کابل شبکه Outdoor نئو Cat6 SFTP

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت کابل شبکه Outdoor نئو Cat6 SFTP را نیز مشاهده نمایید.

  • کابل شبکه Outdoor
  • متراژ 305 متر
  • جنس مغزی تمام مس
  • جنس روکش Double Jacket به صورت PVC+PE
  • دارای پهنای باند 300 مگاهرتز می باشد
  • سرعت انتقال داده 1 گیگابیت بر ثانیه (در فاصله کمتر از ۵۵ متر 10G)
  • دارای تست فلوک پرمننت

معرفی کابل شبکه نئو Cat6 SFTP روکش Double Jacket Outdoor

کابل شبکه Outdoor نئو Cat6 SFTP از خاص ترین کابل شبکه برند نئو می باشد. مهم ترین ویژگی این کابل شبکه روکش ان بوده که به صورت Double Jacket Outdoor می بشاد. در واقع روکش این محصول به صورت دو لایه بوده و مناسب استفاده در فضاهای باز مانند محیط های صنعتی و کارخانه ای است. این کابل شبکه دارای سرعت انتقال داده 1 گیگابیت ب ثانیه و پهنای باند 300 مگاهرتز می باشد که در مسافت های کمتر از 55 متر سرعت آن تا 10 گیگابیت هم بر ثانیه هم می رسد. این محصول از جمله تجهیزات پسیو شبکه بوده مطابق با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده و سازگار با استاندارد ایزو 11801، EIA/TIA 568B می باشد که در رنگ مشکی و قرقره چوبی 305 متری تولید شده است. این محصول تست فلوک پرمننت را پاس کرده است.

کابل شبکه نئو Cat6 SFTP روکش Double Jacket Outdoor از نوع SFTP می باشد که یعنی دارای شیلد و محافظ به دور زوج سیم های خود بوده که باعث کاهش اثر پارازیت در این محصول شده است. برای درک این موضوع باید با نوع این کابل آشنا شویم. کابل های شبکه به انواع مختلف کابل فیبر نوری، کابل کواکسیال و کابل زوج سیم به هم تابیده شده وجود دارند. کابل زوج سیم به هم تابیده شده مانند این محصول کابل شبکه Outdoor نئو Cat6 SFTP از 8 سیم تشکل شده که به صورت دو به دو به یک دیگر تابیده شده و 4 زوج سیم را تشکیل داده اند. تابیده شدن سیم ها به یک دیگر باعث شده که اثر کشش در این کابل ها کمتر شود. حال برخی از این کابل ها به دور زوج سیم های آن ها شیلد و یک لایه فویل قرا گرفته است (کابل SFTP) که سبب محافظت بهتر از کابل شده و در نتیجه نویز و تداخلات الکترومغناطیس را کاهش می دهند.

در مقابل برخی از کابل ها این محافظ را نداشته که درنتیجه توانایی حذف نویز در این کابل ها بسیار کم است، که به کابل های UTP معروف هستند. استفاده از هرکدام از این کابل ها در جای مناسب خود بسیار سودمند می باشد. این محصول کابل شبکه نئو Cat6 SFTP روکش Double Jacket Outdoor در دسته cat6 قرار گرفته است. به طور کلی یک کابل شبکه را بر اساس پهنای باند و سرعت انتقال داده به دسته هایی از cat1 تا ct8 تقسیم بندی می کنند. از طرفی روش این محصول به صورت دولایه بوده یعنی دارای یک روکش از جنس PVC آبی رنگ بوده و بر روی آن یک حائل 4 پره از جنس پلاستیک PE قرار گرفته است. این باعث شده که این محصول در برابر عوامل محیطی همچون گرما، سرما، بارش باران و… دارای مقاومت خوبی باشد.

در این تصویر کابل شبکه نئو Cat6 SFTP روکش Double Jacket Outdoor را در رنگ مشکی میببینید.

کابل شبکه Outdoor و کابل شبکه نئو Cat6 SFTP روکش Double Jacket Outdoor

کابل شبکه Outdoor نئو Cat6 SFTP از جمله تولیدات برند تئو می باشد. این برند از جمله برند های ایرانی بوده که با داشتن 20 سال تجربه در حوزه تولید انواع کابل و تجهیزات شبکه، محصولات خود را به بازار عرضه میکند. کابل شبکه وظیفه انتقال اطلاعات از دستگاهی به دستگاه و یا چندین دستگاه را بر عهده دارد. در واقع انتقال داده در یک شبکه بدون وجود کابل شبکه غیر ممکن است. یک کابل شبکه از یک مغزی و یک روکش تشکیل شده است. جنس مغزی کابل شبکه می تواند به صورت تمام مس و یا آلومینیوم با روکش مس باشد. هر کدام ویزگی های خاصی را به کابل شبکه می دهد. برای مثال کابل شبکه با جنس مغزی تمام مس دارای انعطاف خوبی بوده و رسانایی بهتری را دارد. روکش کابل شبکه نیز یا به صورت PVC و یا به صورت LSZH می باشد.

روکش PVC انعطاف خوبی به کابل داده اما در برابر آتش سوزی دود و گاز سمی از خود ساطع می کند که بسیار مضر است. در مقابل روکش LSZH در مقابل آتش سوزی بسیار مقاوم و دود ناشی از سوختن آن برای سلامتی انسان مضر نمی باشد. به همین جهت کابل با جنس روکش LSZH گران تر می باشد. حال برخی از کابل ها در محیط های باز استفاده می شوند، در واقع جایی که هم تغییرات دمایی در آن زیاد بوده و هم آب و هوایی. بر این اساس باید مقاومت اینگونه از کابل ها بسیار بالا باشد تادر شرایط سخت مانند برف و باران، رطوبت، سرما، اشعه خورشید و حتی حیوانات بتوانند پایدار باشند. به همین جهت یک روکش از جنس پلاستیک PE بر روی کابل قرار می گیرد که هم سبک بوده و هم مقاومت کابل را افزایش می دهد. کابل شبکه Outdoor مانند این محصول بی نظیر نئو برای استفاده در محیط های خاص مانند مکان های صنعتی و حتی دوربین های مداربسته مناسب هستند.

تا به این جا مطابق مطالب گفته شده، با کابل شبکه و به خصوص کابل شبکه Outdoor آشنا شدیم و ویژگی های مهم آن را شناختیم. به طور کلی یک کابل شبکه از جمله تجهیزات پسیو شبکه ای بوده که برقراری ارتباط دستگاه های دیگر مانند سوئیچ شبکه، کامپیوتر، روتر و… را با اتصال به کیستون ها برقرار می کند و بدون آن عملاً یک شبکه غیر فعال می شود. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های کابل شبکه Outdoor نئو Cat6 SFTP بپردازیم همچنین شما همراهان گرامی می توانید جهت تهیه این رک شبکه و خرید پچ پنل به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • جنس مغزی این کابل تمام مس
  • دارای جنس روکش Double Jacket Outdoor
  • در طبقه بندی Cat6 قرار می گیرد
  • نوع کابل شبکه SFTP / دارای شیلد است
  • جلوگیری از ورود نویز و تداخل به سیستم
  •  به صورت حلقه چوبی 305 متری
  • دارای پهنای باند 300 مگاهرتز می باشد
  • سرعت انتقال داده 1 گیگابیت بر ثانیه و در فاصله کمتراز ۵۵ متر 10 گیگابیت بر ثانیه
  • دارای تست فلوک پرمننت
کشور سازنده

ایران

رنگ

مشکی

سرعت انتقال اطلاعات

1 گیگابیت بر ثانیه

دسته بندی کابل

Cat6

جنس روکش

PVC + PE

جنس مغزی کابل

CCC – تمام مس

تست فلوک

دارای تست فلوک پرمننت

محصولات پیشنهادی