روتر بیسیم تندا AC5

در این قسمت مشخصات اکسس پوینت تحت شبکه تندا tenda را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت روتر بیسیم تندا AC5 را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 4 آنتن خارجی با قدرت 5dBi
  • دارای 1 پورت اترنت WAN
  • دارای 3 پورت اترنت LAN
  • فرکانس باند 5GHz~2.4GHz
  • دارای استاندارد جهانی CE، RoHS، FCC، CCC ، SRR

معرفی روتر بیسیم تندا AC5

روتر بیسیم تندا AC5 و اکسس پوینت بیسیم است که امکان اشتراک گذاری اینترنت را در بستر وای‌فای فراهم میکند. همچنین می‌توان از این محصول به‌عنوان ریپیتر استفاده کرد و محدوده‌ی پوشش‌ دهی شبکه بیسیم را افزایش داد. این محصول دارای 4 آنتن خارجی با قدرت 5dBi است که قادر است محدوده‌ی وسیعی را پوشش دهد و یک ماژول تقویت سیگنال با کارایی بالا دارد که حساسیت دریافت و انتقال سیگنال را افزایش میدهد و به شما کمک می کند دستگاه های تلفن همراه، پخش کننده های رسانه و رایانه ها را با اتصال قابل اعتماد و پوشش گسترده در هر گوشه خانه خود به WiFi متصل نگه دارید و دیگر لازم نیست نگران مناطق مرده وای فای باشید. شما با استفاده از ویژگی کنترل والدین این دستگاه میتوانید کنترل زمان و رفتار آنلاین کودکان را حفظ کنید و عادت سالم گشت و گذار در اینترنت را در کودکان پرورش دهید.

روتر تندا AC5 یک محصول قدرتمند و  مقرون به صرفه میباشد که میتواند در بسیاری از پروژه های طراحی شبکه به عنوان تجهیزات شبکه نقش اصلی ایفا کند که دارای 3 پورت اترنت (10/100) LAN و 1 پورت WAN و علاوه بر پورت ها، دکمه ریست و آداپتور در پشت دستگاه تعبیه شده است و یک چراغ LED نیز برای نمایش وضعیت دستگاه بر روی این محصول قرار داده شده است. این روتر جذاب و کارآمد بهره برده از فرکانس باند ( 5GHz~2.4GHz) با استاندارد بیسیم IEEE 802.11ac/a/n/ g /b و امنیت بیسیم (WPA-PSK/WPA2-PSK, WPA/WPA2) است که برخوردار از گواهی‌ نامه‌های (CE، RoHS، FCC، CCC ، SRR) هم میباشد و ساپورت منبع تغذیه با برق شهری با ورودی: DC ۹V ۶۰۰mA را هم به عهده دارد و روتر در ابعاد (33.6 × 127 × 200) میلیمتر و به رنگ سفید نیز تولید میشود. ویژگی حائز اهمیتی که باعث رشد این روتر اکسس پوینت بوده این است که AC5 بهره برده از مزایایی ازجمله سرعت بیسیم بالا و پشتیبانی از DHCP سرور است که امر مهمی در این حوزه میباشد.

در تصویر روتر بیسیم تندا AC5 با 4 آنتن خارجی مشاهده مینمایید

در تصویر روتر بیسیم تندا AC5 با 4 آنتن خارجی مشاهده مینمایید

روتر AC5 یک روتر وای فای دو بانده است که سرعتی تا 1167 مگابیت در ثانیه (5 گیگاهرتز: 867 مگابیت در ثانیه و 2.4 گیگاهرتز: 300 مگابیت در ثانیه) ارائه می دهد تا از دسترسی فیبر 100 مگابیت بر ثانیه خود حداکثر استفاده را ببرید و تجربه اینترنت بهتری را به ارمغان می آورد، شش برابر سریعتر از تک باند میباشد. به دلیل مصرف انرژی، اکثر گوشی های هوشمند فقط به ماژول وای فای دو بانده 1*1 مجهز هستند که وقتی تلفن خود را با روتر تک باند 2.4G وصل می کنید، سرعت وای فای زیر 72 مگابیت بر ثانیه محدود می شود که نمیتواند از سرعت 100 مگابیت بر ثانیه شما سوء استفاده کند و به این ترتیب، کاربران یک شبکه کوچک، پهنای باند متعهد و خاصی را دریافت میکنند و از تضعیف عملکرد شبکه توسط برنامه‌های غیر بحرانی جلوگیری می‌کنند و این روتر کارآمد در دمای عملیاتی: 0 ~ 40 ℃ به راحتی قابل استفاده میباشد.

با رابط راه‌اندازی بسیار ساده ای که دارد به شما کمک می‌کند تا در 30 ثانیه بدون زحمت به اینترنت دسترسی داشته باشید و مهم نیست که شما علاقه مند به فناوری هستید یا برای اولین بار از کاربران استفاده میکنید، AC5 بسیار آسان و شهودی برای راه اندازی بدون عملیات وقت گیر است و با سرعت وایرلس تا 300 مگابیت در ثانیه برای پخش موسیقی، آپلود عکس، چت ویدیویی، پخش ویدئو HD و سایر کارهایی که پهنای باند زیادی دارند، ایده‌آل است و به شما این امکان را می دهد تا از دیدن فیلم ها و بازی های HD لذت ببرید. در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های روتر بیسیم تندا AC5 بپردازیم و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و انواع سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای 4 آنتن خارجی با قدرت 5dBi
  • دارای 1 پورت اترنت WAN
  • دارای 3 پورت اترنت LAN
  • فرکانس باند 5GHz~2.4GHz
  • دارای استاندارد جهانی CE، RoHS، FCC، CCC ، SRR
برند

تندا

پهنای باند کانال

867Mbps

محصولات پیشنهادی