روتر تی‌ پی لینک Archer AX50

در این قسمت مشخصات اکسس پوینت تحت شبکه تی پی لینک TP link را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت روتر تی‌ پی لینک Archer AX50 را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 4 آنتن خارجی با قدرت گیرندگی 5dBi
  • دارای 1 پورت اترنت گیگابیتی 10/100/1000 WAN
  • دارای 4 پورت اترنت گیگابیتی 10/100/1000 LAN
  • فرکانس باند 2.4GHz~5GHz
  • دارای CPU دو هسته ای

معرفی روتر تی‌ پی لینک Archer AX50

روتر تی‌ پی لینک Archer AX50 از محصولات کمپانی تی‌پی‌لینک (tp-link) ساخت کشور چین است که این روتر اکسس پوینت بهره برده 4 آنتن خارجی ثابت قابل تنظیم و با قدرت آنتن دهی 5dBi که از راندمان و کیفیت بالایی برخوردار است. این کمپانی در زمینه تجهیزات شبکه اکتیو فعالیت می‌کند و از بزرگترین و مطرح‌ترین شرکت‌ها در حوزه‌ی تجهیزات شبکه می‌باشد. شرکت تی‌پی‌لینک برای دفاتر کوچک و خانگی یا همان SOHO و برای شرکت‌های متوسط و بزرگ یا همان SMB تجهیزات و خدمات شبکه ارائه می‌دهد و همچنین از بزرگترین تولید‌کنندگان انواع WiFi و Wireless در سرتاسر دنیا به شمار می‌رود که دارای استاندارد جهانی FCC میباشد.

در این تصویر روتر تی‌ پی لینک Archer AX50 را مشاهده می کنید.

در این تصویر روتر تی‌ پی لینک Archer AX50 را مشاهده می کنید.

روتر تی‌ پی لینک Archer AX50 بهره برده از 1 پورت اترنت گیگابیتی 10/100/1000 مخصوص WAN و 4 پورت اترنت گیگابیتی 10/100/1000 مخصوص LAN و 1 پورت USB میباشد که میتواند در فرکانس باند 2.4GHz استاندارد وای فای IEEE 802.11ax/n/b/g و در فرکانس باند 5GHz استاندارد IEEE 802.11ax/ac/n/a را پشتیبانی کند. این روتر اکسس پوینت یک محصول قدرتمند و  مقرون به صرفه میباشد که میتواند در بسیاری از پروژه های طراحی شبکه به عنوان تجهیزات شبکه نقش اصلی ایفا کند و پیاده سازی شبکه ها را آسان تر کند و در مناطقی که فاصله زیادی دارند و امکان استفاده از شبکه کابلی نیست و حتی امکان استفاده از اینترنت و اتصال VPN نیز نیست راه حل نهایی ارتباط بیسیم برد طولانی است که اکثر ادارات و شرکت ها برای برقراری ارتباط با واحد خود در شهرها از این دستگاه ها بهره می برند.روتر TP Link Archer AX50 به کمک نسل ششم وای فای با استاندارد 802.11ax سرعت و ظرفیت شبکه را افزایش می دهد که تا 3 برابر سرعت و ظرفیت را با تاخیر کمتری در انتقال اطلاعات نسبت به نسل قبل برای کاربرانش تضمین می کند و با استفاده از فناوری جدید، به روز و کارآمد OFDMA و MU-MIMO این قابلیت را به کاربر میدهد تا به صورت همزمان داده‌های بیشتری را به دستگاه‌های بیشتری متصل کرده و با استفاده از این روتر میتوانید بیش از ۴۰ دستگاه را به راحتی پشتیبانی و هدایت کنید و همچنین QoS موجود در این دستگاه نیز به کاربر کمک می کند دستگاه ها و برنامه های متصل به شبکه را هر چه سریعتر اولویت بندی نماید و یکی از مهمترین مزایای مهم این دستگاه CPU دو هسته ای آن است.

فناوری جدید AX در این روتر اکسس پوینت این امکان را برای دستگاه های شما فراهم می کند که مصرف انرژی کمتری را داشته باشید و همچنین دستگاه های تلفن همراه و اینترنت اشیا که از TWT پشتیبانی می کنند، زمان ارسال و دریافت اطلاعات را مشخص میکنند و حتی زمان Sleep نیز برای آنها مشخص خواهد شد که بدین صورت عمر باتری دستگاه به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت. در این قسمت به معرفی برخی از ویژگی های روتر تی‌ پی لینک Archer AX50 میپردازیم و همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول و خرید پاور ماژول به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای 4 آنتن خارجی با قدرت گیرندگی 5dBi
  • دارای 1 پورت اترنت گیگابیتی 10/100/1000 WAN
  • دارای 4 پورت اترنت گیگابیتی 10/100/1000 LAN
  • فرکانس باند 2.4GHz~5GHz
  • دارای CPU دو هسته ای
  • دارای استاندارد جهانی FCC
برند

تی پی لینک

پهنای باند کانال

2402Mbps

محصولات پیشنهادی