پچ کورد رویان cat6 FTP

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت پچ کورد رویان cat6 FTP را نیز مشاهده نمایید.

  • جنس روکش PVC
  • نوع پچ کورد FTP
  • دارای انعطاف پذیری بالا
  • دارای پهنای باند 250 مگاهرتز

معرفی پچ کورد رویان cat6 FTP

پچ کورد رویان cat6 FTP از نوع  FTP دارای فویل و بدون شیلد می باشد. این پچ کورد شبکه دارای سرعت انتقال اطلاعات 1000 مگابیت بر ثانیه بوده و از پهنای باند 250 مگاهرتز پشتیبانی می کند. این محصول در دسته بندی CAT6 قرار دارد. این پچ کورد از نظر ظاهری نوعی کابل شبکه (network cable) می باشند که در دو سر آن سوکت زده شده و به صورت آماده تولید و به بازار عرضه می شوند. به واسطه کابل پچ کورد می توان یک وسیله الکتریکی را به وسیله دیگری متصل کرد، معمولا طول پچ کورد ها کوتاه می باشد، پس اتلاف کمتر و احتمال تاثیر گذاری نویز روی آن ها کمتر است.

پچ کورد رویان مدل cat6 FTP از تجهیزات پسیو شبکه است. کابل های FTP در برابر نویز و پارازیت مقاومت بالاتری دارد و دارای محافظ فویل بوده و در زیر روکش خود دارای یک محافظ آلومینیومی می باشند. این پچ کورد می تواند از جنس روکش PVC و یا LSZH باشد. باید توجه داشت یکی از نکات مهم در هنگام خرید کابل شبکه نوع روکش آن است، در ساختار کابل شبکه LSZH از هیچ گونه هالوژنی استفاده نشده و از نوع کابل های نسوز هستند. روکش PVC انعطاف خوبی به کابل می دهد اما در برابر گرما، نور خورشید و خوردگی آسیب‌ پذیر است و در صورت سوختن گاز سمی همراه با دود تولید می‌کند به همین دلیل مناسب محیط های داخلی می باشند. پچ کورد ها به علت طول کم جای کمی را اشغال می کنند و با استفاده از آن کابل کشی سرعت بیشتری انجام می شود. 

به طور کلی پچ کورد ها (Patch Cord) دارای دو دسته ی پچ کورد الکتریکی و پچ کورد فیبر نوری تقسیم بندی می شوند. پچ کورد های الکتریکی نوع متداول پچ کورد ها هستند که در انواع شبکه های محلی کاربرد دارند، پچ کورد فیبر نوری از جمله کابل های اترنت پرکاربرد بوده که برای اتصالاتی مانند اینترنت استفاده می شود. پچ کورد رویان cat6 FTP تولید برند رویان است و به عنوان یک کابل شبکه با کیفیت بالا، برای اتصال دستگاه‌ های شبکه به یکدیگر به کار می‌رود. پچ کورد‌های FTP به دلیل سایه‌ سازی فویل برای کاهش نویز الکترومغناطیسی مفید می باشند و در محیط‌ های با نویز بالا مانند اتاق سرور و تجهیزات شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در این عکس پچ کورد رویان cat6 FTP از نوع FTP را می بینید

ویژگی های پچ کورد رویان cat6 FTP

پچ کورد رویان cat6 FTP یکی از استانداردهای کابل شبکه است که برای انتقال داده با سرعت بالا و کاهش نویز استفاده می‌شود. این محصول دارای تست فلوک بوده و برای انتقال اطلاعات و اتصال دستگاه های داخلی یک شبکه کاربرد دارد. پچ کورد ها به وسیله کارخانه سازنده آن سوکت زده می شوند و در مقایسه با کابل هایی که دستی سوکت زده شده اند ظاهر مناسب تری دارند و موجب صرفه جویی در زمان کابل کشی خواهند شد زیرا کار سوکت زدن کابل ها زمان زیادی را از شما می گیرد و استفاده از پچ کورد ها این مشکل را رفع کرده است. از مهم‌ترین عواملی که موقع تهیه این قطعه باید در نظر داشته باشید متراژ، استاندارد و مقاومت پچ کورد است.

کابل شبکه و پچ کورد ها بر اساس پهنای باند و سرعت انتقال اطلاعات به دسته هایی از cat1 تا cat8 تقسیم بندی می شوند هر چه عددی که در جلوی Cat قرار داده شده بیشتر باشد، سرعت انتقال داده و پهنای باند آن پچ کورد بالاتر است. این دسته بندی ها بر اساس پهنای باند و سرعت انتقال داده می باشد. پچ کورد رویان cat6 FTP دارای رنگ نارنجی است اما در رنگ بندی مختلف نیز تولید و به بازار عرضه می شود، این تنوع رنگ در تولید آنها باعث می شود در هنگام نصب به دستگاه های مختلف به راحتی قابل تشخیص باشند. پچ کورد در واقع همان کابل شبکه است که اغلب برای اتصال دستگاه‌ های شبکه مانند کامپیوتر، سوئیچ شبکه، روتر و یا پچ پنل ها به یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرد. 

پچ کورد ها را با توجه به ویژگی ها و نوع ارتباط شبکه ای محیط به دو نوع مسی و فیبر نوری دسته بندی می کنند. پچ کورد مسی یک کابل انعطاف پذیر بوده که روی دو سر آن سوکت RJ-45 قرار گرفته است،  پچ کورد فیبر نوری یک پل ارتباطی بین دستگاه های برقی و مخابراتی بوده و می توان از طریق این پچ کورد یک دستگاه گیرنده دیجیتال را به یک تلویزیون وصل کرد. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های پچ کورد رویان cat6 FTP بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید گوشی ویپ فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • جنس روکش PVC
  • نوع پچ کورد FTP
  • دارای انعطاف پذیری بالا
  • دارای پهنای باند 250 مگاهرتز
برند

رویان

کشور سازنده

ایران

رنگ

نارنجی

سرعت انتقال اطلاعات

1000 مگابیت بر ثانیه

دسته بندی کابل

Cat6

جنس روکش

PVC

جنس مغزی کابل

مس

تست فلوک

دارد

محصولات پیشنهادی