کابل شبکه دی لینک cat5e FTP

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت کابل شبکه دی لینک cat5e FTP را نیز مشاهده نمایید.

  • کشور سازنده تایوان
  • کابل شبکه FTP
  • دارای تست فلوک
  • مغزی کابل مسی
  • نوع دسته بندی کابل cat5e
  • سطح مقطع:

معرفی کابل شبکه دی لینک cat5e FTP

کابل شبکه دی لینک cat5e FTP از دیگر محصولات برند دی لینک (D-Link) می باشد. این کابل شبکه جهت ایجاد ارتباط در شبکه های مبتنی بر کابل و با حداکثر سرعت 1000 مگابیت برثانیه معادل 1 گیگابیت مورد استفاده قرار می گیرد. روکش بیرونی این کابل شبکه از جنس PVC و جنس مغزی آن مس بوده و همچنین روکش رشته سیم های داخل آن از جنس پُلی اتیلن با چگالی بالا است. کابل شبکه دی لینک cat5e دارای یک لایه محافظ در برابر اثرات تداخل امواج و نویز (فویل) می باشد و در دسته بندی CAT5e بوده و از نوع FTP است و قابلیت پاس کردن تست فلوک را دارا می باشد.

این کابل شبکه جز تجهیزات پسیو شبکه است و از تولید برند معروف دی لینک می باشد، یکی از تولیدات اصلی این شرکت در زمینه تولید تجهیزات شبکه تولید انواع کابل شبکه (network cable) می باشد. کابل شبکه دی لینک cat5e یک کابل فویل دار است که به جهت استفاده در محیط های نویز دار استفاده می شود، باید دقت شود که برای استفاده از این کابل شما باید از کیستون و پچ پنل های FTP نیز استفاده نمایید. این کابل شبکه از نوع زوج به هم تابیده یا Twisted Pair است که از هشت زوج تابیده شده تشکیل شده، و دارای سرعت انتقال اطلاعات 1000 مگابیت بر ثانیه معادل 1 گیگابیت بر ثانیه بوده و از پهنای باند 100 مگاهرتز پشتیبانی می کند بنابراین نیاز بیشتر کاربران شبکه و اینترنت را برآورده می کند.

این محصول از نوع FTP است، بدین معنی که به دور زوج های به هم تابیده آن یک لایه فویل قرار دارد اما به دور تک تک زوج ها هیچ گونه شیلد و فویلی وجود ندارد. بنابراین کابل FTP دی لینک بیشتر مناسب استفاده در تجهیزات پسیو شبکه FTP است. استفاده از یک لایه فویل به دور زوج های تابیده‌ شده این کابل باعث می‌شود که به خوبی توانایی حذف نویز و تداخل الکترومغناطیسی را داشته باشد بنابراین داده ها بدون هیچ تغییری ارسال می شوند. می توان گفت کابل شبکه Cat5e برتری های زیادی نسبت به کابل شبکه Cat5 دارد و بسیار بهتر عمل می‌کند.

در این عکس کابل شبکه دی لینک cat5e FTP در رنگ آبی را مشاهده می کنید

ویژگی های کابل شبکه دی لینک cat5e FTP

کابل شبکه دی لینک cat5e FTP دارای رنگ آبی می باشد و همانطور که گفته شد روکش این محصول از جنس PVC بوده که مقاومت خوبی نسبت به آتش سوزی دارد و از خوردگی و پوسیدگی کابل جلوگیری می کند، اما از معایب این نوع پوشش می توان به ایجاد دود و شعله زیاد در هنگام سوختن و سمی بودن دود حاصل از سوختن اشاره کرد. کابل های شبکه عملا 4 زوج سیم نازک بهم تابیده است که اصطلاحا به آنها twisted pair می گویند، این 4 زوج در هشت رنگ که هر رنگ بیان گر وظیفه خاصی است تولید می شوند. نویز ها و پارازیت های موجود در محل نصب کابل ها از عمده ترین دلایل بروز مشکل در شبکه ها است برای جلوگیری از این مشکل این کابل به صورت شیلد دار تولید شده است.

کابل های شبکه دی لینک بهترین کابل های زوج تابیده موجود در بازار برای انتقال اطلاعات در شبکه های محلی هستند. کابل شبکه دی لینک Cat5e برای فضاهای کوچک مناسب می‌باشد این کابل پهنای باند متوسطی دارد و قابلیت ارائه سرعت بالا برای انتقال داده‌ ها را دارا می باشد. این کابل، مانند سایر کابل‌ های شبکه انواع مختلفی دارد که می‌توان آن را برای هر نوع شبکه‌ ای استفاده کرد. کابل شبکه مهمترین قسمت شبکه محسوب می شود که در گروه تجهیزات پسیو شبکه طبقه بندی می شود، کابل ها در شبکه محلی داده ها را ارسال می کند و ارتباط بین دستگاه ها و تجهیزات مختلف را برقرار می کند.

کابل های شبکه دارای انواع مختلفی از جمله کابل الکترونیکی یا جفت پیچ خورده، کابل فیبر نوری و کابل کواکسیال می باشند این نوع کابل ها وظیفه انتقال سیگنال ها را بر عهده دارند. یکی از روش های رایج طبقه بندی کابل های شبکه که در بحث پچ کورد نیز است اندازه گیری پهنای باند و سرعت انتقال داده است بر این اساس آن ها در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند که کیفیت آنها را مشخص می کند. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های کابل شبکه دی لینک cat5e FTP بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • کشور سازنده تایوان
  • کابل شبکه FTP
  • دارای تست فلوک
  • مغزی کابل مسی
  • نوع دسته بندی کابل cat5e
  • سطح مقطع:
برند

دی لینک

کشور سازنده

تایوان

سرعت انتقال اطلاعات

1 گیگابیت بر ثانیه

جنس روکش

PVC

دسته بندی کابل

Cat5e

جنس مغزی کابل

مس

تست فلوک

پرمننت

محصولات پیشنهادی