اکسس پوینت UniFi مدل UAP-nanoHD

در این قسمت مشخصات اکسس پوینت تحت شبکه یونیفای را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت اکسس پوینت UniFi مدل UAP-nanoHD را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 1 سال گارانتی ایمن ارتباط
  • منبع تغذیۀ PoE
  • پشتیبانی تا 500 کاربر همزمان
  • قابلیت هم پوشانی یا Wireless Uplink
  • حداکثر توان مصرف انرژی 20W
  • 2 عدد پورت اترنت 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه
  • قابلیت استقرار و جانمائی در سقف یا دیوار در فضای داخلی و بیرونی

معرفی اکسس پوینت UniFi مدل UAP-nanoHD

اکسس پوینت UniFi مدل UAP-nanoHD یک دستگاه صنعتی فوق العاده قدرتمند، حرفه ای و با کارایی بسیار بالا از سری محصولات Ubiquiti Unify است که امکان استفاده از وای فای در فرکانس های 2.4 و 5 گیگاهرتز را برای کاربران فراهم می کند و همچنین با بدنه ضد آبی که دارد قابلیت این را دارد که همزمان در محیط های داخلی و خارجی استفاده شود. با توجه به استفاده از سخت افزار و نرم افزار فوق العاده قدرتمند، این اکسس پوینت می تواند برای پوشش بی سیم در مکان های عمومی و خصوصی با تعداد کاربر زیاد مانند بانک ها، فرودگاه ها، مراکز آموزشی، سالن های کنفرانس، بیمارستان ها، استفاده از هتل ها و یا هر چیز دیگری استفاده شود.

یکی از بارزترین ویژگی های این اکسس پوینت که جزء تجهیزات شبکه است قابلیت پخش وای فای در دو باند فرکانسی مستقل آن میباشد استفاده از 2 پورت شبکه با پشتیبانی از سرعت گیگابیت حداکثر سرعت انتقال داده در مجموع 2.5 گیگابیت بر ثانیه در 2.4 و 5 گیگاهرتز است و استفاده از سیستم امنیتی بی سیم WIPS استفاده از airTime و airView (سیستم تحلیل حرفه ای) را ساپورت میکند. استفاده از سخت افزار قدرتمند و صنعتی پشتیبانی از فناوری بی سیم 802.11ac Wave 2 MU-MIMO قابلیت اتصال همزمان 500 کاربر به صورت یکجا را به کاربر داده که تا محدوده 250+ متر را پوشش میدهد.

این دستگاه از لحاظ سخت افزاری شامل 2 عدد پورت اترنت با پشتیبانی از سرعت 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه (با قابلیت PoE IN در پورت 1) و 1 عدد پورت USB 3C با کارت وایرلس داخلی با توان خروجی 25dBm در فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز و کلید سخت افزاری برای ریست تنظیمات دستگاه می باشد. همچنین قابل ذکر است که کابران میتوانند از طریق قابلیت PoE IN که در پورت 1 این دستگاه فعال می باشد نسبت به تامین جریان برق و دیتا دستگاه از طریق PoE یا سوئیچ PoE های سری یونیفای با ولتاژ و استاندارد مشابه اقدام نمائید.

 در این تصویر اکسس پوینت UniFi UAP-nanoHD را مشاهده می کنید.

در این تصویر اکسس پوینت UniFi UAP-nanoHD را مشاهده می کنید.

این اکسس پوینت علاوه بر Band Steering از فناوری airTime نیز پشتیبانی میکند. این ویژگی به طور موثر پهنای باند شبکه را مدیریت کرده و پهنای باند را بر اساس نیاز کاربران به آنها تخصیص می دهد و از هدر رفتن پهنای باند جلوگیری کرده و منجر به رضایت کاربر و بازدهی بالا در کل منطقه شبکه خواهد شد. هنگامی که عملکرد Bnad Steering فعال است، این نقطه دسترسی به طور خودکار دستگاه هایی را که از فرکانس 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی میکنند شناسایی و از فرکانس مشغول 2.4 گیگاهرتز دور و به فرکانس ساکت تر 5 گیگاهرتز متصل میکند. ویژگی airTime همچنین به جای ارائه فریم های مساوی، به همه مشتریان زمان پخش برابر می دهد، و به این ترتیب دستگاه های جدیدتر می توانند با اتصال دستگاه های قدیمی به نقطه دسترسی، اطلاعات را تبادل کرده و سریعتر دانلود کنند.

ویژگی های اکسس پوینت UniFi مدل UAP-nanoHD

اکسس پوینت UniFi مدل WiFi BaseStation XG بهره برده از ویژگی جذاب و مفید پشتیبانی از Wireless Uplink یا Mesh (همپوشانی) است که این ویژگی به کاربران این اجازه و قدرت را میدهد که از چندین دستگاه این محصول برای پوشش بیسیم در محیط های با منطقه بالا استفاده کنید و بدون نیاز به حمل کابل جداگانه برای هر دستگاه، آنها را به صورت بی سیم متصل کنید و Wireless Uplink به شما این امکان را می دهد که آن را در یک شبکه انجام دهید که در این حالت اکسس پوینت های مش یونیفی به صورت کاملا حرفه ای به صورت بیسیم متصل میشوند و کاربر از ابتدا تا انتها بدون وقفه در شبکه شما باقی میماند و به همین دلیل است که در پوشش های گسترده و عظیم مانند استادیوم ها انتخاب ایده آلی است.

نصب و پیکربندی این دستگاه به راحتی از طریق نرم افزار Unifi Controller قابل انجام است که شما میتوانید این نرم افزار را به صورت رایگان از سایت شرکت Ubiquiti دانلود و بر روی کامپیوتر شبکه و نسخه موبایل (iOS و Android) نیز موجود و قابل نصب است و کنترلر UniFi بر اساس معماری شبکه نرم افزار محور نسل جدید (به نام SDN) بوده. این نرم افزار یک معماری پویا، قابل مدیریت، مقرون به صرفه و سازگار با پهنای باند بالا و کاربردهای پویا امروزی است و از طریق این نرم افزار می توانید وضعیت فعلی تجهیزات سری Unifi را در مانیتور شبکه بررسی کرده و وضعیت کاربران متصل به آن را مدیریت کنید.

این اکسس پوینت از تکنولوژی بی سیم MU-MIMO پشتیبانی میکند که این تکنولوژی این امکان را برای دستگاه فراهم میکند تا به واسطه ی هر یک از آنتن ها با چند کاربر یا در واقع چند ابزار مختلف ارتباط همزمان برقرار کند و با این نرم افزار مدت زمانی که هر دستگاه منتظر سیگنال است کاهش داده و سرعت شبکه به طور چشم گیری افزایش مییابد و عملکرد Wi-Fi به طرز قابل توجهی بهبود پیدا میکند و لازم به ذکر است که این فناوری تنها در فرکانس 5 گیگاهرتز کاربرد دارد.

از دیگر امکانات و خصوصیات برجسته در این محصول میتوان به دارا بودن گواهینامه ها و تائیدیه های بین المللی CE, FCC, IC، حداکثر توان مصرف انرژی 20W، ابعاد (220mm x 220mm x 48mm)، وزن بدون پک 700 گرم، قابلیت استقرار و جانمائی در سقف یا دیوار و قابلیت کار در شرایط دمایی 10- الی 70+ درجه سانتیگراد اشاره نمود. در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های اکسس پوینت UniFi مدل UAP-nanoHD بپردازیم و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و انواع کابل شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • منبع تغذیۀ PoE
  • پشتیبانی تا 500 کاربر همزمان
  • قابلیت هم پوشانی یا Wireless Uplink
  • حداکثر توان مصرف انرژی 20W
  • 2 عدد پورت اترنت 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه
  • قابلیت استقرار و جانمائی در سقف یا دیوار در فضای داخلی و بیرونی
  • دارای گواهینامه ها و تائیدیه های بین المللی CE, FCC, IC
  • محدوده پوشش دهی تقریباً بیش از 250+ متر
برند

Unifi

پهنای باند کانال

1.733Mbps

محصولات پیشنهادی