کابل شبکه لئونی CAT7 SFTP حلقه 500 متر

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت کابل شبکه لئونی CAT7 SFTP حلقه 500 متر را نیز مشاهده نمایید.

  • جنس مغزی مس (CU)
  • دارای قابلیت حذف نویز
  • نوع کابل شبکه Cat7
  • پهنای باند 600 مگاهرتز
  • نوع پچ کورد SFTP
  • جنس بدنه LSZH

معرفی کابل شبکه لئونی CAT7 SFTP حلقه 500 متر

کابل شبکه لئونی CAT7 SFTP حلقه 500 متر یکی از انواع کابل شبکه می باشد که محصول شرکت لئونی آلمان است این شرکت در سال 1917 تاسیس شد و در زمینه تولید انواع کابل های برق، مخابرات و ابزار دقیق فعالیت می‌نماید. کابل شبکه به سیم هایی گفته می شود که از جنس مس و شیشه بوده و برای اتصال و انتقال داده میان کامپیوترها و روترها و سوییچ ها و مولفه های شبکه و برای ارسال و دریافت داده ها کاربرد دارند و دیتا ها را بدون هیچ گونه آسیبی ارسال می‌کنند.

کابل شبکه لئونی CAT7 SFTP زرد 500 متری از جنس روکش LSZH و پلاستیک بوده یکی از مزایای این روکش این است که فاقد هالوژن بوده بنابراین هیچ گونه ماده ی سمی و کشنده ای ندارد و در هنگام آتش سوزی دود کمی تولید می کند. همچنین این کابل شبکه دارای کیفیت بسیار بالا بوده و دارای حداکثر سرعت انتقال اطلاعات 10 گیگابیت بر ثانیه و پهنای باند ورودی 600 مگاهرتز است. کابل های شبکه براساس استاندارد های مختلف در دسته های CAT5 ،CAT6 ،CAT7 و CAT8 تقسیم بندی می شوند و به دو صورت بدون شیلد و فویل UTP و با شیلد و فویل SFTP تولید می شوند. کابل شبکه ها به دو نوع مفتولی و رشته ای تقسیم می شوند سیم ها در کابل شبکه رشته ای به صورت یک تکه اما در کابل شبکه مفتولی از چند رشته باریک مس تشکیل شده اند.

کابل شبکه لئونی CAT7 SFTP که جز تجهیزات پسیو شبکه بوده دارای متراژ مشخصی از کابل است و هر دو انتهای آن با توجه به نوع کابلConnector مخصوص به خود را دارد همچنین این کابل ها دارای دو سر سوکت یا همان کانکتور RJ-45 بوده که داشتن سوکت بر دو سر این نوع از کابل ها باعث اتصال راحت تر به تجهیزات شبکه می باشد. کابل‌های روکش‌دار CAT5e ،CAT6/6A و CAT8/8.1 دارای ساختار F/UTP هستند، در حالی که کابل‌های روکش‌دار CAT7/7A و CAT8.2 از ساختار S/FTP می باشند. این کابل دارای خاصیت تست فلوک بوده که از آن برای چک کردن لینک های ساخته شده و عدم قطعی در بین کابل های شبکه و کابل های فیبر نوری استفاده می‌شود همچنین با استفاده از این خاصیت می توان شکستگی ها و خمیدگی ها بررسی و تعمیرات لازم انجام داده شود.

همانطوز که میبینید کابل شبکه CAT7 SFTP روکش LSZH زرد 500 متری دارای پهنای باند خوبی است.

ویژگی های کابل شبکه لئونی CAT7 SFTP حلقه 500 متر

کابل شبکه لئونی CAT7 SFTP حلقه 500 متر برای انتقال دیتا و صدا با پهنای باند 600 مگاهرتز و سرعت انتقال 10000 مگابیت بر ثانیه کاربرد دارد این محصول  از چهار زوج سیم تمام مس به هم تابیده که دو به دو به دور هم میپیچند ساخته شده اند. کابل شبکه لئونی CAT7 SFTP زرد 500 متری و در دسته بندی cat7 قرار دارد و نوع پچ کورد آن SFTP می باشد همچنین جنس مغزی این کابل از مس CU بوده و در حلقه 500 متری بسته بندی می شود می توان گفت انتخاب کابل شبکه تحت تأثیر توپولوژی، اندازه و روش عملکرد شبکه قرار می گیرد.

کابل شبکه لئونی CAT7 SFTP روکش LSZH دارای رنگ زرد است. می توان گفت سیم های کابل شبکه در رنگ های متنوعی تولید می شوند تا به راحتی قابل تشخیص باشند. کابل اترنت نوع رایج کابل شبکه است که با شبکه های سیمی استفاده می شوند این کابل های اترنت برای ارائه اتصال به اینترنت، اتصال دستگاه ها به یک شبکه محلی کابرد دارند و همچنین شایان به ذکر است ویژگی با فویل و شیلد بودن این محصول باعث شده تا قابلیت حذف نویز را داشته باشند و یکی از پر کاربرد ترین و پر فروش ترین کابل های موجود در بازار باشند.

کابل شبکه لئونی CAT7 SFTP زرد 500 متری برای پروژه هایی که بیرون ساختمان هستند کاربرد دارند زیرا در ساخت این نوع کابل ها از فویل و شیلد محافظ استفاده شده و مقاومت خوبی در برابر نویز و میدان‌های مغناطیسی دارد یکی دیگر از ویژگی های این کابل این است که جنس مغزی آن از مس خالص بوده تا دیتا را با بالاترین کیفیت انتقال بدهد. در این قسمت به معرفی برخی از ویژگی های کابل شبکه لئونی CAT7 SFTP روکش LSZH زرد 500 متری میپردازیم و همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول و تجهیزات شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • جنس مغزی مس (CU)
  • دارای قابلیت حذف نویز
  • نوع کابل شبکه Cat7
  • پهنای باند 600 مگاهرتز
  • نوع پچ کورد SFTP
  • جنس بدنه LSZH
کشور سازنده

آلمان

رنگ

زرد

سرعت انتقال اطلاعات

10 گیگابیت بر ثانیه

دسته بندی کابل

Cat7

جنس مغزی کابل

مس (CU)

جنس روکش

LSZH

محصولات پیشنهادی