کابل شبکه دی لینک cat6 FTP

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت کابل شبکه دی لینک cat6 FTP را نیز مشاهده نمایید.

  • کشور سازنده تایوان
  • کابل شبکه FTP
  • دارای تست فلوک
  • مغزی کابل مسی
  • نوع دسته بندی کابل cat6
  • سطح مقطع:

معرفی کابل شبکه دی لینک cat6 FTP

کابل شبکه دی لینک cat6 FTP جهت ایجاد ارتباط در شبکه های مبتنی بر کابل می باشد. این کابل شبکه دارای سرعت انتقال اطلاعات 10 گیگابیت بر ثانیه و از  پهنای باند 250 مگاهرتز پشتیبانی می کند و در دسته بندی cat6 قرار دارد و از نوع FTP فویل دار است، بدین معنی که به دور زوج های به هم تابیده آن یک لایه فویل قرار دارد اما به دور تک تک زوج ها هیچ گونه شیلد و فویلی وجود ندارد، استفاده از یک لایه فویل به دور زوج های تابیده‌ شده این کابل باعث می‌شود که به خوبی توانایی حذف نویز و تداخل الکترومغناطیسی را داشته باشد بنابراین داده ها بدون هیچ تغییری ارسال می شوند.

کابل شبکه دی لینک مدل cat6 FTP جز تجهیزات پسیو شبکه می باشد، روکش های بیرونی این کابل از جنس PVC و همچنین روکش رشته سیم های داخل آن از جنس پُلی اتیلن با چگالی بالا است. کاربرد این کابل در آپ لینک های ساختمان بوده و به جهت استفاده در محیط های نویز دار می باشد باید توجه کنید که برای استفاده از این کابل باید از کی استون و پچ پنل های FTP استفاده نمایید. این کابل دارای 4 زوج سیم نازک بهم تابیده است که به آنها twisted pair گفته می شود، این 4 زوج در هشت رنگ که هر رنگ بیان گر وظیفه خاصی بوده تولید می شوند.

روکش کابل شبکه دی لینک cat6 FTP مقاومت خوبی نسبت به آتش سوزی دارد و از خوردگی و پوسیدگی کابل جلوگیری می‌کند اما از معایب این نوع پوشش می‌توان به ایجاد دود و شعله زیاد در هنگام سوختن و سمی بودن آن اشاره کرد به همین دلیل بیشتر در محیط های داخلی و دارای سقف مناسب می باشند. این کابل شبکه (network cable) برای اتصال دستگاه‌ های شبکه مانند کامپیوتر، سوئیچ شبکه، روتر و یا پچ پنل ها به یکدیگر کاربرد دارد و جنس مغزی آن مس می باشد. کابل شبکه دی لینک مدل cat6 FTP از تولیدات برند دی لینک می باشد، این شرکت یکی از بزرگ ترین کمپانی های حوزه شبکه به شمار می رود که در حوزه تولید تجهیزات شبکه و مخابرات به فعالیت می پردازد.

در این عکس کابل شبکه دی لینک cat6 FTP در رنگ طوسی را مشاهده می کنید

مشخصات کابل شبکه دی لینک cat6 FTP

کابل شبکه دی لینک cat6 FTP برای ارسال و دریافت داده ها استفاده می شود این کابل شبکه به رنگ خاکستری تولید می شود و  یکی از پر کاربرد ترین و پر فروش ترین کابل های موجود در بازار است. کابل شبکه نوعی سیم کشی کابلی بوده که براساس استاندارد های مختلف در دسته های CAT5 ،CAT6 ،CAT7 و CAT8 تقسیم بندی می شوند که هرچه دسته بندی یک کابل شبکه بیش‌تر باشد، از تکنولوژی بالاتری برای ساخت آن استفاده شده است این کابل ها به دو صورت بدون شیلد و فویل UTP و با شیلد و فویل SFTP تولید می شوند و در ارتباطات راه دور کاربرد دارد و داده ها را از رایانه به شبکه بزرگتر منتقل می کند.

می توان گفت انتخاب کابل شبکه تحت تأثیر توپولوژی، اندازه و روش عملکرد شبکه قرار می گیرد و ملاحظاتی از جمله قیمت، تضعیف سیگنال، پهنای باند، تداخل الکترومغناطیسی، توپولوژی شبکه و غیره هنگام انتخاب کابل شبکه (network cable) ضروری است. این نوع کابل ها در واقع Cat6 برای مسافت های طولانی مناسب تر می باشد. لازم به ذکر است، در شبکه های محلی از کابل شبکه به عنوان محیط انتقال و به منظور ارسال اطلاعات استفاده میگردد متداول ترین نوع کابل های چهار زوجی که در انتقال اطلاعات در تجهیزات رک استفاده میگردد، کابل های بهم تابیده هستند.

کابل شبکه دی لینک cat6 که به صورت حلقه 500 متری به فروش میرسد و در اختیار کاربران قرار میگیرد، کابل CAT6 یکی از رایج ترین کابل هایی است که در انواع شبکه ها استفاده می شود و نسبت به دو کابل دیگر یعنی CAT5 و CAT5e پهنای باند بیشتری دارد و همچنین نسبت به اندازه کابل ها مقاومت بیشتری در برابر نویزهای محیطی دارد. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های کابل شبکه دی لینک cat6 FTP بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید رک فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • کشور سازنده تایوان
  • کابل شبکه FTP
  • دارای تست فلوک
  • مغزی کابل مسی
  • نوع دسته بندی کابل cat6
  • سطح مقطع:
برند

دی لینک

کشور سازنده

تایوان

سرعت انتقال اطلاعات

10 گیگابیت بر ثانیه

جنس روکش

PVC

دسته بندی کابل

Cat6

جنس مغزی کابل

مس

تست فلوک

پرمننت

محصولات پیشنهادی