کیستون امپ Cat6 UTP

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت کیستون امپ Cat6 UTP را نیز مشاهده نمایید.

  • نوع کیستون: شبکه
  • نوع محصول: کیستون Cat6 UTP
  • پهنای باند 250 مگاهرتز
  • سرعت آن 1 گیگابیت بر ثانیه
  • کیستون از نوع 180 درجه
  • قابلیت قفل شوندگی
  • نیاز به ابزار برای نصب

معرفی کیستون شبکه امپ Cat6 UTP

کیستون امپ Cat6 UTP از تجهیزات مهم در یک شبکه می باشد. این کیستون در دسته Cat6 قرار دارد که توانایی پشتیبانی از سرعت 1 گیگابیت بر ثانیه و پهنای باند 250 مگاهرتز را دارد. از طرفی این محصول از نوع بدون شیلد UTP بوده که در واقع کابل ورودی به آن از نوع بدون شیلد می باشد و توانایی حذف نویز و جلوگیری از ورود تداخل الکترومغناطیس به شبکه را ندارد. به همین علت از این محصول در مکانی که نویز کمتری دارد استفاده می شود. به طور کلی کیستون ها یک جزء مهم در شبکه های محلی گسترده هستند و به عنوان یکی از تجهیزات شبکه شناخته می شوند که از پچ پنل ها و یا صفحات دیواری برای نصب استفاده می کنند. کیستون یک کانکتور مادگی برای اتصال انواع مختلف کابل شبکه به دیگر تجهیزات شبکه است که برای اتصال به صفحات دیواری مدولار و پچ پنل ها طراحی شده است.

کیستون شبکه امپ Cat6 UTP از نوع 180 درجه بوده که برای نصب نیاز به ابزار پانچ داشته و می توان آن را با یک آچار پانچ ساده نصب کرد. جنس این محصول پلاستیکی بوده که در رنگ آبی و ابعاد 2×3×5 سانتی‌ متر تولید شده است. وزن این محصول برابر با 30 گرم می باشد. از طرفی دارای قابلیت قفل شوندگی بوده و همانطور که گفته شد این محصول در دسته Cat6 قرار دارد. کابل های شبکه بر اساس سرعت انتقال داده و پهنای باند به دسته هایی از Cat1 تا Cat8 تقسیم بندی می شوند. هرچه عدد دسته بندی بالاتر رود سرعت و پهنای باند بیشتری را می تواند پشتیبانی کند. به طور کلی کابل متصل شده به کیستون ها بهتر است که از نوع یک دیگر باشند تا بهترین عملکرد را بتوان از آنها دریافت کرد.

کابل مناسب این محصول کیستون امپ Cat6 UTP از نوع Cat6 UTP است. از طرف دیگر کابل های شبکه نیز بر اساس شیلدار بودن و یا نبودن به دسته هایی از SFTP ،STP ،UTP و FTP تقسیم می شوند. جک کیستون RJ45 ماژولار به عنوان یک مادگی بوده که کابل شبکه به آن وارد می شود. کیستون یک رابط است که در ارتباطات صوتی، تصویری و داده ای استفاده می شود. این به عنوان یک پریز برای یک دوشاخه منطبق عمل می کند، که یک اتصال دهنده نر از همان نوع جک به آن متصل می شود. معمولاً یک کانکتور به انتهای کابل یا سیمی که به دستگاه دیگری متصل است وصل می شود و اتصال دستگاه به جک کیستون را ممکن می سازد.در این تصویر کیستون امپ Cat6 UTP را در رنگ آبی مشاهده می کنید

کیستون چیست و ویژگی های کیستون شبکه امپ Cat6 UTP

کیستون شبکه امپ Cat6 UTP از سرعت و پهنای باندی خوبی پشتیبانی کرده که کیفیت خوبی را در کنار آن ارائه می دهد، به همین جهت این محصول از باکیفیت ترین محصولات برند امپ می باشد. کار اصلی یک کیستون برقراری ارتباط کابل شبکه به دیگر تجهیزات می باشد. به بیان بهتر به عنوان یک کانکتور جهت اتصال کابل شبکه به تجهیزات دیگر استفاده می شود. از مزیت اصلی استفاده از کیستون ها تطبیق پذیری آنها می باشد. به طور کلی آنها به شکل های بدون محافظ و محافظ دار موجود هستند و می توانند سیم ها و کابل هایی با تعداد هادی های مختلف را در خود جای دهند.

به طور کلی کیستون ها به سه صورت کیستون تلفن، کیستون شبکه و کیستون فیبرنوری وجود دارند. برخی از کیستون ها دارای جدول رنگی بر روی خود بوده که باعث شده نصب کابل شبکه به آن راحت تر صورت گیرد. به صورت کلی کیستون ها در پچ پنل، باکس روکار روی دیوار، باکس توکار نصب می شوند و برقراری ارتباط کابل شبکه با دیگر تجهیزات مانند سوئیچ شبکه، روتر و… را برقرار می کنند. کیستون ها برای برقراری ارتباط از یک سمت به کابل شبکه و از سمت دیگر دارای پورت RJ-45 بوده که به تجهیزات دیگر متصل می شود.

این محصول از تولیدات برند امپ می باشد. کمپانی AMP از قدیمی ترین برند ها در حوزه تولید تجهیزات پسیو شبکه است. این برند یک برند آمریکایی و از زیر مجموعه‌ های شرکت بزرگ Tyco Electronics بوده که تولیدات آن شامل انواع پچ پنل، سوکت شبکه، کیستون و کابل شبکه می باشد که بالاترین کیفیت ساخته شده اند. در ادامه برخی از ویژگی های کیستون امپ Cat6 UTP آورده شده و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و اکسس پوینت به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • نوع محصول: کیستون Cat6 UTP
  • سرعت بالا در انتقال داده
  • کیستون از نوع 180 درجه
  • قابلیت قفل شوندگی
  • نیاز به ابزار برای نصب
  • پهنای باند 250 مگاهرتز و سرعت آن 1 گیگابیت بر ثانیه
برند

امپ

کشور سازنده

آمریکا

رنگ

آبی

نوع کابل

cat6 UTP

نوع کیستون

شبکه

سرعت انتقال اطلاعات

1 گیگابیت بر ثانیه

محصولات پیشنهادی