پچ کورد رویان cat6 SFTP

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت پچ کورد رویان cat6 SFTP را نیز مشاهده نمایید.

  • جنس روکش PVC
  • نوع پچ کورد SFTP
  • دارای انعطاف پذیری بالا
  • دارای پهنای باند 250 مگاهرتز

معرفی پچ کورد رویان cat6 SFTP

پچ کورد رویان cat6 SFTP یک کابل الکتریکی بوده که برای اتصال یک دستگاه الکترونیکی به دستگاه دیگری برای مسیریابی سیگنال استفاده می شود. این پچ کورد شبکه دارای سرعت انتقال اطلاعات 1000 مگابیت در ثانیه و از پهنای باند 250 مگاهرتز پشتیبانی می کند. این پچ کورد به طول دو متر و در گروه استاندارد cat6 قرار گرفته است و از نوع SFTP می باشد، یعنی به دور زوج‌ های به هم تابیده آن از یک لایه شیلد بافته شده و یک لایه فویل تشکیل شده و می توان از این نوع پچ کورد زمانی که دیتا ها اهمیت زیادی دارند استفاده کرد زیرا هیچ گونه نویزی در شبکه به وجود نمی آورند.

پچ کورد رویان cat6 یکی از تجهیزات پسیو شبکه است. این محصول می تواند از جنس روکش PVC و یا LSZH باشد. روکش PVC انعطاف خوبی به کابل می دهد و نکته قابل توجه در مورد این نوع پوشش این است که در برابر گرما، نور خورشید و خوردگی آسیب‌پذیر است و در صورت سوختن گاز سمی همراه با دود تولید می‌کند به همین دلیل مناسب محیط های داخلی می باشند. در مقابل کابل هایی از جنس روکش LSZH بدون هالوژن بوده و در حین سوختن دود سمی تولید نمی کنند و مناسب محیط های بیرونی هستند. پچ کورد ها (Patch Cord) نسبت به کابل شبکه دارای اندازه های کوتاه تری بوده و بیشتر برای مسافت های کوتاه استفاده می شوند.

پچ کورد رویان مدل cat6 SFTP دارای رنگ نارنجی بوده اما در رنگ بندی مختلف نیز تولید و به بازار عرضه می شود، این تنوع رنگ در تولید آنها باعث می شود در هنگام نصب به دستگاه های مختلف به راحتی قابل تشخیص باشند. این پچ کورد از تولیدات برند ایرانی رویان کابل است، تولیدات این برند شامل انواع سیم و کابل برق و تلفن، انواع کابل ابزار دقیق تخصصی، کابل کواکسیال، کابل شبکه، انتقال اطلاعات ساختمانی، صنعتی، تجاری و… می باشد. پچ کورد ها براساس جنس روکش، نوع کابل، بستر ارتباطی و پهنای باند به انواع متعدد و متنوعی دسته بندی می‌شوند.

در این تصویر پچ کورد رویان cat6 SFTP در رنگ نارنجی را می بینید

ویژگی های پچ کورد رویان cat6 SFTP

پچ کورد رویان cat6 SFTP از یک پوشش برای سیم های داخلی استفاده می کند که به آن شیلد گفته می شود، این شیلد ها از بروز نویز های احتمالی جلوگیری می کنند و همچنین مانع از بین رفتن اطلاعات در مسافت های طولانی می شوند. این پچ کورد ها (Patch Cord) علاوه بر استفاده در شبکه برای اتصال تجهیزات برای انتقال صدا و تصویر نیز به کار گرفته می شوند. انواع پچ‌ کورد ها عبارتند از کابل‌ های میکروفون، کابل‌ های طیف‌ سنجی فیبر نوری، کابل‌ های توسعه هدفون، کانکتور XLR و… با این حال، سیم‌ های پچ معمولاً فقط به سیم‌ های کوتاه مورد استفاده در پچ پنل‌ ها اشاره دارند.

یک کابل پچ کورد را در دسته هایی از cat1 تا cat8 تقسیم بندی می کنند. این دسته بندی ها بر اساس پهنای باند و سرعت انتقال داده می باشد. کابل پچ کورد Cat6 که به عنوان کابل اترنت Cat6 نیز شناخته می شود، نوعی کابل شبکه است که برای اتصال دستگاه ها به یک شبکه محلی (LAN) استفاده می شود. معمولاً در خانه‌ ها، ادارات و سایر ساختمان‌ ها برای اتصال رایانه‌ ها، روتر ها، سوئیچ‌ ها و سایر تجهیزات شبکه استفاده می‌شود. این پچ کورد در هر دو سر آن سوکت RJ-45 تعبیه شده است و به کاربران این اجازه را می دهد تا بتوانند دستگاه های خود از جمله کامپیوتر، لپ تاپ و غیره را به تجهیزات شبکه همچون هاب، سوییچ، مودم و روتر متصل کنند.

شایان به ذکر است برای استفاده از کابل شبکه و اتصال به تجهیزات مختلف در یک شبکه، باید به سر آن سوکت زده شود گاهی اوقات ممکن است که در زدن سوکت بر سر کابل شبکه دقت نشود و اتصال به درستی صورت نگیرد که این مشکل باعث ایجاد اختلال در شبکه می شود، پچ کورد ها با داشتن سوکت از ابتدا که در کارخانه بر سر آنها زده می شود این مشکل را حل کرده اند. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های پچ کورد رویان cat6 SFTP بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • جنس روکش PVC
  • نوع پچ کورد SFTP
  • دارای انعطاف پذیری بالا
  • دارای پهنای باند 250 مگاهرتز

محصولات پیشنهادی