سوئیچ شبکه انجنیوس EWS-7928FP

در این قسمت مشخصات انواع سوئیچ شبکه را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت سوئیچ شبکه انجنیوس EWS-7928FP را نیز مشاهده نمایید.

  • سوئیچ شبکه مدیریتی لایه 2
  • دارای 24 پورت اترنت گیگابیت با قابلیت POE
  • دارای 4 پورت SFP
  • دارای 1 پورت کنسول جهت مدیریت یا کانفینگ سوئیچ
  • ظرفیت سوئیچینگ 56 گیگابیت بر ثانیه

ویژگی های سوئیچ شبکه انجنیوس EWS-7928FP

سوئیچ شبکه انجنیوس EWS-7928FP دستگاهی است که کامپیوتر هارا در یک شبکه به هم متصل می کند در واقع سوئیچ شبکه دیتاهای بسته بندی شده را از ورودی گرفته و به مقصد ارسال می کند که به دنبال این اتصال، ارتباط و تبادل بین کامپیوتر هایی که در شبکه هستند امکان پذیر می شود. این سوئیچ بسیار شگفت انگیز دارای 24 پورت 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه می باشد که چهار پورت آن SFP و 1 پورت آن کنسول RJ45 است همچنین این سوئیچ مدیریت شده لایه 2 می باشد. ظرفیت سوئیچینگ این محصول بسیار شگفت انگیز با کارایی بالا 56 گیگابیت بر ثانیه است. از دیگر قابلیت های بسیار جذاب این محصول دارا بودن قابلیت POE در تمامی پورت های گیگابیتی آن می باشد. این سوئیچ از برند قدرتمند انجنیوس دارای نشانگرهای LED است. ابعاد این محصول به صورتی است که عرض آن 440 میلی متر، طول 260 میلی متر و ارتفاع آن 44 میلی متر می باشد.

ناگفته نماند که تنها کارایی سوئیچ ها اتصال کامپیوتر های یک شبکه نیست بلکه تمامی دستگاه هایی که از پروتکل‌های شبکه پشتیبانی می‌کنند، برای کاربردی خاص به سوئیچ شبکه متصل می شوند. از کارایی مهم سوئیچ شبکه می توان به پشتیبانی از تعداد زیادی از دستگاه‌های متصل به مجموعه نام برد مثلا می‌توان کامپیوترها، چاپگرها و یا سرورها را به سوئیچ شبکه متصل کرد و مسیر انتقال داده را در میان آن‌ها مشخص نمود. مزیت سوئیچ شبکه ارسال داده به دستگاه هایی است که برای دریافت آن تعیین شده اند. این ویژگی باعث بهبود کارایی و توان بالقوه شبکه می شود. شاید برای شما عزیزان سوال بشد که سوئیچ شبکه چگونه کار می کند. در واقع سوئیچ به انتقال داده میان دستگاه‌های موجود در داخل شبکه می‌پردازد. شما همراهان گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سوئیچ شبکه به مقاله سوئیچ شبکه چیست و انواع آن مراجعه نمایید.در این تصویر سوئیچ شبکه EWS-7928FP را مشاهده می کنید که دارای 24 پورت اترنت گیگابیت است اطلاعات دریافتی از هر دستگاه با یک شناسه اینترنتی مشخص (IP)، در قالب بیت‌ ها فشرده سازی می‌شود. سپس داده‌ها با آدرس دقیق منبع و مقصد ارسال در داخل یک شبکه محلی قرار می‌گیرند و توسط سوییچ شبکه خوانده و رمزگشایی می‌شوند. به کمک نشانی‌های موجود در داخل دیتاها، سوئیچ اطلاعات را از طریق پورت‌ها به مقصد و دستگاه مورد نظر می‌رساند. سوئیچ ها جزئی از تجهیزات شبکه می باشد که به دو گروه تقسیم بندی شده اند و شامل سوئیچ مدیریت شده و سوئیچ غیر مدیریتی می باشند. تفاوت اصلی در عملکرد قابل تنظیم سوئیچ مدیریت شده است که برای شخصی سازی و بهینه سازی ترافیک شبکه برای برنامه های خاص استفاده می شود. طراحی سوئیچ‌ های غیر مدیریتی به صورتی است که به راحتی راه اندازی شده و مورد استفاده قرر می گیرد.

این سوییچ‌های شبکه به پیکربندی نیاز ندارند و معمولا از آن ها در شبکه‌های خانگی و مشاغل کوچک استفاده می شود. سوئیچ‌ های مدیریتی به شما امنیت و انعطاف پذیری بیشتری می‌دهند همچنین قابلیت این را دارند که متناسب با شبکه خود آن هارا تنظیم کنید که شامل کنترل‌های مربوط به ترافیک LAN، اولویت بندی کانال‌های مشخص و همچنین ایجاد LAN های مجازی است که با استفاده از این کنترل، امکان پیکربندی و نظارت بر تنظیمات شبکه بیشتر می شود. از سوئیچ‌های مدیریتی در داخل اتاق سرور شبک ه‌های بزرگ با پهنای باند زیاد استفاده می شود. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های سوئیچ شبکه انجنیوس EWS-7928FP بپردازیم همچنین شما عزیزان میتوانید دیتاشیت کامل این محصول را از این قسمت دانلود نمایید و همچنین جهت تهیه انواع تلفن یالینک می توانید به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای 24 پورت اترنت گیگابیت
  • دارای 4 پورت SFP
  • دارای 1 پورت کنسول جهت مدیریت یا کانفینگ سوئیچ
  • قابلیت پشتیبانی از POE
  • ظرفیت سوئیچینگ 56 گیگابیت بر ثانیه
  • دارای نشانگرهای LED
برند

انجنیوس

کشور سازنده

آمریکا

ابعاد

( 440mm× 260mm× 44mm )

رنگ

مشکی

سرعت پورت اترنت

10/100/1000

پورت کنسول

دارد ✅

محصولات پیشنهادی