روتر میکروتیک RB4011iGS+5HacQ2HnD-IN

  • در این قسمت اکسس پوینت تحت شبکه و VOIP میکروتیک MikroTik را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت روتر میکروتیک RB4011iGS+5HacQ2HnD-IN را نیز مشاهده نمایید.
  • دارای 1 سال گارانتی ایمن ارتباط
  • قابلیت وایرلس
  • دارای قابلیت PoE
  • فرکانس باند 2.4GHz ~ 5GHz
  • دارا بودن حافظه رم 512 مگابایت
  • دارای 10 پورت 10/100/1000
  • معرفی روتر وایرلس میکروتیک RB4011iGS+5HacQ2HnD-IN

    روتر وایرلس میکروتیک RB4011iGS+5HacQ2HnD-IN دستگاه درجه یک صنعتی شرکت میکروتیک با خروجی های بسیار متنوع و کاربردی به همراه سخت افزار و نرم افزار بسیار قدرتمند است که امکان استفاده همزمان از وای فای در فرکانس های 2.4 و 5 گیگاهرتز را برای کاربران خود در محیط های داخلی و بسته به نیازشان فراهم میکند و همچنین لازم به ذکر است که این روتر بیسیم قدرتمند و با کیفیت از 10 پورت اترنت 10 گیگابیتی 10/100/1000 برای راه اندازی شبکه های کابلی و 1 پورت فیبر نوری SFP برای محلول های فیبر استفاده می کند.

    شاید باورش برایتان کمی سخت باشد اما شرکت میکروتیک دقیقا همان پردازنده و میزان حافظه ذخیره سازی در این روتر را در روتر قدرتمند RB100AHx4 هم به خوبی کار برده است و از این نظر توانسته این روتر قدرتمند را یک Access قدرتمند و مناسب و کارآمد برای کاربران خود ثبت کند. روترهای بیسیم نقطه ای از نظر سخت افزاری قدرتمند به حساب می آیند که قطعا به شما یک شبکه امن و بدون وقفه را نوید میدهد و همانطور که میدانید این اکسس پوینت برای کار بر روی دو فرکانس بیسیم مستقل با قابلیت کار همزمان آماده شده و در هر باند یک آنتن مجزا در محصول تعبیه شده است که با توجه به قابلیت کار همزمان در دو فرکانس مستقل، این دستگاه میتواند تداخل فرکانسی را در هر محیطی به طور کامل برطرف کند

    به طور همزمان از فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز برای پوشش بیسیم تمام دستگاه‌های تلفن همراه خانه و فرکانس ۵ گیگاهرتز برای کارهای حساس به از دست دادن بسته‌ها، مانند پخش فیلم‌های با کیفیت بالا، تلفن‌های VoIP یا هر آنچه که می‌خواهید داشته باشید، استفاده کنید. به شما توصیه میشود از آن استفاده کنید. مشخصات وای فای این دستگاه در فرکانس 2.4 گیگاهرتز (2 آنتن امنیتی داخلی با توان 3dBi، حداکثر سرعت بیسیم 300 مگابیت بر ثانیه و پشتیبانی از استاندارد بیسیم (802.11b/g/n) و مشخصات WiFi این است و همچنین در فرکانس 5 گیگاهرتز (4 آنتن امنیتی خارجی با توان 3dBi، حداکثر سرعت بی سیم 1733 مگابیت بر ثانیه و پشتیبانی از استاندارد بی سیم 802.11a/n/ac) است.

    در تصویر روتر میکروتیک RB4011iGS+5HacQ2HnD-IN با 4 آنتن مشاهده مینمایید

    در تصویر روتر میکروتیک RB4011iGS+5HacQ2HnD-IN با 4 آنتن مشاهده مینمایید

    ویژگی های روتر میکروتیک RB4011iGS+5HacQ2HnD-IN

    این روتر قدرتمند از نظر سخت افزاری شامل 10 پورت اترنت با پشتیبانی از سرعت 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه (قابلیت PoE IN در پورت 1 و قابلیت PoE OUT در پورت 10)، پردازنده چهار هسته ای AL21400، معماری ARM 32 بیت با سرعت 1.4 گیگاهرتز است. برای هر هسته، 1 گیگابایت حافظه حافظه، 1 SFP + محفظه برای اتصال ماژول های فیبر نوری با پشتیبانی از سرعت 1G و 10G (ماژول باید جداگانه خریداری شود. همچنین از ماژول Passive DAC پشتیبانی نمی کند)، 1 پورت سریال از نوع RJ45 است و 1 اسلات مخصوص برای اتصال کارت های miniPCI-e. همچنین لازم به ذکر است که با استفاده از عملکرد PoE IN در پورت 1 می توانید از طریق یک سوئیچ PoE با همان ولتاژ، روتر را تغذیه کنید. همچنین با استفاده از عملکرد PoE OUT فعال در پورت 10 روتر، می توانید برق سایر تجهیزات را با همان ولتاژ و استاندارد تامین کنید.

    روتر نقطه دسترسی RB4011iGS+5HacQ2HnD-IN با سیستم عامل میکروتیک روتر با سطح دسترسی سطح 5 نصب شده است که این دستگاه را به یک روتر عالی تبدیل کرده است. این سیستم عامل بیش از پانزده سال است که به طور مستمر توسط مهندسین شرکت میکروتیک مورد بازنگری و تعمیر قرار گرفته است و ویژگی هایی مانند مسیریابی | مسیریابی، فایروال Fiewwall، پروتکل برای پیکربندی پویا میزبان ها و ارائه دهندگان IP خودکار). سرور DHCP، ترجمه آدرس شبکه NAT، سرور پراکسی سرور پراکسی، شعاع مدیریت کاربر و شعاع، مدیریت کاربر، تعادل بار تعادل بار، VPN شبکه خصوصی مجازی، انتخاب برچسب چندمکانی MPLS، کیفیت خدمات کیفیت خدمات، میزبان اتصالات PPPOE – PPTP – L2TP – SSTP – OpenVPN – ISDN، بسته‌های چاپی Package Mangle، سرویس اشتراک‌گذاری بی‌سیم Hotspot و غیره. به قابلیت های دستگاه و همچنین سطح دسترسی دستگاه در سیستم عامل بستگی دارد.

    از دیگر ویژگی ها و ویژگی های بارز این محصول می توان به استفاده از قاب فلزی مستحکم از آلیاژ مشکی مات، پشتیبانی از شتاب سخت افزاری IPsec، ابعاد 228x120x30 میلی متر، قابلیت کار در دمای محیط 40- تا 45+ درجه سانتی گراد اشاره کرد. حداکثر توان مصرفی 44 وات، حجم ذخیره سازی 512 مگابایت (نوع ذخیره سازی NAND) و 2 ورودی (جریان مستقیم DC و قابلیت PoE IN) برای تغذیه دستگاه می باشد. همچنین لازم به ذکر است که این مقاله توسط فروشگاه تندیس ترجمه و گردآوری شده است، اگر نظر یا تجربه ای در رابطه با عملکرد این محصول دارید می توانید با ارسال پیام در قسمت نظرات ما را یاری نمایید. در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های روتر وایرلس میکروتیک RB4011iGS+5HacQ2HnD-IN بپردازیم و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و انواع سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

    • قابلیت وایرلس
    • دارای قابلیت PoE
    • فرکانس باند 2.4GHz ~ 5GHz
    • دارا بودن حافظه رم 512 مگابایت
    • دارای 10 پورت 10/100/1000
    • دارای 1 فیبر نوری از نوع SFP+
    برند

    میکروتیک

    پهنای باند کانال

    300Mbps

    محصولات پیشنهادی