کابل شبکه تری ام CAT7 SFTP روکش LSZH حلقه 500 متری

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت کابل شبکه تری ام CAT7 SFTP روکش LSZH حلقه 500 متری را نیز مشاهده نمایید.

  • جنس مغزی مس (CU)
  • دارای قابلیت حذف نویز
  • نوع کابل شبکه Cat7
  • نوع بسته بندی 500 متری
  • نوع پچ کورد SFTP
  • جنس بدنه LSZH

معرفی کابل شبکه تری ام CAT7 SFTP روکش LSZH حلقه 500 متری

کابل شبکه تری ام CAT7 SFTP روکش LSZH حلقه 500 متری یکی از انواع کابل شبکه  می باشد که محصول برند تری ام است. کابل شبکه به سیم هایی گفته می شود که از جنس مس و شیشه بوده و برای اتصال و انتقال داده میان کامپیوترها و روترها و سوییچ ها و مولفه های شبکه و برای ارسال و دریافت داده ها کاربرد دارند و دیتا ها را بدون هیچ گونه آسیبی ارسال می‌کند. کابل شبکه ها به دو نوع مفتولی و رشته ای تقسیم می شوند سیم ها در کابل شبکه رشته ای به صورت یک تکه و از جنس فلز مس می باشند اما در کابل شبکه مفتولی از چند رشته باریک مس تشکیل شده اند.

کابل شبکه مفتولی برای ارسال داده در مسافت های دور و کابل کشی به صورت افقی مناسب هستند این کابل ها از نظر اقتصادی به صرفه اما در برابر خم شدن شکننده می باشند. اما در کابل شبکه ی رشته ای در هر کدام از هشت سیم، هفت سیم باریک دیگر وجود دارد در نهایت در یک کابل رشته‌ای ۵۶ رشته سیم وجود دارد همچنین این نوع از کابل شبکه برای ارسال داده در مسافت های کوتاه کاربرد دارند و در برابر خم شدن مقاوم بوده اما هزینه ی تولید بالایی دارند. کابل رشته‌ای برخلاف کابل مفتولی انعطاف بیشتری دارد اما کابلهای مفتولی دوام بیشتری داشته و برای مسافت‌های بیشتر استفاده می‌شود.

کابل شبکه ها یکی از تجهیزات پسیو شبکه است و به سه دسته اصلی زوج به هم تابیده، کواکسیال و فیبر نوری تقسیم بندی می‌شوند رایج‌ترین و اقتصادی‌ترین نوع سیم شبکه، کابل زوج به هم تابیده می باشد که از چهار زوج سیم رنگی به هم تابیده تشکیل شده اند همچنین قطر هر کدام از این سیم‌ها معمولا بین 0.4 تا 0.8 میلیمتر است. کابل شبکه زوج بهم تابیده دارای دو مدل روکش دار و بدون روکش  تقسیم بندی می شوند کابل روکش‌ دار  STP و کابل بدون روکش UTP نامیده می‌شوند، همچنین کابل شبکه ها دارای دسته بندی و کاربرد های مختلف می باشند.کابل شبکه CAT7 SFTP روکش LSZH حلقه 500 متری

ویژگی های کابل شبکه تری ام CAT7 SFTP روکش LSZH حلقه 500 متری

کابل شبکه تری ام CAT7 SFTP روکش LSZH حلقه 500 متری در دسته بندی cat7 قرار دارد و نوع پچ کورد آن SFTP با فویل و شیلد می باشد همچنین جنس مغزی این کابل از مس CU بوده و در حلقه 500 متری بسته بندی می شود می توان گفت انتخاب کابل شبکه تحت تأثیر توپولوژی، اندازه و روش عملکرد شبکه قرار می گیرد، این محصول دارای رنگ سبز بوده این سیم ها در رنگ های متنوعی تولید می شوند تا به راحتی قابل تشخیص باشند. شایان به ذکر است کابل شبکه ها از نظر سرعت و پهنای باند در دسته‌بندی  cat1 تا cat8 قرار می گیرند.

در کابل SFTP زوج سیم ها توسط لایه ای از فویل محافظت شده و در زیر لایه ی محافظ کلی یعنی شیلد قرار میگیرند کابل های SFTP تداخل سیگنال کمی دارند اما کابل های UTP با قیمت پایین تر تولید و عرضه می شوند، همچنین ویژگی با فویل و شیلد بودن این محصول باعث شده تا قابلیت حذف نویز را داشته باشند و یکی از پر کاربرد ترین و پر فروش ترین کابل های موجود در بازار می باشند. کابل شبکه تری ام CAT7 SFTP برای پروژه هایی که بیرون ساختمان هستند کاربرد دارند زیرا در ساخت این نوع کابل ها از فویل و شیلد محافظ استفاده شده است.

کابل شبکه تری ام از جنس روکش LSZH بوده یکی از مزایای این روکش این است که فاقد هالوژن بوده بنابراین هیچ گونه ماده ی سمی و کشنده ای ندارند و در هنگام آتش سوزی دود کمی تولید می کند. کابل شبکه تری ام CAT7 SFTP دارای خاصیت تست فلوک می باشد فلوک یک وسیله برای بررسی و ارزیابی کابل‌کشی و اتصالات شبکه می باشد با استفاده از آن می توان مشکلاتی چون خمیدگی و کشیدگی کابل‌ها تشخیص و سپس تعمیرات لازم را انجام دهید. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های کابل شبکه تری ام CAT7 SFTP روکش LSZH حلقه 500 متری بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید رک به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • جنس مغزی مس (CU)
  • دارای قابلیت حذف نویز
  • نوع کابل شبکه Cat7
  • نوع بسته بندی 500 متری
  • نوع پچ کورد SFTP
  • جنس بدنه LSZH
کشور سازنده

ایران

رنگ

سبز

سرعت انتقال اطلاعات

10 گیگابیت بر ثانیه

دسته بندی کابل

Cat7

جنس روکش

LSZH

محصولات پیشنهادی