رک ایستاده 16 یونیت کافل عمق 60 مدل 16u60-Luka

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت رک ایستاده 16 یونیت کافل عمق 60 مدل 16u60-Luka را نیز مشاهده نمایید.

  • مجهز به درب جلو شیشه 6 میل دودی
  • دارای پنل بغل پشت بازشو
  • محل عبور کابل از سقف و کف رک
  • دارای قفل سوئیچی
  • پاور 4 پورت استاندارد 16A سقفی با کلید On/Off
  • 4 چرخ با استاپر جلو
  • دارای 4 براکت گالوانیزه قابل تنظیم
  • فن 12CM-220V کم صدا

معرفی رک ایستاده 16 یونیت کافل عمق 60 مدل 16u60-Luka

رک ایستاده 16 یونیت کافل عمق 60 مدل 16u60-Luka از جمله تجهیزاتی است که مناسب مصارف عمومی است. این رک دارای اندازه 16 یونیت بوده که عمق آن برابر با 60 سانتی متر می باشد. ابعاد کلی این محصول برابر با عرض57، ارتفاع 80 و عمق 60 سانتی متر است. باید توجه کرد که اندازه کلی یک رک بر اساس یونیت بیان می شود که نشان دهنده ارتفاع قابل استفاده آن رک می باشد. هر یونیت برابر با 4.44 سانتی متر است. از اقلام همراه این محصول میتوان به پاور ماژول 4 پورت با استاندارد 16A اشاره کرد که به صورت سقفی در رک نصب شده و دارای کلید On/Off می باشد که امکان تعویض این پاور با پاور رکمونت ارتدار نیز وجود دارد. از دیگر ویژگی مهم این محصول امکان نصب غبارگیر مویی می باشد.

این محصول با داشتن درب جلو شیشه 6 میل دودی باعث شده که تجهیزات شبکه درون آن از بیرون به راحتی دیده شوند و جهت افزایش استحکام درب آن با لولا و واشر فلزی فیکس شده است. جهت افزایش امنیت بر روی درب آن یک قفل سوئیچی قرار گرفته است. به صورت کلی استفاده از رک ها در یک شبکه جهت نگهداری از تجهیزات و همینطور دسترسی بهتر و راحت تر به تجهیزات می باشد. این محصول با داشتن پنل های بغل و پشت بازشو، باعث شده تا دسترسی از همه طرف در این رک شبکه ایجاد شود. از طرفی با داشتن محل عبور کابل از سقف و کف رک، باعث شده است تا کابل کشی در این نوع از رک ها به بهترین صورت انجام شود.

این محصول از سری رک های اقتصادی برند کافل بوده که مطابق با استاندارد 19 اینچی ساخته شده است. به طور کلی به تجهیزاتی که از این استاندارد پیروی می کنند، قابلیت نصب در داخل رک را دارند که به این تجهیزات رکمونت گفته می شود. محصول رک ایستاده 16 یونیت کافل عمق 60 مدل 16u60-Luka دارای 4 براکت گالوانیزه قابل تنظیم با فن 12CM-220V کم صدا بوده که امکان سفارش جهت نصب فن دوم در این محصول وجود دارد. نکته قابل توجه در رک ها ایجاد تهویه مناسب می باشد. می دانیم که تجهیزات مختلفی در رک قرار می گیرند که همگی به طور همزمان در حال کار کردن می باشند. این باعث شده که دما هوا در رک ها بالا برود و برای ایجاد گردش هوای بهتر و خنک کردن رک، برخی از رک ها مانند این محصول دارای فن می باشند.رک ایستاده 16 یونیت کافل عمق 60 مدل 16u60-Luka

انواع رک و خصوصیات رک ایستاده 16 یونیت کافل عمق 60 مدل 16u60-Luka

رک ایستاده 16 یونیت کافل عمق 60 مدل 16u60-Luka همانطور که مشخص است از نوع ایستاده می باشد. باید دانست که رک ها به صورت دیواری و ایستاده ساخته می شوند که هر کدام مناسب استفاده در یک فضا مناسب خود می باشند. تفاوت در این دو نوع از رک ها در نحوه قرارگیری آنها در یک شبکه است. رک های ایستاده به صورت عمودی بر روی زمین قرار گرفته اند و دارای اندازه بزرگتری نسبت به رک های دیواری می باشند. در مقابل رک های ایستاده، رک دیواری بوده که همانطور از اسمشان مشخص است قابلیت نصب بر روی دیوار را دارند. این نوع از رک ها با قرارگیری در ارتفاع بالاتر از همه نقاط یک شبکه، تجهیزات را از دسترس همگان دور نگه داشته و این امر امنیت تجهیزات را تامین می کند. رک ایستاده در مراکز داده و برای قرار دادن تجهیزات بیشتر، در شبکه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

معمولا رک های ایستاده با داشتن چرخ بر زیر بدنه خود باعث حرکت و جا به جایی آسان در صورت لزوم در شبکه می شوند. این محصول رک ایستاده 16 یونیت لوکا عمق 60 دارای 4 چرخ با استاپر جلو می باشد. رک های ایستاده معمولا در سایزهای 12، 14، 18، 22، 24، 30، 36، 42، 44 و 47 یونیت ساخته می شوند. به صورت کلی یک رک محفظه فلزی جهت نگهداری سایر تجهیزات شبکه در خود می باشد. نکته ای دیگر در مورد رک ها این است که به صورت قفسه باز و یا قفسه بسته تولید می شوند. رک ه ای قفسه باز بدون دیواره و در ببوده که امنیت بالایی را نمی توانند ایجاد کنند. در مقابل رک های قفسه بسته دارای دیواره و در بوده که امنیت تجهیزات در این نوع از رک ها در بالاترین سطح خود قرار دارد. از اقلام همراه این محصول میتوان به پاور ماژول 4 پورت با استاندارد 16A اشاره کرد به صورت سقفی در رک نصب شده و دارای کلید On/Off می باشد.

تا به ایجا متوجه شدیم که از جمله مهم ترین دلایل استفاده از رک ها ایجاد دسترسی بهتر به تمامی تجهیزات، عیب یابی آسان در تجهیزات، ایجاد نظم در چیدمان، نگهداری بهتر و افزایش امنیت تجهیزات در شبکه می باشد. تجهیزات مهمی از جمله سوئیچ شبکه، پچ پنل، روتر، سرور، کابل شبکه و… در رک ها قرار می گیرند. این محصول رک کافل در رنگ مشکی الکترو استاتیک کوره ای ضد خش تولید و به بازار عرضه شده است. در ادامه برخی از ویژگی های رک ایستاده 16 یونیت کافل عمق 60 مدل 16u60-Luka آورده شده و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و تجهیزات شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای درب جلو شیشه 6 میل دودی
  • پنل های بغل و پشت بازشو با قفل سوئیچی
  • دارای 4 براکت گالوانیزه قابل تنظیم با فن 12CM-220V کم صدا
  • دارای 4 چرخ با استاپر جلو
برند

کافل

کشور سازنده

ایران

نوع رک

ایستاده

تعداد یونیت

16 یونیت

عمق

60 سانتی‌متر

رنگ

مشکی

محصولات پیشنهادی