پچ کورد نئو NEO-C6-SFTP-05M

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت پچ کورد نئو NEO-C6-SFTP-05M را نیز مشاهده نمایید.

  • پچ کورد Cat6 SFTP
  • متراژ 5 متر
  • سرعت بالا در انتقال اطلاعات
  • دارای قابلیت حذف نویز
  •  انعطاف پذیری بالای روکش
  • پهنای باند 250 مگاهرتز
  • سرعت انتقال داده 1 گیگابیت بر ثانیه

معرفی پچ کورد نئو Cat6 SFTP مدل NEO-C6-SFTP-05M

پچ کورد نئو NEO-C6-SFTP-03M از پرکاربرد ترین تجهیزات شبکه می باشد. این پچ کورد شبکه دارای اندازه 5 متر بوده که کابل آن از نوع Cat6 SFTP می باشد و این باعث شده تا سرعت انتقال اطلاعات 1 گیگابیت بر ثانیه و پهنای باند 250 مگاهرتز را داشته باشد. این پچ کورد دارای سوکت Rj45 در دو سر خود بوده و جنس روکش کابل آن به صورت PVC است. به طور کلی کابل پچ یک اصطلاح کلی برای یک کابل انعطاف پذیر کوتاه بوده که برای اتصال نقاط ثابت به یکدیگر استفاده می شود. می توان گفت پچ کورد ها نوعی از کابل شبکه بوده که در اندازه محدودتری تولید شده و دارای سوکت در دو طرف خود می باشند. داشتن سوکت در دو طرف کابل های پچ کورد سبب می شود تا اتصال به تجهیزات به راحتی صورت گیرد. پچ کورد ها قابلیت نصب بر روی پچ پنل ها را دارند.

تفاوت مهمی که بین پچ کورد ها و کابل شبکه وجود دارد در همین وجود سوکت بر روی پچ کورد ها می باشد. محصول پچ کورد نئو NEO-C6-SFTP-05M دارای سوکت Rj45 با بدنه فلزی بوده که سبب شده مناسب کابل کشی های SFTP باشد. این نوع از کابل های SFTP با داشتن شیلد و محافظ می توانند نویزهای حاصل از امواج الکترومغناطیسی را کاهش داده و از ورود تداخل به سیستم و شبکه جلوگیری می کنند. در مقابل نوعی از پچ کورد ها هستند که به صورت UTP ساخته می شوند. این نوع از کابل ها بدون محافظ هستند و این امر باعث شده تا توانایی حذف نویز در آنها وجود نداشته باشد به همین علت در محیطی با نویز پذیری کم استفاده می شوند. جنس سوکت استفاده شده برا این پچ کورد ها به صورت پلاستیکی می باشد.

پچ کورد نئو Cat6 SFTP مدل پچ کورد نئو NEO-C6-SFTP-05M همانطور که گفته شد دارای جنس روکش پلاستیکی می باشد. کابل ها و پچ کورد ها در جنس روکش PVC و یا SLZH تولید می شوند. که پر استفاده ترین نوع جنس روکش، PVC می باشد. این جنس انعطاف خوبی به کابل داده و دارای قیمت پایین تری می باشد. این جنس روکش درمقابل سوختن دود و گاز سمی از خود ساطع می کند که برای سلامتی انسان مضر می باشد. در مقابل جنس روکش SLZH که به عنوان روکش ضد حریق شناخته می شود این مشکل را نداشته و در هنگام سوختن گاز سمی هالوژن از خود ساطع نمی کند. به همین جهت پچ کورد هایی با جنس روکش SLZH قیمت بالاتری دارند اما در مقابل انعطاف پذیری این نوع از کابل ها کمتر می باشد.

در این تصویر پچ کورد نئو NEO-C6-SFTP-05M را در متراژ 5 متر را مشاهده می کنید

در این تصویر پچ کورد نئو NEO-C6-SFTP-05M را در متراژ 5 متر را مشاهده می کنید

پچ کورد چیست و مشخصات پچ کورد نئو NEO-C6-SFTP-05M

پچ کورد نئو NEO-C6-SFTP-05M یکی از تجهیزات پسیو شبکه بوده و از تولیدات برند ایرانی نئو می باشد. این برند با توجه به سابقه 20 ساله ای که دارد و همینطور استفاده از ماشین آلات و افراد متخصص توانسته تا محصولات خود را با کیفیت مطلوب و استاندارهای لازم تولید کند. از دیگر محصولات این برند می توان به کابل شبکه، پچ پنل، کیستون و … اشاره کرد. به طور کلی پچ کابل ها معمولا برای اتصال دستگاه های سنتی مانند تلفن و تجهیزات صوتی/تصویری به منابع برق استفاده می شوند. اما آنها همچنین می توانند به عنوان کابل های اترنت استفاده شوند که معمولاً برای اتصال دستگاه ها در یک شبکه محلی مانند رایانه های شخصی، روترها و سوئیچ شبکه ها استفاده می شوند. کابل های پچ اغلب برای مسافت های کوتاه در ادارات و سیم کشی ها استفاده می شوند.

یک پچ کورد می تواند به صورت های مختلف وجود داسته و استفاده شود. پچ‌ کورد ها می‌توانند به شکل کابل‌ های RCA یا HDMI باشند که معمولاً برای اتصال تلویزیون‌ های خانگی به جعبه‌ های کابل، پخش‌کننده‌ های دیسک بلوری و سیستم‌ های استریو استفاده می‌شوند. لپ‌ تاپ و رایانه‌ های شخصی شما اغلب از سیم‌ های پچ برای اتصال دستگاه‌ ها به پریزهای دیواری استفاده می‌کنند. پچ کوردها همچنین می توانند برای اتصال یک پورت سوئیچ یا یک سرور به یک سیستم کابل کشی استفاده شوند که این محصول از نوع پچ کورد شبکه بوده و مورد استفاده در تجهیزات شبکه می باشد.

پچ کوردها که نوعی از کابل اترنت هستند و معمولا از کابل رشته ای ساخته شده اند، بنابراین انعطاف پذیرتر می باشند. باید توجه کرد که کابل اترنت هر کابلی است که برای اترنت استفاده می شود، حال می خواهد یک پچ کورد باشد و یا کابل شبکه. اترنت یک فناوری شبکه کامپیوتری خاص و مجموعه ای از استانداردها است. اترنت یک استاندارد پروتکل است که روشی را تعریف می کند که بیت های اطلاعات در یک رسانه خاص حرکت می کنند. دو کابل رایج اترنت کابل های مسی سنتی و کابل فیبر نوری هستند. کابل جفت تابیده یا کواکسیال و کابل دسته (Cat5، Cat5e و Cat6) نیز از خانواده کابل های اترنت هستند. در ادامه برخی از ویژگی های پچ کورد نئو NEO-C6-SFTP-05M آورده شده و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و سانترال تحت شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • پچ کورد Cat6 SFTP
  • متراژ 5 متر
  • سرعت بالا در انتقال اطلاعات
  • دارای قابلیت حذف نویز
  • انعطاف پذیری بالای روکش
  • پهنای باند 250 مگاهرتز
  • سرعت انتقال داده 1 گیگابیت بر ثانیه

محصولات پیشنهادی