کابل شبکه دی لینک cat6a FTP

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت کابل شبکه دی لینک cat6a FTP را نیز مشاهده نمایید.

  • کشور سازنده تایوان
  • کابل شبکه FTP
  • دارای تست فلوک
  • مغزی کابل مسی
  • نوع دسته بندی کابل cat6a
  • سطح مقطع:

معرفی کابل شبکه دی لینک cat6a FTP

کابل شبکه دی لینک cat6a FTP یک کابل شبکه فویل دار با روکش LSZH است، و دارای سرعت انتقال اطلاعات 10 گیگابیت بر ثانیه بوده و از پهنای باند 550 مگاهرتز پشتیبانی می کند. این کابل از نوع FTP فویل دار می باشد به همین خاطر می توان از آن در محیط های نویز دار استفاده کرد. کابل شبکه دی لینک cat6a FTP از تجهیزات پسیو شبکه بوده و در دسته بندی cat6a قرار دارد. باید توجه داشت یکی از نکات مهم در هنگام خرید کابل شبکه نوع روکش آن است، در روکش این کابل شبکه از هیچ گونه هالوژنی استفاده نشده و از نوع کابل های نسوز هستند.

کابل شبکه دی لینک مدل cat6a FTP دارای جنس مغزی مس می باشد و برای اتصال دستگاه‌ های شبکه مانند کامپیوتر، سوئیچ شبکه، روتر و یا پچ پنل ها به یکدیگر کاربرد دارد. در این کابل انتقال اطلاعات با سرعت و کیفیت بالا انجام می‌ شود و مناسب مکان هایی بوده که داده های حساسی دارند. کاربرد کابل شبکه D-Link Cat6a FTP در آپ لینک های ساختمان می باشد. ژاکت کابل شبکه دی لینک از نوع نسوز می باشد باید توجه کرد که برای استفاده از این کابل شما باید از کیستون و پچ پنل های FTP استفاده کرد. این کابل شبکه از نوع زوج به هم تابیده یا Twisted Pair بوده که از هشت زوج تابیده شده تشکیل شده بنابراین نیاز بیشتر کاربران شبکه و اینترنت را برآورده می کند.

این کابل شبکه همانطور که گفته شد از نوع FTP است، بدین معنی که به دور زوج های به هم تابیده آن یک لایه فویل قرار دارد اما به دور تک تک زوج ها هیچ گونه شیلد و فویلی وجود ندارد. استفاده از یک لایه فویل به دور زوج های تابیده‌ شده این کابل باعث می‌شود که به خوبی توانایی حذف نویز و تداخل الکترومغناطیسی را داشته باشد بنابراین داده ها بدون هیچ تغییری ارسال می شوند. کابل شبکه دی لینک cat6a دارای رنگ بنفش بوده و از 4 زوج سیم نازک بهم تابیده تشکیل شده است که اصطلاحا به آنها twisted pair می گویند، این 4 زوج در هشت رنگ که هر رنگ بیان گر وظیفه خاصی است تولید می شوند.

در این عکس کابل شبکه دی لینک cat6a FTP در رنگ بنفش را می بینید

مشخصات کابل شبکه دی لینک cat6a FTP

کابل شبکه دی لینک cat6a FTP یکی از بهترین کابل های موجود در بازار برای انتقال اطلاعات در شبکه های محلی هستند. این کابل شبکه (Network cable) برای شبکه های گیگابیت اترنت مناسب است و دارای یک سوکت شبکه در انتهای خود بوده این سوکت ها دارای هشت پین می باشد و باید این کابل ها را با یکی از دو استاندارد A یا B به داخل آنها پانچ کرد. کابل شبکه ها را براساس سرعت انتقال، پهنای باند، نویزپذیری، جنس روکش به انواع مختلفی از cat1 تا cat8 تقسیم بندی می کنند، هرچه Category یک کابل شبکه بیش‌تر باشد، از تکنولوژی بالاتری برای ساخت آن استفاده شده است و اطلاعات را با سرعت بالاتری منتقل می کند.

کابل شبکه در چند نوع استاندارد تولید می شود که هر کدام از آن ها برای هدف خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به‌صورت کلی سه نوع کابل برای انتقال داده به کار گرفته می شود که شامل کابل زوج به هم تابیده یا Twisted pair، کابل کواکسیال و کابل فیبر نوری است. استفاده از کابل کواکسیال به دلیل انعطاف ناپذیری و اندازه محدود آن کمتر مورد توجه قرار گرفته است. شایان به ذکر است سیم های کابل شبکه در رنگ های متنوعی تولید می شوند تا به راحتی قابل تشخیص باشند این باعث می شود دستگاه‌ های اتصال کابل‌ کشی روی قفسه‌ های تجهیزات شما سازماندهی و از بهم ریختگی در شبکه جلوگیری شود.

کابل دی لینک cat6a FTP سخت‌ افزار شبکه‌ ای است که برای اتصال یک دستگاه شبکه به سایر دستگاه‌ های شبکه یا اتصال دو یا چند رایانه برای اشتراک‌گذاری دستگاه‌ هایی مانند چاپگر یا اسکنر می باشد و می توان به صورت دستی در دو سر آن سوکت زد که داشتن سوکت بر دو سر این نوع از کابل ها باعث اتصال راحت تر به تجهیزات شبکه می شود. کابل شبکه را می توان به عنوان رسانه ای در نظر گرفت که داده ها در آن جریان می یابند و از یک دستگاه به دستگاه دیگر منتقل می شوند. در این قسمت به معرفی برخی از ویژگی های کابل شبکه دی لینک cat6a FTP میپردازیم و همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول و سانترال ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • کشور سازنده تایوان
  • کابل شبکه FTP
  • دارای تست فلوک
  • مغزی کابل مسی
  • نوع دسته بندی کابل cat6a
  • سطح مقطع:
برند

دی لینک

کشور سازنده

تایوان

سرعت انتقال اطلاعات

10 گیگابیت بر ثانیه

جنس روکش

LSZH

دسته بندی کابل

Cat6a

جنس مغزی کابل

مس

تست فلوک

پرمننت

محصولات پیشنهادی