روتر تی‌ پی لینک Archer C50

در این قسمت مشخصات اکسس پوینت تحت شبکه تی پی لینک TP link را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت روتر تی‌ پی لینک Archer C50 را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 4 عدد پورت LAN
  • دارای 1 عدد پورت WAN
  • دارای 1 عدد پورت usb
  • دارای 4 آنتن خارجی با گیرندگی 5dBi
  • منبع تغذیه 9V / 0.85A
  • فرکانس باند 2.4GHz و 5GHz 

معرفی روتر تی‌ پی لینک Archer C50

روتر تی‌ پی لینک Archer C50 محصول جدید شرکت تی پی لینک است. این روتر اکسس پوینت بهره برده 4 آنتن خارجی قدرتمند و با قدرت آنتن دهی 5dBi که از راندمان و کیفیت بالایی برخوردار است، در هر قسمت از منزل شما به شبکه وای فای پرسرعت دسترسی خواهد داشت. علاوه بر این، فناوری BeamForming دستگاه ها را شناسایی و قدرت سیگنال وای فای را تقویت کرده و آن را به دستگاه ها متمرکز می کند و همچنین به طور کل دارای 5 پورت بوده که 4 پورت LAN و 1 پورت WAN با سرعت 10/100/1000 گیگابیت است که از فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز پشتیبانی میکند.

روتر اکسس پوینت جدید و شگفت انگیز Archer C50 وای فای خانگی با کارایی بالا و مقرون به صرفه با سرعت 300Mbit/s تا 867Mbit/s در ثانیه را به کاربران خود ارائه میدهد. کارهای ساده مانند ایمیل یا مرور وب را در باند 2.4 گیگاهرتز و کارهای پهنای باند فشرده مانند بازی آنلاین یا پخش جریانی 4K/8K UHD را در باند 5 گیگاهرتز بدون تاخیر انجام دهید. این دستگاه جزء تجهیزات شبکه است که با پورت های اترنت گیگابیتی (4 WAN 1 + LAN) حداکثر سرعت سیمی را فراهم می کند تا رایانه ها، تلویزیون های هوشمند و کنسول های بازی خود را برای اتصال سریع و ایمن وصل کنید و منبع تغذیه آن برق شهری، 9 ولت – 0.85 آمپر میباشد.

این دستگاه با پوشش گسترده ای که دارد و با 4 آنتن خارجی با کارایی بالایش و نرم افزار سیستمی DHCP Client List, Address Reservation, Server این امکان را به شما میدهد که از جای جای خانه به سرگرمی های خود دسترسی داشته باشید و با وجود فناوری Beamforming دستگاه‌ها را شناسایی کرده و قدرت سیگنال بی‌سیم را به سمت آن‌ها متمرکز می‌کند، حتی اگر دورتر یا کم مصرف باشند. Archer C50 با فناوری MIMO 3×3 قادر به ارسال و دریافت اطلاعات در سه جریان است و رایانه‌های با قابلیت 3×3 مانند مک‌ها برای داشتن حداکثر توان عملیاتی بسیار بالاتر از روترهای MIMO 2×2 با A8 همخوانی کاملی دارند.

در تصویر روتر Archer C50 را با 4 آنتن ملاحظه مینمایید

ویژگی های روتر تی‌ پی لینک Archer C50

روتر تی‌ پی لینک Archer C50 سازگار با EasyMesh است،که اگر در خانه یا محلی که هستید نقطه ای کور وجود داشته باشد کافی است یک روتر و بستر بیسیم دیگر EasyMesh یا هر دستگاه TP-Link که از OneMesh پشتیبانی می کند را اضافه کنید تا یک WiFi مش چند گیگابیتی ایجاد کنید تا کل خانه را تحت پوشش قرار دهد و دیگر نیازی به جستجو مکانی مناسب برای آنتن دهی بهتر نیست. آخرین پروتکل امنیتی IPv4, IPv6 قابلیت های جدیدی را برای بهبود امنیت سایبری در شبکه های شخصی به ارمغان می آورد که رمزگذاری ایمن ترکیبی از امنیت رمز عبور Wi-Fi و محافظت پیشرفته در برابر حملات brute-force برای محافظت از Wi-Fi خانه شما است.

همچنین این روتر اکسس پوینت از امنیت سیستم (Access Control, Application Layer Gateway, IP & MAC Binding, SPI Firewall) و رمزگذاری سیستم (WEP, WPA, WPA/WPA2-Enterprise (802.1x), WPA2) با گواهی نامه معتبر و استاندارد RoHS , FCC , CE بهره برده است و از بارزترین خصوصیات مهم Archer C50 میتوان به قابلیت داشتن نشانگر LED که نمایش وضعیت پورت شبکه ، روشن و خاموش بودن دستگاه، وضعیت اتصال بی‌سیم ( Wi-Fi ) دستگاه را نشان میدهد و داشتن کلید ریست و WPS، کلید روشن و خاموش کردن دستگاه (Power On/Off) اشاره کرد که امر مهمی برای آگاهی کاربران از وضعیت چگونگی مصرف دستگاه میباشد. 

این روتر در دمای کارکرد: 0 تا 40 درجه سانتی گراد و دمای نگهداری: 40- تا 70 درجه سانتی گراد با رطوبت کارکرد: 10 تا 90 درصد غیر متراکم قابل کار میباشد و رمزگذاری ایمن تر در ایمنی رمز عبور Wi-Fi و محافظت پیشرفته در برابر حملات brute-force برای محافظت از Wi-Fi خانگی شما ترکیب می شود. در این قسمت به معرفی برخی از ویژگی های روتر تی‌ پی لینک Archer C50 میپردازیم و همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول و خرید پاور ماژول به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای 4 عدد پورت LAN
  • دارای 1 عدد پورت WAN
  • دارای 1 عدد پورت usb
  • دارای 4 آنتن خارجی با گیرندگی 5dBi
  • منبع تغذیه 9V / 0.85A
  • دارای دکمه تنظیم مجدد
  • فرکانس باند 2.4GHz و 5GHz 
برند

تی پی لینک

پهنای باند کانال

300Mbps

محصولات پیشنهادی