روتر بیسیم تی پی لینک Archer C64

در این قسمت مشخصات اکسس پوینت تحت شبکه تی پی لینک TP link را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت روتر بیسیم تی پی لینک Archer C64 را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 4 آنتن خارجی
  • 4 پورت LAN و 1 عدد پورت WAN
  • دارای فایروال و امنیت بالا
  • پشتیبانی از IPTV
  • قابلیت هایی نظیر MU-MIMO و Beamforming
  • زیبایی و نصب اسان

معرفی روتر بیسیم تی پی لینک Archer C64

روتر بیسیم تی پی لینک Archer C64 یکی دیگر از محصولات کمپانی تی پی لینک است که دارای MU-MIMO است تا چندین اتصال همزمان را برای شما ایجاد کند که از سرعت بالاتر و پایداری بیشتر لذت ببرید. 4 پورت گیگابیتی LAN و 1 عدد پورت گیگابیتی WAN دارد. 4 آنتن خارجی دارد که سیگنال های وای فای را به طرز فوق العاده ای تقویت می کند. روتر بیسیم تی پی لینک Archer C64 را می توانید از حالت کار روتر به حالت Access Point تغییر دهید تا شبکه سیمی موجود خود را به یک شبکه بی سیم تبدیل کنید. این روتر بیسیم باعث بهبود امنیت سایبری شبکه می شود. سرعت انتقال داده از قرار 5 گیگاهرتز: 867 مگابیت بر ثانیه – 2.4 گیگاهرتز: 400 مگابیت بر ثانیه می باشد. از IPv6، IPv4 پشتیبانی می کند. برای فرق اکسس پوینت و مودم و روتر کلیک کنبد.

در این تصویر روتر بیسیم تی پی لینک Archer C64 را مشاهده می نمایید.

در این تصویر روتر بیسیم تی پی لینک Archer C64 را مشاهده می نمایید.

روتر بیسیم تی پی لینک Archer C64 دارای ویژگی های بسیاری است. از جمله کنترل والدین (Parental Controls) که با آن می توانید محتوای نامناسب را مسدود کنید و محدودیت‌های روزانه برای مدت زمانی که فرزندانتان آنلاین می‌گذرانند با کنترل‌های والدین تعیین کنید. ویژگی دیگر اتصال هوشمند (Intelligent Connection) که مشتریان را به باند کمتر شلوغ هدایت می کند و Airtime Fairness استفاده از زمان را بهینه می کند. ویژگی دیگر پشتیبانی IPv6 است که باعث می شود (پروتکل اینترنت نسخه 6) شبکه خود را در آینده محافظت کنید. دارای قابلیت IPTV می باشد که می توانید تجربه پخش IPTV خود را با IGMP Proxy/Snooping Bridge و Tag VLAN بهبود دهید. سرویس ابری دارد (Cloud Service) که باعث می شود به روز رسانی های نرم افزار را دریافت کنید و روتر بیسیم خود را از راه دور از طریق حساب ابری خود کنترل کنید.این روتر وای فای بیسیم دارای راه اندازی آسان است، به این صورت که مدیریت آسان شبکه با TP-Link Tether را در دسترس شما قرار می دهد. با اتصال هوشمند Smart Connect مشتریان را به باند کمتر شلوغ هدایت می کند و Airtime Fairness مصرف زمان را بهینه می کند. با قابلیت MU-MIMO برقراری ارتباط همزمان با حداکثر 2 دستگاه، بازدهی 2 برابری را در دسترس قرار می دهد. این روتر وای فای بیسیم که از تجهیزات شبکه می باشد تولید برند TPLink است. این کمپانی کیفیت و مزیت رقابتی خود را در زمینه وایرلس، ADSL، روتر، سوئیچ، دوربین‌های IP، پاورلاین، پرینت سرور، مبدل‌های رسانه‌ای و آداپتورهای شبکه به نمایش گذاشته است. این برند چینی که در زمینه تجهیزات اکتیو شبکه فعالیت می کند، تولید کننده محصولات بسیار با کیفیت در سراسر جهان است.

سایر مشخصات روتر بیسیم تی پی لینک Archer C64

در این تصویر پورت های شبکه روتر بیسیم تی پی لینک Archer C64 را مشاهده می نمایید.

در این تصویر پورت های شبکه روتر بیسیم تی پی لینک Archer C64 را مشاهده می نمایید.

روتر بیسیم تی پی لینک Archer C64 با بهره از اتصال هوشمند، پشتیبانی از تکنولوژی AP و نوع اتصال بی سیم و با سیم انتخابی ویژه برای اتصالی امن است. دارای کلید WPS و کلید Reset می باشد. نوع کاربری رومیزی و نوع اتصال بیسیم و با سیم است. منبع تغذیه آداپتور می باشد. با تکنولوژی IPv6 و IPv4 سازگاری دارد. nv 0 تا 40 درجه سانتی گراد بهترین عملکرد را از خود نشان میدهد. 4 آنتن خارجی (غیر قابل جدا شدن) دارد که باعث تقویت سیگنال می شود. در ابعاد 27.9 × 120 × 120 میلی متر عرضه شده است. دارای عملکرد حرفه ای بوده و همراه با طراحی کاربر پسند گزینه ای ایده آل و مقرون به صرفه برای برنامه های شبکه بی سیم مناسب است.یک روتر تمام دستگاه های موجود در خانه شما را از طریق کابل شبکه اترنت یا Wi-Fi به یکدیگر متصل می کند و سپس آنها را به مودم متصل می کند. این باعث می شود هر دستگاه آدرس IP داخلی خود را داشته باشد. روتر می تواند ترافیک بین دستگاه ها را از طریق این آدرس های IP هدایت کند. یک روتر چندین شبکه را به هم متصل می کند و ترافیک شبکه را بین آنها ردیابی می کند. انجام این عملکرد به یک اتصال به اینترنت و یک اتصال به شبکه محلی خصوصی شما نیاز دارد. علاوه بر این، بسیاری از روتر ها دارای سوئیچ های داخلی هستند که به شما امکان می دهد چندین دستگاه سیمی را متصل کنید. بسیاری از روتر ها همچنین دارای رادیو های بی سیم هستند که به شما امکان می دهد دستگاه های Wi-Fi را متصل کنید.

روتر بیسیم تی پی لینک Archer C64 بهترین انتخاب شما برای ورود به شبکه گیگابیتی با کارایی بالا است، با مزیت قیمت رقابتی، پورت های اترنت گیگابیتی کامل، دستگاه های شما را به اوج عملکرد می رساند. این روتر بیسیم را در عرض چند دقیقه از طریق رابط وب بصری آن یا برنامه قدرتمند Tether راه اندازی کنید. Tether همچنین به شما امکان می دهد تنظیمات شبکه خود را از هر دستگاه Android یا iOS مدیریت کنید. در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های روتر بیسیم تی پی لینک Archer C64 بپردازیم و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و انواع تجهیزات شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای 4 آنتن خارجی
  • 4 پورت LAN و 1 عدد پورت WAN
  • دارای فایروال و امنیت بالا
  • پشتیبانی از IPTV
  • قابلیت هایی نظیر MU-MIMO و Beamforming
  • زیبایی و نصب اسان
برند

تی پی لینک

پهنای باند کانال

300Mbps

محصولات پیشنهادی