روتر تی پی لینک Talon AD7200

در این قسمت مشخصات اکسس پوینت تحت شبکه تی پی لینک TP link را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت روتر تی پی لینک Talon AD7200 را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 8 آنتن خارجی
  • دارای 1 پورت اترنت WAN
  • دارای 4 پورت اترنت LAN
  • فرکانس باند 2.4GHz~5GHz
  • دارای 2 پورت USB
  • دارای استاندارد جهانی FCC, CE, RoHS

معرفی روتر تی پی لینک Talon AD7200

روتر تی پی لینک Talon AD7200 از محصولات کمپانی تی‌پی‌لینک (tp-link) ساخت کشور چین است که این روتر اکسس پوینت بهره برده از 8 آنتن خارجی ثابت که از راندمان و کیفیت بالایی برخوردار است. این کمپانی در زمینه تجهیزات شبکه اکتیو فعالیت می‌کند که از بزرگترین و مطرح‌ترین و به روز ترین شرکت‌ها در حوزه‌ی تجهیزات شبکه میباشد. شرکت تی‌پی‌لینک برای دفاتر کوچک و خانگی یا همان SOHO و برای شرکت‌های متوسط و بزرگ یا همان SMB تجهیزات و خدمات شبکه ارائه می‌دهد و همچنین از بزرگترین تولید‌کنندگان انواع WiFi و Wireless نسل بعدی 802.11ad در سرتاسر دنیا به شمار میرود که آخرین پیشرفت در فناوری بیسیم، برای سرعت Wi-Fi سریعتر از Gigabit Ethernet میباشد که بسیار سبک و کمجا در ابعاد (43×230×230) ميلی ‌متر و به رنگ مشکی تولید میشود.

روتر AD7200 بهره برده از 4 پورت اترنت (10/100/1000) LAN و 1 پورت 2.5 WAN گیگابیت در ثانیه و 2 پورت USB 3.0 میباشد و همچنین پشتیبانی از استاندارد (IEEE 802.11ac /11n /11g /11b /11a /11ad) و امکان فعالیت همزمان در دو باند فرکانسی 2.4GHz~5GHz، این محصول را به یک روتر Dual-Band با حداکثر سرعت بیسیم 5952Mbps تبدیل کرده است. این روتر اکسس پوینت یک محصول قدرتمند و  مقرون به صرفه میباشد که میتواند در بسیاری از پروژه های طراحی شبکه به عنوان تجهیزات شبکه نقش اصلی ایفا کند و پیاده سازی شبکه ها را آسان تر کند و در مناطقی که فاصله زیادی دارند و امکان استفاده از شبکه کابلی نیست و حتی امکان استفاده از اینترنت و اتصال VPN نیز وجود ندارد راه حل نهایی ارتباط بیسیم برد طولانی است که اکثر ادارات و شرکت ها برای برقراری ارتباط با واحد خود در شهرها از این دستگاه ها بهره میبرند.

در تصویر روتر تی پی لینک Talon AD7200 با 8 آنتن خارجی را مشاهده مینمایید

در تصویر روتر تی پی لینک Talon AD7200 با 8 آنتن خارجی را مشاهده مینمایید

روتر تی پی لینک AD7200 طراحی آنتن پیشرو – پوشش Wi-Fi برتر را با 8 آنتن خارجی، شکل دهی پرتو و فرمان پرتو ایجاد میکند و همچنین این قابلیت را به شبکه شما میدهد تا با همه دستگاه های Wi-Fi موجود و همه دستگاه های AD بیسیم در آینده کار کنید. AD7200 Multi-Band، سه باند Wi-Fi مجزا، 60 گیگاهرتز (4600 مگابیت در ثانیه)، 5 گیگاهرتز (1733 مگابیت در ثانیه) و 2.4 گیگاهرتز (800 مگابیت در ثانیه) را اجرا می کند. این روتر دارای قابلیت فناوری MU-MIMO است که برای کاهش زمان انتظار و سرعت بخشیدن به اتصالات، با چندین دستگاه به طور همزمان ارتباط برقرار میکند و پردازنده دو هسته‌ای 1.4 گیگاهرتز آن چندین اتصال را به طور همزمان مدیریت میکند تا شبکه شما را در اوج عملکرد حفظ کند و دارای امنیت بیسیم (WEP WPA WPA2) میباشد که برخوردار از گواهینامه ها: (FCC, CE, RoHS) است.

این روتر جدید و جذاب با داشتن قابلیت فناوری Tether این امکان را به کاربران خود میدهد تا مدیریت تنظیمات Wi-Fi خود را در هر مکانی با برنامه رایگان TP-LINK Tether (اندروید، iOS) سریعتر از هر چیزی که تا به حال دیده اید آسان کنند و همچنین از فناوری Multi-Band برای اجرای همزمان سه باند Wi-Fi مجزا با سرعت ترکیبی Wi-Fi تا 7200Mbps استفاده و شبکه ای را ایجاد میکند که میتواند بدون تغییر عملکرد به دستگاه های بیشتری متصل شود و یکی از مهمترین مزایای مهم این دستگاه قدرت پوشش دهی 200 متری آنتن آن بوده است. در این قسمت به معرفی برخی از ویژگی های روتر تی پی لینک Talon AD7200 میپردازیم و همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول و خرید سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای 8 آنتن خارجی
  • دارای 1 پورت اترنت WAN
  • دارای 4 پورت اترنت LAN
  • فرکانس باند 2.4GHz~5GHz
  • دارای 2 پورت USB
  • دارای استاندارد جهانی FCC, CE, RoHS
برند

تی پی لینک

پهنای باند کانال

5952Mbps

محصولات پیشنهادی