پایین بدنه رک می باشد که در اندازه ها و ابعاد مختلف تعبیه شده اند و ورود و خروج کابل ها را در اندازه و حجم های مختلف نظم می بخشند. از دیگر قابلیت های این رک می توان به  تنظیم فاصله بین ریل ها در عمق رک اشاره کرد. این تنظیم مناسب با عمق تجهیزات و بدون نیاز به ابزار خاصی صورت می گیرد. در واقع با استفاده از مکانیزم ضامن دستی این عمل را می توان انجام داد.

در این تصویر رک ایستاده تیام TRB-1042 که دارای اندازه 42 یونیت است را مشاهده می کنید

در این تصویر رک ایستاده تیام TRB-1042 که دارای اندازه 42 یونیت است را مشاهده می کنید

رک ها به طور کلی به صورت ایستاده و دیواری تولد می شوند. این محصول مکانیزم ضامن دستی یک رک ایستاده بوده که جهت افزایش دسترسی از طرفین رک، دارای قابلیتی بوده که می توان محل قرار‌گیری بازوهای تقویتی را تغییر داد و به صورت هم‌ ردیف با دستک‌ های افقی رک قرار داد. همچنین جهت افزایش ایستایی و تحمل وزن بیشتر می توان اتصال پیچ و مهره ای را به صورت جوشکاری شده به ستون های جلو و عقب در بازوهای تقویتی انجام داد. کاهش وزن رک به منظور سهولت در جابه جایی با تغییر فناوری و مهندسی تولید همزمان با افزایش کیفیت و استحکام قطعات و همینطور استفاده از ورق دوبل شده و تغییر در شکل خمکاری ستون و ریل به منظور استحکام بیشتر از جمله مواردی بوده که این محصول را به یک رک سبک و مستحکم تبدیل کرده است. همانطور که اشاره شد دارای اندازه 42  یونیت است. در واقع یونیت واحد اندازه گیری در رک بوده که ارتفاع قابل استفاده در رک را نشان می دهد. این محصول دارای شمارشگر یونیت درج شده بر روی ۴ ریل عمودی خود بوده که به صورت چاپی و سفید رنگ قرار داده شده است و سبب سهولت در نصب تجهیزات می شود.

این محول از تولیدات برند تیام است که تمامی رک های این برند دارای طراحی خاصی بوده که هوای سرد از پایین وارد شده و سبب می شود که هوای گرم به سمت بالا در رک حرکت کند. این هوای گرم با استفاده از فن های قرار گرفته در سقف رک از محفظه رک خارج شده و از افزایش دمای هوای درون رک جلوگیری می کند. دارای 2 عدد فن می باشد که حداکثر تا 4 عدد فن قابلیت ارتقا دارد. این رک دارای فضایی بوده که که می توان پاورمازول 19 اینچی را بدون اینکه فضای مفید رک را اشغال کند در آن جا قرار داد. از آن جایی که این محصول مطابق با استانداردهای لازم تولید شده است کلیه تجهیزات استاندارد شبکه و سرورهای متداول را به راحتی می توان در آن نصب کرد. به طور کلی رک های ایستاده برای نصب سرور و تجهیزات شبکه مورد استفاده قرار می گیرند. رک ایستاده در مراكز داده يا دیتاسنترها و جاهایی که تعداد تجهیزات سرور و شبکه زیاد باشد، كاربرد دارند. در ادامه برخی از ویژگی های رک ایستاده تیام TRB-1042 آورده شده و همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول و سانترال ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • درب جلو توری فریم دار
  •  دارای پنل های جانبی دو لنگه بازشو افقی
  • دارای درب پشتی
  • دارای قفل سوئیچیئ بر روی درب جلو و پشت آن
  • دارای دو عدد فن خنک کننده
برند

تیام

کشور سازنده

ایران

نوع رک

ایستاده

تعداد یونیت

42 یونیت

عمق

100 سانتی‌متر

رنگ

مشکی

محصولات پیشنهادی