پچ پنل اکوئیپ 32 پورت 328116

در این قسمت مشخصات تجهیزات شبکه دیتالند را مشاهده می نمایید. همچنین می توانید پچ پنل اکوئیپ 32 پورت 328116 را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 32 پورت اترنت
  • جنس پنل فلزی
  • نوع پچ پنل cat5e
  • نوع کیستون شیلدار
  • بدون نیاز به ابزار برای نصب
  • دارای 48 ولت توان POE

معرفی پچ پنل اکوئیپ 32 پورت 328116

پچ پنل اکوئیپ 32 پورت 328116 یکی دیگر از پچ پنل های تولیدی برند اکوئیپ می باشد. پچ پنل حاوی پورت هایی بوده که در رک قرار می گیرد و با نصب کیستون بر روی آن می توان کابل شبکه را به آن متصل کرد و به عنوان یک سخت افزار در یک شبکه محلی به صورت یک جعبه تقسیم عمل کرده و برای اتصال و مدیریت کابل های LAN ورودی و خروجی استفاده می شود همچنین یک پچ پنل از یک پچ کورد نوعی کابل جامپر برای ایجاد هر اتصال متقابل بین پچ پنل و دستگاه شبکه مانند سوئیچ اترنت، روتر استفاده می کند.

پچ پنل بین نقاط انتهایی کابلهای شبکه و تجهیزات شبکه ای  مثل هاب، روتر و غیره قرار می گیرد و به جای اینکه کابلهای شبکه مستقیما به این تجهیزات وصل بشوند از طریق پچ پنل به یکدیگر متصل شوند. پچ پنل قطعه ای مستطیل شکل است که بر روی آن تعدادی مشخصی پورت شبکه قرار دارد و معمولا دارای ۲۴ و یا ۱۲ پورت می باشند. پچ پنل ها دارای پارامترهای مختلف از جمله cat، پچ پنل POE، پچ پنل Unloaded، پچ پنل Modular، پچ پنل Fiber optic هستند. برای استفاده آسان از شبکه و ایجاد تغییرات در آن تجهیزاتی مانند پچ پنل ساخته می شود که بسیار پرکاربرد می باشند همچنین مرتب سازی کابل شبکه و سازماندهی و مدیریت آن ها تنها با استفاده از قاب پچ پنل امکان پذیر می باشد.

استفاده از پچ پنل دارای مزایایی می باشد از جمله باعث ساده کردن عملیات کابل کشی و نظم دهی به کابل ها می شود همچنین اگر زمانی نیاز به ایجاد تغییر در شبکه باشید با استفاده از پچ پنل این کار به راحتی و با سرعت بالا انجام می شود. از دیگر مزایای آن می توان به اضافه کردن دستگاه های جدید به راحتی و بدون نیاز به اجرای کابل های جدید در یک شبکه اشاره کرد همچنین زمانی که کار عیب یابی در شبکه های شلوغ سخت بوده و یا در حین عملیات کابل اشتباهی قطع شود، استفاده از پچ پنل این مشکل را از بین می برد.

 در این عکس پچ پنل اکوئیپ 32 پورت 328116 دارای توان poe را مشاهده می کنید

ویژگی های پچ پنل اکوئیپ 32 پورت 328116

پچ پنل اکوئیپ 32 پورت 328116 شامل 32 پورت اترنت بر روی خود می باشد که 16 پورت بالای آن مربوط به ورودی دیتا و 16 پورت ردیف پایین آن مربوط به خروجی دیتا و پاور است. این محصول دارای توان POE با حداکثر توان ارائه 49 ولت (120 وات در دقیقه) بوده همچنین شامل 240 ولت آداپتور سوئیچینگ می باشند. پچ پنل اکوئیپ 16 پورت CAT5e دارای ابعاد 20×45×485 میلی متر است همچنین این محصول در طبقه بندی cat5e قرر دارد و نوع کیستون آن شیلدار و دارای وزن 500 گرم هست.

پچ پنل اکوئیپ 16 پورت CAT5e دارای رنگ مشکی بوده پچ پنل ها در رنگ های گوناگونی تولید می شوند و به دلیل فلزی بودنشان از مقاوت بسیار بالایی در مقابل ضربه و فشار بهره مند هستند همچنین به علت روکش دار بودن می تواند به راحتی تاثیرات نویز داخلی و خارجی را ازبین ببرند. بر روی پچ پنل ها تعدادی از کیستون های شبکه به صورت منظم در کنار یکدیگر قرار گرفته و اتصالات فیبر نوری را در خود نگه می دارند به طور کلی پچ‌ پنل‌ها را می‌توان بر اساس تعداد پورت‌های موجود دسته‌بندی کرد مثلا پنل‌های 48 پورت، 24 پورت و 12 پورت که 24 پورت ها از رایج‌ترین آن‌ها می باشند.

پچ پنل اکوئیپ 16 پورت مدل 328116 به شما این امکان را می دهد که تمام شبکه شما در اتاق سرور و در برابر چشمان شما باشد و دیگر نیازی به جابجایی در اتاق خود را نداشته باشید و این امر موضوع بسیار مهمی برای کاربران می باشد. شایان به ذکر است پچ پنل ها در ابعاد و پورت های مختلف به بازار عرضه می شوند باید توجه داشته باشید که پچ پنل را بایستی متناسب به کابل بکار رفته در سیستم انتخاب کنید به عنوان مثال اگر کابل شما Cat5 است حتما باید پچ پنل و کابلهای رابط را متناسب با همین کابل تهیه نمایید. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی ویژگی های پچ پنل اکوئیپ 32 پورت 328116 بپردازیم و همچنین جهت مشاهده قیمت انواع سوئیچ شبکه با ما همراه باشید.

  • دارای 32 پورت اترنت
  • جنس پنل فلزی
  • نوع پچ پنل cat5e
  • نوع کیستون شیلدار
  • بدون نیاز به ابزار برای نصب
  • دارای 48 ولت توان POE
برند

اکوئیپ

کشور سازنده

آلمان

جنس فیس پلیت

پلاستیک

رنگ

مشکی

محصولات پیشنهادی