اکسس پوینت Unifi مدل AP Beacon HD

در این قسمت مشخصات اکسس پوینت تحت شبکه یونیفای را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت اکسس پوینت Unifi مدل AP Beacon HD را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 1 سال گارانتی ایمن ارتباط
  • سرعت وای فای 300 مگابیت بر ثانیه
  • دارای قابلیت PoE با آداپتور PoE
  • محدودیت پوشش 100 متر
  • حافظه سیستم 128 مگابایت SDRAM
  • بهره‌مندی از فناوری WiFi 5 و 4×4 MIMO
  • امکان اتصال همزمان بیش از 300 دستگاه

معرفی اکسس پوینت Unifi مدل AP Beacon HD

اکسس پوینت Unifi مدل AP Beacon HD با طراحی بی نظیری که دارد برای ادغام یکپارچه در هر محیطی (شامل همه لوازم جانبی) مناسب است. این اکسس پوینت امکان استفاده از WiFi را برای کاربران در فرکانس های 2.4 و 5 گیگاهرتز به صورت همزمان در محیط های داخلی و بیرونی فراهم می نماید. ترکیبی از عملکرد شرکت، مقیاس پذیری نامحدود و یک کنترل کننده مدیریت مرکزی را ارائه میدهد. اکسس پوینت های UniFi با استاندارد Dual‑Radio  AC802.11 از طراحی صنعتی مطلوبی برخوردار بوده و با استفاده از سخت افزاری برای نصب، به راحتی از طریق هر مرورگر وب استاندارد که به راحتی قابل دسترسی و قابل نصب بوده. دارای قابلیت PoE است و تک تک بسته ها به استثنای UniFi AC In-Wall AP و In-Wall Pro AP، دارای آداپتور PoE است.

UniFi AP Beacon HD جزء تجهیزات شبکه بوده و همچنین برای استفاده سازمانی ایده آل است مانند دفاتر شرکتی از راه دور با تراکم بالا، فروشگاه های خرده فروشی، انبارها،و مناطق مهمان نوازی که پوشش Wi-Fi هرگز انجام نشده است و به صورت ساده میتوانید آن را به صورت مستقیم به پریز دیواری AC مستحکم وصل کنید تا به سرعت پوشش وایرلس را گسترش دهد و توان عملیاتی را بهبود بخشد و در منطقه ای با سطوح سیگنال پایین آن را با یک کلیک با کنترلر شبکه UniFi متصل کنید. برای افرادی که به راه‌اندازی ساده و سریع احتیاج دارند، بسیار مناسب است. اکسس پوینت Beacon HD با استاندارد وای فای WiFi 802.11ac که از فناوری Wave 2 و (uplink) دو جهته برای اتصال و رله سیگنال های سایر اکسس پوینت‌های یونیفای مجاور برای گسترش و افزایش پوشش وایرلس در سراسر خانه یا محل کار شما استفاده می‌کند.

 در این تصویر اکسس پوینت Unifi مدل AP Beacon HD را مشاهده می کنید.

در این تصویر اکسس پوینت Unifi مدل AP Beacon HD را مشاهده می کنید.

اکسس پوینت Unifi مدل AP Beacon HD برای افرادی که به راه‌اندازی ساده و سریع احتیاج دارند، بسیار مناسب است. این اکسس پوینت سرعت 1.733 گیگابیت بر ثانیه را در باند 5 گیگاهرتز خود (4×4 MU-MIMO) ارائه می‌کند، در حالی که نرخ رادیویی دستگاه‌های Wi-Fi اطراف را نیز بهبود می‌بخشد. مانند سایر دستگاه های UniFi، نقطه دسترسی Beacon HD را می توان در عرض چند دقیقه راه اندازی کرد و با استفاده از برنامه وب شبکه UniFi یا برنامه تلفن همراه به طور کامل مدیریت کرد. این دستگاه همچنین از قابلیت های کامل 4×4 MU-MIMO برای ارائه عملکرد واقعی 300+ مگابیت بر ثانیه از طریق شبکه بی سیم استفاده می کند. این دستگاه برای استفاده با هر نقطه دسترسی دیگر که از لینک های مش پشتیبانی می کند مانند UDM طراحی شده است.

ویژگی های اکسس پوینت Unifi مدل AP Beacon HD

اکسس پوینت Unifi مدل AP Beacon HD دارای وضعیت سیستم LED با پردازنده 880 مگاهرتز MIPS 1004Kec میباشد که حافظه سیستم 128 مگابایت SDRAM را ساپورت میکند. توصیه می شود از حداکثر دو دستگاه UniFi AP Beacon HD با یک نقطه دسترسی استفاده کنید، اما هیچ محدودیتی برای مواردی که می توانید اضافه کنید وجود ندارد. به طور کلی این اکسس پوینت پیشرفته و مجهز یک گزینه عالی برای محیط های داخلی است که به دنبال ارتقاء شبکه بی سیم خود هستند و این دستگاه با طراحی زیبا، سرعت بالا، قابلیت نصب روی سقف و قابلیت مدیریت از راه دور، بهترین انتخاب برای منازل، دفاتر و سایر محیط های داخلی است که به دنبال ارتقاء شبکه بی سیم خود هستند.

برای انجام تنظیمات اکسس پوینت Unifi مدل AP Beacon HD میتوانید به راحتی با نصب نرم افزار رایگان Unifi Network Controller از تمامی قابلیت های خارق العاده این دستگاه بهره مند گردید. این نرم افزار جهت استفاده بر روی انواع پلت فرم ها طراحی شده است و قابل نصب بر روی انواع دستگاه ها اعم از کامپیوتر و تلفن های همراه بوده و همچنین نسخه ی اندروید و iOS این نرم افزار به سادگی در دسترس کاربران قرار دارد. از برجسته ترین قابلیت های این دستگاه قابلیت Wireless Uplink نام دارد. با استفاده از اکسس پوینت Unifi مدل AP Beacon HD می توانید چندین دستگاه Unifi lr ac را به صورت یکپاره و بدون نیاز به هیچگونه کابل شبکه به یکدیگر متصل نمایید و امکان پوشش محدوده تا 185 متر را دارد.

اکسس پوینت Unifi مدل AP Beacon HD از تجهیزات شبکه برای مدیریت وای فای سازمانی مقیاس پذیر است و می توان در رایانه شخصی، مک یا لینوکس در محل مستقر کرد. دارای ابعاد (169.7 × 112.15 × 32.2) میلی متر با وزن 260 گرم، خوش ساخت و دارای 2 پورت اترنت 10/100/1000 است. قابلیت POE دارد. دمای کارکرد 10- تا 60 درجه می باشد. پشتیبانی از 100 دستگاه همزمان، بهره‌مندی از فناوری WiFi 5 و 4×4 MIMO از ویژگی های دیگر این اکسس پوینت است. در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های اکسس پوینت Unifi مدل AP Beacon HD بپردازیم و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و انواع تلفن یالینک به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • سرعت وای فای 300 مگابیت بر ثانیه
  • دارای قابلیت PoE با آداپتور PoE
  • محدودیت پوشش 100 متر
  • حافظه سیستم 128 مگابایت SDRAM
  • بهره‌مندی از فناوری WiFi 5 و 4×4 MIMO
  • امکان اتصال همزمان بیش از 300 دستگاه
برند

Unifi

پهنای باند کانال

1.733Mbps

محصولات پیشنهادی