روتر تی پی لینک Archer C80

در این قسمت مشخصات اکسس پوینت تحت شبکه تی پی لینک TP link را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت روتر تی پی لینک Archer C80 را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 4 عدد پورت LAN
  • دارای 5 پورت اترنت RJ-45
  • فرکانس باند 2.4GHz و 5GHz 
  • دارای تکنولوژِی وای فای 6
  • دارای دکمه تنظیم مجدد
  • سرعت وایرلس 600Mbit/s تا 1300Mbit/s

معرفی روتر تی پی لینک Archer C80

روتر تی پی لینک Archer C80 مانند یک هدایت کننده عمل می کند و راه را به داده ها یا اطلاعاتی که باید در یک شبکه منتقل شوند نشان می دهد. در واقع روتر اکسس پوینت نوعی سخت افزار فیزیکی یا نرم افزار مجازی است که وظیفه دریافت، تجزیه و سپس ارسال بسته های داده بین شبکه های کامپیوتری را بر عهده دارد. دارای 4 آنتن با قدرت گیرندگی 5dBi میباشد و روتر مانند یک پستچی عمل می کند و داده ها را از مبدا به مقصد می رساند. به عبارت دیگر داده ها را بین دستگاه های مختلف منتقل می کند و در نهایت داده ها را به دستگاه مورد نظر می رساند و روتر میتواند این کار را بین دستگاه های مختلف یا بین دستگاه و اینترنت انجام دهد. به طور کلی مهم ترین و اساسی ترین کاربرد روتر انتقال اطلاعات از طریق اینترنت به دستگاه هایی مانند تلفن همراه، لپ تاپ، کامپیوتر و ….  می باشد.

یکی از محبوب ترین روترهای دو بانده TP-Link، روتر بیسیم TP-Link Archer C80 AC1900 بوده که جزء تجهیزات شبکه وایرلس است که دارای 4 آنتن خارجی با 5 پورت (10/100/1000) گیگابیت میباشد که بدون وقفه و پوشش بالا به وای فای پایدار دسترسی آسانی را به کاربر میدهد. این روتر از فناوری 802.11ac Wave2 WiFi با سرعت 1300 مگابیت بر ثانیه در 5 گیگاهرتز و 600 مگابیت بر ثانیه در 2.4 گیگاهرتز را پشتیبانی می کند و همچنین مجهز به فناوری MIMO 3×3 است که انتقال و دریافت اطلاعات را در سه جریان برای ارتباط بین کاربران فراهم می کند و به پوشش گسترده Wi-Fi کمک می کند تا حداکثر برد و دریافت هدفمند Wi-Fi را فعال کند و علاوه بر این با Archer C80، مدیریت کاربران و پهنای باند و اتصال هوشمند نیز به راحتی انجام می شود.

در تصویر روتر تی پی لینک Archer C80، 4 آنتن خارجی را ملاحظه مینمایید

با اتصال دستگاه های بیشتر با فناوری MIMO 3X3، روتر Archer C80 با قابلیت MIMO 3×3 قادر به ارسال و دریافت داده ها در سه جریان است و پهنای باند یکسانی را به سه کاربر متصل به طور همزمان میدهد که همه این استریم ها ظرفیت پهنای باند بیشتری را هنگام دانلود و آپلود داده ها ارائه میدهند و از طریق این روتر اتصال کامل به شبکه و اینترنت را تجربه خواهید کرد. این روتر قدرتمند با ویژگی های خود وای فای فوق العاده سریع و پرسرعت را در سراسر خانه شما ایجاد میکند که در فرکانس 5 گیگاهرتز می توانید بازی های آنلاین، ویدیوی 4k را پخش کنید یا اطلاعات را به سرعت بدون مشکل انتقال دهید و فرکانس 2.4 گیگاهرتز برای موارد دیگری مانند برنامه های اینترنتی مانند ایمیل، چت و گشت و گذار نیز مناسب خواهد بود.

ناگفته نماند که 4 آنتن این روتر از فناوری قدرتمند Beamforming پشتیبانی می کند که این فناوری به آنتن‌های با کارایی بالا اجازه می‌دهد تا قدرت سیگنال قابل اعتماد را به شبکه خانگی شما بیاورند و برد بی‌سابقه و قابلیت اطمینان اتصال شبکه را در سراسر خانه یا محل کار شما ممکن می‌سازد. در واقع، فناوری Beamforming دستگاه‌ها را شناسایی می‌کند و قدرت سیگنال بی‌سیم را به سمت آنها متمرکز می‌کند، حتی اگر در فاصله‌ای دورتر باشند. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم  به معرفی برخی از ویژگی های روتر تی پی لینک Archer C80 بپردازیم و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و انواع پاور ماژول به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای 4 عدد آنتن خارجی
  • دارای 5 پورت اترنت RJ-45
  • فرکانس باند 2.4GHz و 5GHz 
  • دارای تکنولوژِی وای فای 6
  • دارای دکمه تنظیم مجدد
  • سرعت وایرلس 600Mbit/s تا 1300Mbit/s
برند

تی پی لینک

پهنای باند کانال

300Mbps

محصولات پیشنهادی