پچ کورد سانت Cat 5e STP روکش PVC طوسی 3 متری

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید پچ کورد سانت Cat 5e STP روکش PVC طوسی 3 متری را نیز مشاهده نمایید.

  • نوع این کابل Cat5e
  • طول کابل 3 متر
  • جنس روکش PVC
  • نوع پچ کورد STP
  • دارای سوکت تزریقی

معرفی پچ کورد سانت Cat 5e STP روکش PVC طوسی 3 متری

پچ کورد سانت Cat 5e STP روکش PVC طوسی 3 متری وزنی نسبتا سبک و راحت دارد، وزن این پچ کورد 300 گرم و دارای طول 3 متر می باشد همچنین جنس بدنه این محصول از PVC بوده، روکش پی وی سی به دلیل استحکام و انعطاف بالا در صنایع مختلف کاربرد دارد. پچ کورد ها براساس جنس روکش، نوع کابل، بستر ارتباطی و پهنای باند به انواع متعدد و متنوعی تقسیم بندی می‌شوند و می توان گفت برندهای لگراند، نگزنس، بلدن از معتبرترین و سرشناس ترین برندهای فعال در زمینه تولید پچ کورد می باشند.

پچ کورد سانت Cat 5e STP از تجهیزات پسیو شبکه به شمار می آیند که برای اتصال اجزای شبکه از جمله روترها، سوئیچ ها، کامپیوترها و… به یکدیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد و باعث انتقال اطلاعات بین تجهیزات مختلف شبکه می شود. پچ کورد های شبکه در اصل همان کابل های شبکه هستند با این تفاوت که در دو سر پچ کوردها سوکت زده اند و طول این کابل ها براساس نیاز شبکه از 0/5 تا 20 متر متغیر می باشد. با استفاده از پچ کوردها می توان احتمال خطا در کابل کشی را تا حد قابل توجهی کاهش داد و از دیگر قابلیت های آن این است که باعث کاهش نویز و صرفه جویی در زمان و هزینه می شود.

پچ کورد سانت Cat 5e STP طوسی 3 متری که در هر دوسر آن سوکت RJ-45 تعبیه شده است و به کاربران این اجازه را می دهد تا بتوانند دستگاه های خود از جمله کامپیوتر، لپ تاپ و غیره را به تجهیزات شبکه همچون هاب، سوییچ، مودم و روتر متصل کنند. پچ کورد سانت Cat 5e STP از روکش مقاوم PVC ساخته شده این روکش در برابر گرما، نور خورشید و خوردگی آسیب‌پذیر است و در صورت سوختن گاز سمی همراه با دود تولید می‌کند به همین دلیل مناسب محیط های بیرونی می باشد. از ویژگی های خوب این روکش می توان به قیمت پایین و انعطاف‌پذیری بالایی آن اشاره کرد به همین دلیل گزینه خوبی در مصارف سبک و ولتاژ پایین هستند.

در تصویر پچ کورد Cat 5e STP روکش PVC طوسی 3 متری را مشاهده میکنید

ویژگی های پچ کورد سانت Cat 5e STP روکش PVC طوسی 3 متری

پچ کورد سانت Cat 5e STP روکش PVC طوسی 3 متری از برند سانت می باشد، سانت با افتخار یک برند ایرانی است. این محصول در اندازه های متفاوت 0/5 الی 5 متر تولید می شود و همچنین این کابل در دسته بندی CAT5e قرار دارد و از نوع STP و شیلددار بوده است. در واقع پچ کوردها همان کابل شبکه های کوتاه هستند که از دو بخش کابل شبکه و سوکت تشکیل شده اند و مانند کابل شبکه ها می‌توانند به دو گروه شیلددار ( STP ) و بدون شیلد ( UTP ) تقسیم شوند. کابل شبکه را می توان به عنوان تجهیزات اصلی شبکه غیرفعال تنظیم کرد زیرا اساساً بدون این دستگاه شبکه سیمی وجود ندارد.

پچ کورد سانت Cat 5e STP دارای رنگ طوسی می باشد. ویژگی بارز پچ کورد شیلدار  Cat5e سانت این است که دارای سوکت تزریقی ( MOULDED ) با کابل افشان به منظور خمش بیشتر و جلوگیری از شکنندگی کابل بوده و همچنین این محصول دارای استانداردهای بین المللی می باشد. پچ کورد وسیله ای کاربردی برای اتصال آسان دستگاه ها به یکدیگر است و در دسته تجهیزات شبکه پسیو قرار می گیرد همچنین تجهیزات موجود در شبکه معمولاً از طریق کابل و سوکت با یکدیگر در ارتباط هستند. شایان به ذکر است در شرایطی که امکان اتصال کابل وجود ندارد و یا تعداد کابل ها آنقدر زیاد باشد که زمان زیادی را صرف کند پچ کورد می تواند به کابران کمک کند.

پچ کوردها یکی از مهم ترین بخش های شبکه هستند که می تواند بر عملکرد کلی سیستم شبکه تاثیر بگذارد، پچ کوردها در سایزهای 1، 3، 2، 4، 5، 10، 15 متری تولید می شوند همچنین در طبقه بندی های مختلفی قرار دارند که کیفیت آن‌ها را مشخص می‌کند و آن معیار قرار دادن پهنای باند و نرخ انتقال داده می باشد. در این قسمت به معرفی برخی از ویژگی های پچ کورد سانت Cat 5e STP روکش PVC طوسی 3 متری و سانترال ویپ بپردازیم همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • نوع این کابل Cat5e
  • طول کابل 3 متر
  • جنس روکش PVC
  • نوع پچ کورد STP
  • دارای سوکت تزریقی

محصولات پیشنهادی