کابل شبکه ریشبر cat6 UTP

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت کابل شبکه ریشبر cat6 UTP را نیز مشاهده نمایید.

  • جنس مغزی کابل مس (CU)
  • نوع دسته بندی cat6
  • نوع کابل شبکه UTP
  • جنس بدنه PVC

معرفی کابل شبکه ریشبر cat6 UTP

کابل شبکه ریشبر cat6 UTP یکی از انواع کابل شبکه از برند ریشبر (Recber) ترکیه بوده این شرکت در سال 1984 تاسیس شده است و تولید کننده انواع کابل شبکه ها می باشد، کابل های ریشبر ترکیه شامل کابل قدرت، کابل هم محور، کابل های صدا و تصویر، کابل تلفن، کابل آلارم، کابل های سیگنال و کنترل و کابل دوربین مدار بسته هستند. این کابل شبکه دارای سرعت انتقال داده 1000 مگابیت بر ثانیه و پهنای باند ورودی 250 مگاهرتز است. به طور کلی کابل شبکه ها به دسته هایی از cat1 تا cat8 تقسیم می شوند این محصول در دسته cat6 قرار دارد.

کابل شبکه ها بخشی از شبکه محلی (LAN) بوده و برای اتصال سوئیچ شبکه به سرورها، پورتال های ذخیره سازی و نظارت (نقاط دسترسی ترافیک) استفاده می شوند. کابل‌ شبکه ها با توجه به نوع هم‌ بندی و اندازه شبکه به کابل هم محور، کابل فیبر نوری، کابل زوج به هم تابیده تقسیم می شوند، کابل های زوج بهم تابیده کابل های ارزان قیمتی می باشند که برای شبکه‌ های LAN مناسب بوده و همچنین نصب راحتی دارند. سیستم‌ های کابل شبکه با طراحی مناسب، ساخت، نصب و نگهداری مداوم می‌توانند تا آنجا که ممکن است به شبکه شما این اطمینان را بدهد تا بهترین عملکرد را داشته باشید.

کابل شبکه ها به گونه های مختلفی از جمله کابل UTP بدون شیلد و فویل، کابل FTP فویل دار، STP هر زوج دارای فویل جدا، SSTP شیلدار و هر زوج دارای فویل جدا، SFTP با شیلد و فویل تقسیم بندی می شوند. بدون شیلد بودن کابل های UTP باعث شده تا توانایی حذف نویز و جلوگیری از ورود تداخل الکترومغناطیس به شبکه را نداشته باشند. از کابل شبکه (network cable) ریشبر cat6 UTP برای اتصال و انتقال داده ها بین رایانه ها، روترها، سوئیچ شبکه و شبکه های ذخیره سازی استفاده می شود. کابل‌ ها معمولاً در رنگ‌ های مختلفی تولید می شوند این باعث می شود دستگاه‌ های اتصال کابل‌ کشی روی قفسه‌ های تجهیزات شما سازماندهی و از بهم ریختگی در شبکه جلوگیری شود.

در این تصویر کابل شبکه ریشبر cat6 UTP در رنگ طوسی را می بینید

ویژگی های کابل شبکه ریشبر cat6 UTP

کابل شبکه ریشبر cat6 UTP یکی از تجهیزات پسیو شبکه بوده که دارای روکش PVC و از نوع UTP می باشد. که روکش به کار برده شده در این کابل شبکه باعث شده تا از خوردگی و پوسیدگی کابل جلوگیری شود اما در شرایط سخت محیطی در برابر سرما و گرما، رطوبت، نور خورشید و… مقاومت خوبی نداشته باشد به همین دلیل بیشتر در محیط های داخلی و دارای سقف کاربرد دارند. این کابل از جنس مس CU بوده همچنین دارای  تست فلوک می باشد این خاصیت سبب می شود تا مشکلات ناشی از کابل ها بررسی و تعمیرات لازم انجام شود.

کابل های شبکه مانند کابل های فیبر نوری و سیم های تلفن دارای پهنای باند و سرعت انتقال بالایی هستند، می توان گفت سرعت کابل به مقدار داده ای که در هر ثانیه می تواند منتقل کند اشاره دارد. کابل شبکه ریشبر cat6 UTP دارای رنگ طوسی بوده و برای تبادل داده، اشتراک گذاری و متصل ساختن دستگاه‌ های یک شبکه به یکدیگر استفاده شوند و همچنین نوعی پل ارتباطی بین سیستم ها می باشد تا بتوانند به تبادل اطلاعات بپردازند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به نصب و استفاده راحت و آسان آن اشاره کرد.

کابل های شبکه عمدتاً بر اساس پهنای باند، حداکثر سرعت داده و محافظ به سه دسته اصلی زوج به هم تابیده، کواکسیال و فیبر نوری تقسیم بندی می‌شوند. هر چه کابل های شبکه طبقه بندی بالاتری داشته باشند تکنولوژی ساخت آنها و در نتیجه سرعت انتقال اطلاعات، پهنای باند و نویز بهتری دارند. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های کابل شبکه ریشبر cat6 UTP بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید رک به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • جنس مغزی کابل مس (CU)
  • نوع دسته بندی cat6
  • نوع کابل شبکه UTP
  • جنس بدنه PVC
کشور سازنده

ترکیه

رنگ

طوسی

سرعت انتقال اطلاعات

1000 مگابیت بر ثانیه

دسته بندی کابل

Cat6

جنس مغزی کابل

مس (CU)

جنس روکش

PVC

محصولات پیشنهادی