پچ پنل برندرکس 24 پورت مدل MMCPNLX24SIJ2MIL

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت پچ پنل برندرکس 24 پورت مدل MMCPNLX24SIJ2MIL را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 24 پورت
  • جنس پنل فلزی
  • رنگ مشکی
  • قابلیت مدیریت کابل
  • قابل نصب در رک

معرفی پچ پنل برندرکس 24 پورت مدل MMCPNLX24SIJ2MIL

پچ پنل برندرکس 24 پورت مدل MMCPNLX24SIJ2MIL از کاربردی ترین تجهیزان پسیو شبکه می باشد. این پچ پنل دارای 24 پورت بوده که برای نصب سریع و ساده ایده آل است. این محصول می‌تواند انواع جک‌ های شیلددار و بدون محافظ را در خود جای دهد که همگی بدون نیاز به ابزار خاصی قابل نصب و برداشتن هستند. همچنین دارای طراحی مستحکم بوده و شامل یک نوار مدیریت کابل کاملاً جداشدنی در پشت پانل است. این محصول دارای یک مدیریت جداشدنی بوده که از پیش بر روی محصول مونتاژ شده و باعث مدیریت کابل بیشتر می شود. شما عزیزان می توانید برای آشنایی بیشتر با کارکرد پچ پنل به مقاله پچ پنل چیست مراجعه فرمایید.تصویر پچ پنل برندرکس 24 پورت مدل MMCPNLX24SIJ2MIL که قابلیت مدیریت کابل را دارد مشاهده می کنید پچ پنل برندرکس 24 پورت مدل MMCPNLX24SIJ2MIL دارای ساختار فولادی مقاوم برای استحکام ساختاری برتر بوده که سازگار با تمام قفسه ها و کابینت های 19 اینچی استاندارد می باشد و قابلیت نصب در رک را دارد. اندازه آن برابر با 1 یونیت بوده که یعنی در رک ها به اندازه 1 یونیت را اشغال می کند. همچنین دارای شماره گذاری کامل پورت ها و منطقه با استفاده از برچسب گذاری پورت ها بوده که از پیش به صورت جداگانه چاپ شده است. این پچ پنل همراه با کابل زمین و کیت نصب عرضه می شود. نکته ای دیگر در مورد این محصول این بوده که هم برای جک های شیلددار و هم بدون محافظ مناسب می باشد.

این محصول پچ پنل برندرکس MMCPNLX24SIJ2MIL ساخته شده به صورت پوشش پودری مشکی و خاکستری می باشد که از جنس فولاد کربنی ساده با روکش پودری است. دمای کارکرد آن از 10- درجه سانتیگراد تا 60 درجه سانتیگراد بوده که در 93٪ رطوبت نسبی، غیر متراکم قابل استفاده می باشد. البته که دمای نگهداری آن از 40- درجه سانتی گراد تا 70 درجه سانتی گراد است. این محصول به عنوان پنل درون خطی مدولار 24 پورت 1RU با نوار مدیریت شناخته می شود. همانطور که گفته شد این محصول از تولیدات برند انگلیسی Brand-Rex بوده که تولید کننده کابل شبکه، پریز، پچ کورد شبکه، پچ پنل و به طور کلی تجهیزات شبکه می باشد. پچ پنل یک قطعه مستطیل شکل بوده که در تعداد پورت مختلف تولید می شود. بر روی پورت های آن جک و یا کیستون قرار می گیرد که کابل ها با اتصال به آن اتصالات به دیگر تجهیزات را ایجاد می کند.

به طور کلی پچ پنل ها معمولا در شبکه های کامپیوتری، استودیوهای ضبط و رادیو و تلویزیون استفاده می شوند. استفاده از پچ پنل ها مزیت های زیادی داشته که می توان به ارتباط بهتر تجهیزات با ایجاد نظم در بین کابل کشی و همینطور برقراری ارتباط بهتر و سریع تر اشاره کرد که  درنتیجه آن باعث شیک شدن مجموعه شما می شوند. به طور کلی مدیریت اتصالات فیزیکی را ایجاد میکنند. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های پچ پنل برندرکس 24 پورت مدل MMCPNLX24SIJ2MIL بپردازیم همچنین شما همراهان گرامی می توانید جهت تهیه این پچ پنل و خرید اکسس پوینت به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • جنس پنل فلزی
  • دارای 24 پورت
  • قابلیت مدیریت کابل ها
  • دارای قابلیت شماره گذاری پورت ها از طریق برچسب
  • دارای استاندارد 19 اینچی و قابل نصب در داخل رک

جهت مشاهده دیتاشیت محصول پچ پنل برندرکس 24 پورت مدل MMCPNLX24SIJ2MIL کلیک نمایید.

PDF

برند

برند رکس

کشور سازنده

انگلیس

جنس فیس پلیت

پلاستیک

رنگ

مشکی

محصولات پیشنهادی