کابل شبکه بلدن cat5 SFTP

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت کابل شبکه بلدن cat5 SFTP را نیز مشاهده نمایید.

  • کشور سازنده آمریکا
  • کابل شبکه SFTP
  • بدون تست فلوک
  • مغزی کابل مسی
  • نوع دسته بندی کابل cat5
  • سطح مقطع:

معرفی کابل شبکه بلدن cat5 SFTP

کابل شبکه بلدن cat5 SFTP برای ارسال و دریافت داده ها استفاده می شود و دیتا ها را بدون هیچ گونه آسیبی ارسال می‌کند. این کابل شبکه از چهار زوج سیم به هم تابیده ساخته شده است. این محصول از نوع SFTP شیلدار بوده و در گروه استاندارد cat5 می باشد. در SFTP ها احتمال تداخل بسیار کم است زیرا وجود فویل و شیلد محافظ دراین گونه کابل‌ها از دادها در مقابل تداخل محافظت می‌کند. کابل شبکه CAT5 SFTP بلدن یکی از محصولات شرکت بلدن می باشد، بلدن یکی از معتبرترین برندهای موجود در بازار شبکه به شمار می‌آید که سالهاست در زمینه زیرساخت شبکه و تولید کابل فعالیت می‌کند.

کابل شبکه بلدن مدل cat5 SFTP یکی از تجهیزات پسیو شبکه است. این کابل شبکه یکی از پر کاربرد ترین و پرفروش ترین کابل های موجود در بازار است و برای پروژه هایی که بیرون ساختمان هستند مناسب می باشد. زیرا در ساخت این نوع کابل ها از فویل و شیلد محافظ استفاده شده و مقاومت خوبی در برابر نویز و میدان‌ های مغناطیسی دارد. این کابل شبکه دارای روکش PVC بوده و جنس مغزی آن مس می باشد، این روکش ازخوردگی و پوسیدگی کابل جلوگیری کند اما در شرایط محیطی سخت در برابر سرما و گرما، رطوبت، نور خورشید و… مقاومت خوبی نداشته به همین علت بیشتر در محیط های داخلی و دارای سقف استفاده می شود.

کابل شبکه بلدن cat5 دارای رنگ طوسی است. این کابل شبکه (network cable) برای اتصال دستگاه ها به یکدیگر و تشکیل یک شبکه محلی کاربرد دارد. این کابل اجازه می دهد تا دستگاه هایی مانند رایانه ها، چاپگرها و روترها در یک فضای فیزیکی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و اطلاعات و منابع را به اشتراک بگذارند. کابل شبکه بلدن cat5 SFTP دارای سرعت انتقال اطلاعات 1 گیگابیت بر ثانیه و از پهنای باند 100 مگاهرتز پشتیبانی می کند. کابل شبکه SFTP بهترین انتخاب در شبکه هایی است که کابل کشی آن در مسافت های طولانی انجام می شود و در صورت قرار گرفتن کابل شبکه SFTP در کنار کابل برق، مشکلی به وجود نیامده و کابل عملکرد صحیحی را ارائه می دهد.

در این عکس کابل شبکه بلدن cat5 SFTP دارای پهنای باند 100 مگاهرتز را می بینید

ویژگی های کابل شبکه بلدن cat5 SFTP

کابل شبکه بلدن cat5 SFTP اولین نسل از کابل‌های شبکه‌ی اترنت است. این کابل از جنس روکش مس (CU) بوده و دارای سرعت بالا و مقاومت بسیار خوبی در برابر نویز ها هستند. کابل شبکه بلدن برحسب نوعی که دارد می‌توانند عملکردهای متفاوتی را ارائه دهند در نتیجه شما باید کابلی را انتخاب کنید که نیاز سیستم شما را برطرف کرده و دقیقا نوعی باشد که به آن احتیاج دارید. کابل شبکه بلدن cat5 SFTP شامل ۴ زوج سیم تمام مس بهم تابیده می باشد، به این معنی که این نوع کابل شبکه دارای یک پوشش فویل فلزی بدور کل ۴ زوج سیم و یک لایه شیلد فلزی بر روی فویل است.

یکی دیگر از ویژگی های کابل شبکه بلدن cat5 سازگاری بالای آن است. شایان به ذکر است عدد قرار گرفته شده در مقابل Cat رده و مشخصه کابل است که این عدد هرچه بالاتر باشد نشان می دهد که کابل از خود عملکرد بهتری ارائه می دهد. می توان گفت انتخاب کابل شبکه تحت تأثیر توپولوژی، اندازه و روش عملکرد شبکه قرار می گیرد. کابل شبکه در مدل ها و استاندارد های مختلفی بسته به نیاز کاربران و سرعت شبکه برای انتقال اطلاعات و همچنین دستگاه مورد استفاده ساخته و انتخاب می شود. کابل های SFTP درون کابل قرار می گیرند و از تداخلات الکترومغناطیسی به خوبی جلوگیری می‌کنند.

کابل های شبکه مانند کابل های فیبر نوری و سیم های تلفن دارای پهنای باند و سرعت انتقال بالایی هستند. کابل فیبر نوری برای فواصل طولانی یا برای کاربردهایی که به پهنای باند بالا یا عایق الکتریکی نیاز دارند استفاده می شود، کابل شبکه (network cable) بر اساس پهنای باند، سرعت، نویز، مواد پوشش دهنده و غیره به دسته های مختلفی تقسیم می شود. این دسته ها از cat1 تا cat8 هستند. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های کابل شبکه بلدن cat5 SFTP بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید تلفن یالینک به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • کشور سازنده آمریکا
  • کابل شبکه SFTP
  • بدون تست فلوک
  • مغزی کابل مسی
  • نوع دسته بندی کابل cat5
  • سطح مقطع:
برند

بلدن

کشور سازنده

آمریکا

سرعت انتقال اطلاعات

1 گیگابیت بر ثانیه

جنس روکش

PVC

دسته بندی کابل

cat5

جنس مغزی کابل

مس

تست فلوک

محصولات پیشنهادی