اکسس پوینت میکروتیک مدل cAP-2nD

در این قسمت مشخصات اکسس پوینت تحت شبکه میکروتیک را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت اکسس پوینت میکروتیک مدل cAP-2nD را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 1 سال گارانتی ایمن ارتباط
  • سازگاری خودکار PoE
  • دارای 1 پورت 10/100
  • دارای سیستم عامل RouterOS
  • یک پردازنده تک هسته ای
  • فرکانس قابل پشتیبانی 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز
  • نوع نصب Indoor
  • خوش ساخت و مطمعن

معرفی اکسس پوینت میکروتیک مدل cAP-2nD

اکسس پوینت میکروتیک مدل cAP-2nD  یکی دیگر از تجهیزات شبکه است که برای استفاده در کسب و کارهای کوچک و مشاغل خانگی مناسب است. نسل بی سیم 2.4 گیگاهرتز می باشد. این اکسس پوینت سبک و خوش ساخت، 1 پورت اترنت 10/100 دارد. حداکثر توان مصرفی برق 4 وات می باشد. این محصول 100000 کارکرد در دمای 25 درجه دارد که بهترین دمای نگهداری این دستگاه است. تعداد هسته های CPU یک عدد می باشد. نوع ذخیره سازی FLASH می‌باشد. طراحی خاص این دستگاه منجر به اعطای استاندارهای CE، FCC، IC، EAC، ROHS به این دستگاه شده است. بهترین دستاورد این شرکت سیستم‌عامل میکروتیک است، مسیریابی که با استفاده از هسته لینوکس ساخته شده‌ و علاوه‌ بر قابلیت نصب بر روی رایانه‌های خانگی، به صورت بسته نرم‌افزاری-سخت‌افزاری نیز ارائه شده‌ است. سرعت وایرلس معادل 300Mbit/s می باشد. رم 64 مگابایت و فضای ذخیره سازی 16 مگابایت دارد. پردازنده این اکسس پوینت QCA9533 می باشد. سطح لایسنس L4 است. قدرت گیرندگی آنتن 2 dBi می باشد. کاربرد اکسس پوینت کلیک کنید.

 در این تصویر Access point Mikrotik model cAP-2nD را مشاهده می کنید.

در این تصویر Access point Mikrotik model cAP-2nD را مشاهده می کنید.

اکسس پوینت میکروتیک مدل cAP-2nD برای استفاده در فضاهای کوچک مانند خانه‌ها، دفاتر و شرکت‌های کوچک ایده‌آل است. این اکسس پوینت استاندارد AC دارد که سبب پهنای باند بیشتر و ارتباط پایدارتر و فعالیت در دو باند 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز می‌شود. همانطور که بالاتر اشاره شد، این اکسس پوینت به دلیل داشتن RouterOS با لایسنس 4 دارای ویژگی هایی است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. مسیریابی Routing و دیوار آتش FireWall و DHCP Server ،NAT ،Proxy Server ،User Management ،Load Balancing ،VPN ،MPLS،Quality of Service از جمله آن ها هستند. یک دستگاه پیشرفته با قدرت آنتن 4dBi با زاویه پوشش 360 درجه می باشد که مناسب برای مناطقی که پوشش شبکه خوبی دارند می باشد. میکروتیک یک کمپانی در لتونی است برای توسعه روترها و سیستم‌های بی‌سیم ISP تأسیس شد.نصب و راه اندازی اکسس پوینت میکروتیک مدل cAP-2nD بسیار آسان است و اکثر کاربران می توانند فقط با استفاده از دستورالعمل های موجود آن را راه اندازی کنند. برای اینکار فقط لازم است که آداپتور دستگاه را به یک پریز برق متصل کنید و سپس با استفاده از یک کامپیوتر و یا دیگر کلاینت های بیسیم به شبکه بیسیم این دستگاه متصل شوید. نام کاربری و رمز عبور شبکه های (5Ghz و 2.4Ghz) در پشت دستگاه چاپ شده است. پس از اینکه لپ تاپ را به شبکه متصل کردید، مرورگر را باز کرده که بلافاصله صفحه تنظیمات افزایش دهنده باز می شود. اگر نقاط دسترسی خاص برای اتصال به پورت های LAN ناخوشایند هستند، از فناوری Omada Mesh برای اتصال بی سیم نقاط دسترسی در فضای باز بدون کابل اضافی استفاده کنید. آنتن های حرفه ای مجهز به تقویت کننده های پرقدرت از فناوری WiFi 6 برای ارائه پوشش بی سیم گسترده در فضای باز استفاده می کنند. نصب آسان ضروری است، به ویژه اینکه برای انتقال داده و برق از طریق یک کابل اترنت، به PoE نیاز است. اگر نیاز به استقرار چندین نقطه دسترسی WiFi در فضای باز دارید، مدیریت متمرکز به شدت به تعمیر و نگهداری کمک می کند.

دارای نصب ساده و پیکربندی و جادوگر مبتنی بر وب بصری، استقرار سریع، ساده و راه اندازی در چند دقیقه است. اکسس پوینت میکروتیک مدل cAP-2nD دارای طراحی سقفی و دیواری 360 درجه است. قابل مدیریت و برنامه ریزی می باشد. برای سناریوهای اداری و خانگی کوچک در فضای باز، معمولاً یک یا دو توسعه دهنده وای فای در فضای باز برای اتصال دوربین های بی سیم، تلفن ها، تبلت ها و لپ تاپ های فضای باز استفاده می شود. این اکسس پوینت مدرن برای تقویت وای فای داخلی و اینترنت شیرینگ مراکزی مانند هتل ها، فرودگاه ها، کافی نت ها مورد استفاده قرار میگیرد. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های اکسس پوینت میکروتیک مدل cAP-2nD بپردازیم. همچنین شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول و تجهیزات شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه کنید

  • دارای 1 سال گارانتی ایمن ارتباط
  • سازگاری خودکار PoE
  • دارای 1 پورت 10/100
  • دارای سیستم عامل RouterOS
  • یک پردازنده تک هسته ای
  • فرکانس قابل پشتیبانی 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز
  • نوع نصب Indoor
  • خوش ساخت و مطمعن
برند

میکروتیک

پهنای باند کانال

1200Mbps

محصولات پیشنهادی