کابل شبکه نیرا Cat6 STP

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت کابل شبکه نیرا Cat6 STP را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای جنس روکش PVC
  • در طبقه بندی Cat6
  • نوع کابل شبکه STP
  • پشتیبانی از پهنای باند 10 گیگابیت

ویژگی های کابل شبکه نیرا Cat6 STP

کابل شبکه نیرا Cat6 STP محصولی از برند ایرانی نیرا می باشد که روکش آن LSZH است همچنین این کابل شبکه از مقاومت بالایی بهره مند می باشد. برای این که داده ها از طریق شبکه از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر ارسال شوند، این داده ها باید یک سری مراحل نرم افزاری و سخت افزاری را طی کنند. به عنوان مثال، باید کد گذاری شود، دسته بندی شود، مقصد آن مشخص شود و در نهایت به یک داده قابل انتقال تبدیل شود. در واقع کابل شبکه رابط بین دستگاه های موجود در شبکه است که فقط می تواند صفر و یک جریان و ولتاژ الکتریکی را انتقال دهد. این کابل شبکه دارای ساختار انعطاف پذیر به منظور سهولت نصب است همچنین قابلیت پشتیبانی از پهنای باند 10 گیگابیت را دارد.

روکش این کابل بسیار شگفت انگیز از برند نیرا فویل متالیک است که دور زوج سیم ها کشیده می شود همچنین قابل استفاده برای انتقال سیگنال بین آنتن مرکزی و تلویزیون
و در شبکه دوربین های مداربسته است. کابل شبکه می تواند به صورت کابل کواکسیال، فیبر نوری و همچنین به هم تابیده شده باشد، دیگر از کابل کواکسیال استفاده نمی شود به دلیل عدم انعطاف پذیری و محدودیت اندازه و … فیبر نوری در حال حاضر گران است و بیشتر برای اهداف نظامی استفاده می شود. برای مصارف خانگی، در حال حاضر از کابل شبکه جفت تابیده استفاده می شود که همان کابل LAN معمولی است که در مغازه ها و خانه های خود استفاده می کنید. به طور کلی کابل شبکه کابلی می باشد که داخل آن 8 سیم است. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کابل شبکه به مقاله کابل شبکه cat6 مراجعه کنید.در این تصویر کابل شبکه نیرا Cat6 STP را مشاهده می کنید که قابلیت پشتیبانی از پهنای باند 10 گیگابیت را دارد کابل های شبکه معمولاً هشت سیم می باشند که در چهار جفت به هم تابیده شده اند. هر جفت متشکل از یک نخ تک رنگ مثلاً نارنجی و یک نخ با نوار سفید و رنگی مثلاً سفید و نارنجی می باشند که این جفت ها برای کمک به کاهش تداخل بین سیم ها به هم می پیچند. استاندارد TIA/EIA 568B کد رنگ خاصی را برای هر جفت سیم داخل کابل شبکه مشخص می کند. همانطور که گفتیم این محصول از برند ایرانی نیرا دارای ویژگی های بسیار قدرتمندی می باشد که یکی از آن ها قابلیت تولید با روکش های مختلف و دیگری قابلیت تولید در رنگ های مختلف آن است. در زبان انگلیسی کابل شبکه میگن  Ethernet Cable یا LAN Cable و کابل زوج به هم تابیده هم Twisted Pair نامیده می شوند. با ورود تکنولوژی فیبر نوری به کشورمان و جایگزینی تدریجی آن با زیرساخت های مسی، تصمیم گرفتیم با نام نیرا وارد عرصه تولید کابل های فیبر نوری و سایر تجهیزات شبکه مرتبط شویم.

در همین راستا کارخانه ای با متراژ مناسب در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان احداث کرده ایم. با ساخت مجتمع کابل و تجهیزات فیبر نوری در نظر داریم بخش بزرگی از نیازهای داخلی کشور را در زمینه فناوری و با بکارگیری نیروهای متخصص و مجرب و با استفاده از مواد اولیه مرغوب و همچنین تامین کنیم. مطابق با استانداردهای مخابراتی و استانداردهای بین المللی زیرساخت فیبر نوری را فراهم می کند. این مجموعه با توجه به تنوع و تنوع زیاد محصولات فیبر نوری امکان ساخت تمامی مدل های کابل فیبر نوری را به یاری خداوند متعال فراهم کرده است. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های کابل شبکه نیرا Cat6 STP بپردازیم همچنین شما همراهان گرامی می توانید جهت تهیه این رک شبکه و خرید سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای جنس روکش PVC
  • در طبقه بندی Cat6 قرار می گیرد
  • نوع کابل شبکه STP
  • دارای ساختار انعطاف پذیر به منظور سهولت نصب
  • دارای مقاومت بالا
  • پشتیبانی از پهنای باند 10 گیگابیت
  • دارای روکش فویل متالیک که دور زوج سیم ها کشیده می شود
کشور سازنده

ایران

رنگ

نارنجی

سرعت انتقال اطلاعات

10 گیگابیت بر ثانیه

دسته بندی کابل

Cat6

جنس روکش

LSZH

جنس مغزی کابل

تست فلوک

محصولات پیشنهادی