کابل شبکه نیرا Cat6 UTP

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت کابل شبکه نیرا Cat6 UTP را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای جنس روکش PVC
  • در طبقه بندی Cat6
  • نوع کابل شبکه UTP
  • استاندارد IEC, TIA/EIA

معرفی کابل شبکه نیرا Cat6 UTP

کابل شبکه نیرا Cat6 UTP یکی از تجهیزات شبکه ای بوده که جهت اتصال و برقراری ارتباط بین تجهیزات استفاده می شود. در واقع به بیان راحت تر در یک شبکه بدون وجود کابل شبکه دیگر تجهیزات قادر به فعالیت نخواهند بود. این محصول کابل شبکه نیرا، از نوع UTP است که تولید شده به صورت زوج های بر هم تابیده unshielded می باشد. همچنین در دسته بندی Cat6 قرار گرفته است و توانایی پشیبانی از سرعت انتقال داده 1 گیگابیت بر ثانیه و پهنای باند 250 مگاهرتز را دارد. باید توجه کرد کابل های UTP برند نیرا را می توان در دسته بندی های مختلف Cat6a, Cat6, Cat5e, Cat5 تولید کرد که باعث شده تا توانایی پشتیبانی از پهنای باند 10 گیگابیت بر ثانیه را نیز داشته باشد. ساختار این کابل به گونه ای بوده که انعطاف پذیری خوبی به آن داده است و سبب سهولت در نصب این کابل شده است. به طور کلی کابل شبکه به تجهیزات مختلفی مانند سوئیچ شبکه، اکسس پوینت، پچ پنل، کیستون و… متصل می شود.

کابل شبکه نیرا Cat6 UTP کیاز کابل های منحصر به فرد نیرا بوده که قابل استفاده برای انتقال سیگنال بین آنتن مرکزی و تلویزیون و همینطور در شبکه دوربین های مداربسته می باشد. روکش این محصول از جنس PVC است. این جنس روکش از پر استفاده ترین روکش در بین کابل شبکه ها می باشد که انعطاف خوبی را به کابل می دهد. اما نکته ای که وجود دارد در برابر آتش سوزی تولید دود و گاز سمی دارد که برای سلانمتی انسان مضر می باشد. در مقابل جنس روکش دیگری وجود دارد که به روکش بدون هالوژن معروف است. روکش LSZH به دلیل اینکه در هنگام سوختن دود و گاز سمی هالوژن را ندارد، در محیط های پر خطر تر کاربرد دارد. این کابل شبکه قابل تولید در این دو جنس روکش می باشد.در این تصویر کابل شبکه نیرا Cat6 UTP را با مقاومت بالا را مشاهده می کنیداین کابل شبکه نیرا Cat6 UTP از نوع کابل های جفت تابیده می باشد. جفت پیچ خورده یک کابل سیم مسی است که در آن دو سیم مسی عایق شده به دور یکدیگر پیچیده شده اند تا تداخلات الکترومغناطیس را کاهش دهند. یک کابل جفت پیچ خورده معمولاً شامل دو یا چند سیم رسانا است که یا توسط یک عایق محافظت می‌شوند یا بدون محاظ می باشند. این جفت سیم‌های پیچ خورده برای محافظت در برابر هر گونه آسیب پوشش داده می‌شوند. کابل جفت تابیده محافظ دار که به کابل های شیلدار معروف هسند را SFTP می گویند. در مقابل کابل های بدون محافظ و بدون شیلد را UTP گفته می شود. کابل های شیلد دا توسط یک روکش بافته مسی یا یک محافظ فویل پوشیده شده اند که این لایه محافظ سبب شده تا از نفوذ تداخلات الکترومغناطیس به کابل جلوگیری شود. این کابل ها به دلیل محافظت خوبی که دارند برای مسافت های طولانی تر و نرخ انتقال بالاتر مناسب می باشند. کابل جفت تابیده بدون محافظ UTP یکی از پرکاربردترین کابل‌ هایی است که در حال حاضر در شبکه‌ های کامپیوتری استفاده می‌شود.

ابزار و روش نصب کابل شبکه پیچ خورده نیز نسبت به سایر کابل ها راحت تر  ارزان تر است. تا به اینجا با این محصول کابل شبکه و انواع دیگر کابل شبکه آشنا شدیم و ویژگی های مهم آن را شناختیم. شرکت نیرا به دلیل نیاز کشور شروع به تولید کابل فیبر نوری و تجهیزات شبکه کرده است. محصولات این برند دارای ویژگی های مطلوب بوده و استاندارد لازم پیوی می کنند. که در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های برجسته کابل شبکه نیرا Cat6 UTP بپردازیم همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و انواع تلفن ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط نیز مراجعه نمایید.

  • قابل تولید در دو جنس روکش PVC و LSZH
  • در طبقه بندی Cat6 قرار می گیرد
  • نوع کابل شبکه UTP
  • عدم جلوگیری از ورود نویز و تداخل به سیستم
  • دارای ساختار انعطاف پذیر به منظور سهولت در نصب
  • تولید شده به صورت زوج های بر هم تابیده unshielded
  • قابل استفاده در شبکه دوربین های مداربسته
  • استاندارد IEC,TIA/EIA
کشور سازنده

ایران

رنگ

طوسی

سرعت انتقال اطلاعات

10 گیگابیت بر ثانیه

دسته بندی کابل

Cat6

جنس روکش

PVC

جنس مغزی کابل

مس

تست فلوک

محصولات پیشنهادی