روتر بیسیم تندا N150

در این قسمت مشخصات اکسس پوینت تحت شبکه تندا tenda را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت روتر بیسیم تندا N150 را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 1 آنتن خارجی با قدرت 5dBi
  • دارای 1 پورت اترنت WAN
  • دارای 3 پورت اترنت LAN
  • فرکانس باند 2.4GHz
  • سرعت وایرلس: 300Mbps

معرفی روتر بیسیم تندا N150

روتر بیسیم تندا N150 یک روتر و اکسس پوینت بیسیم است که امکان اشتراک گذاری اینترنت را در بستر وای‌فای فراهم میکند. همچنین می‌توان از این محصول به‌ عنوان ریپیتر استفاده کرد و محدوده‌ی پوشش‌ دهی شبکه بیسیم را افزایش داد. این روتر دارای 1 آنتن خارجی با قدرت 5dBi بوده که برای راه اندازی آسان تر برای کاربر خانگی طراحی شده است و یک ماژول تقویت سیگنال با کارایی بالا دارد که حساسیت دریافت و انتقال سیگنال را افزایش میدهد و پوشش Wi-Fi 6 کل خانه را برای خانواده های متوسط و بزرگ فراهم میکند. تراشه داخلی کوالکام با هر تلفن همراه اصلی سازگار است و حالت جدید تکرار کننده WISP، آسان تر و سازگارتر است و سیگنال های WiFi را در یک مرحله تقویت می کند و همچنین گزینه های رمزگذاری بیسیم چند سطحی را برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز و محافظت از داده های مهم شما ارائه میدهد.

روتر تندا N150 دارای 4 پورت اترنت (10/100) بوده که 3 پورت آن LAN و 1 پورت WAN برای اشتراک گذاری رسانه با نشانگر LED با توضیحات دارای نشانگر LED برای نمایش وضعیت روشن و خاموش بودن دستگاه (Power)، اتصال به اینترنت، وضعیت پورت (WLAN)، (LAN)، وضعیت WPS و بهره برده از فرکانس باند (2.4GHz) با استاندارد IEEE 802.11b /11g /11n /IEEE 802.3 /3U و امنیت بیسیم (64/128bit WEP,WPA-PSK,WPA2-PSK) اشاره شده و همچنین میتوانید دسترسی دستگاه های موجود در شبکه را با استفاده از آدرس MAC تعیین کنید که برخوردار از گواهی‌ نامه‌های (CE/FCC/RoHS) هم میباشد و ساپورت منبع تغذیه با آداپتور را هم به عهده دارد. ویژگی حائز اهمیتی که باعث رشد این روتر بوده این است، پردازنده قدرتمند Broadcom پایداری شبکه این دستگاه را تضمین میکند و برد این دستگاه حدود 100 متر است و با کمک پردازنده قدرتمند خود می تواند چندین کاربر را به طور همزمان بدون کاهش سرعت پشتیبانی کند.

در تصویر روتر بیسیم تندا N150 با 1 آنتن مشاهده مینمایید

در تصویر روتر بیسیم تندا N150 با 1 آنتن مشاهده مینمایید

این روتر یک محصول قدرتمند و مقرون به صرفه میباشد که میتواند در بسیاری از پروژه های طراحی شبکه به عنوان تجهیزات شبکه نقش اصلی ایفا کند و همچنین این دستگاه از QoS (سرویس کیفیت خدمات) پشتیبانی میکند و میتواند پهنای باند تعریف شده را بر اساس IP آنها به کاربران اختصاص دهد. به عنوان مثال پهنای باند کاربرانی که بیشتر از اینترنت استفاده میکنند (مثل دانلود با حجم زیاد) کاهش دهید تا سایر کاربران از سرعت مطلوبی برخوردار شوند. سازگار با ویژگی Wi-Fi Protected Setup (WPS) و دارای WPS است که به کاربران امکان می دهد تقریباً فوراً امنیت خود را به سادگی با فشار دادن دکمه “WPS” و برقراری خودکار اتصال ایمن تنظیم کنند. این نه تنها سریع‌تر از تنظیمات امنیتی معمولی است، بلکه از این نظر راحت‌تر است که نیازی به به خاطر سپردن رمز عبور ندارید. پشتیبانی از فیلتر مشتری، فیلتر مک، عملکرد فیلتر وب سایت ها، میتوانید کنترل های والدین مانند زمان استفاده، توانایی مسدود کردن دامنه ها را تعریف کنید.

حالت جدید تکرارکننده WISP در این روتر آسان‌تر و سازگارتر است و سیگنال‌های WiFi را در یک واحد تقویت می‌کند و با سایر ویژگی‌ها می‌توانید با اتصال F6 به سرور FTP محلی و فیلم‌ها و عکس‌های هارد دیسک آن را شروع کنید. N150 می تواند به عنوان حالت مشتری برای اتصال به شبکه ISP یا آپلود AP به صورت بی سیم برای اشتراک گذاری اینترنت در هر گوشه و حذف نقاط مرده کار کند. برای ایجاد جادوی بی سیم، با سرویس اینترنت و یک مودم شروع کنید، سپس یک روتر Tenda را متصل کنید و ویدئو های HD ها را آپلود کرده و با خانواده خود به اشتراک بگذارید. این روتر کارآمد در دمای عملیاتی: 0 ~ 40 ℃ به راحتی قابل استفاده میباشد. در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های روتر بیسیم تندا N150 بپردازیم و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و انواع سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای 1 آنتن خارجی با قدرت 5dBi
  • دارای 1 پورت اترنت WAN
  • دارای 3 پورت اترنت LAN
  • فرکانس باند 2.4GHz
  • سرعت وایرلس: 300Mbps
  • دارای استاندارد جهانی FCC, CE, RoHS
  • استاندارد بیسیم IEEE 802.11b /11g /11n /IEEE 802.3 /3U
برند

تندا

پهنای باند کانال

300Mbps

محصولات پیشنهادی