کابل شبکه ریشبر CAT7 SFTP روکش LSZH حلقه 500 متری

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت کابل شبکه ریشبر CAT7 SFTP روکش LSZH حلقه 500 متری را نیز مشاهده نمایید.

  • جنس روکش LSZH و پلاستیک
  • پهنای باند ورودی 600 مگاهرتز
  • جنس مغزی کابل مس CU
  • نوع کابل شبکه SFTP
  • دارای سرعت انتقال اطلاعات 1 گیگابیت بر ثانیه

 معرفی کابل شبکه ریشبر CAT7 SFTP روکش LSZH حلقه 500 متری

کابل شبکه ریشبر CAT7 SFTP روکش LSZH حلقه 500 متری از تجهیزات پسیو شبکه می باشد. بسته بندی این کابل شبکه به صورت حلقه 500 متری می باشد همچنین کابل شبکه ریشبر CAT7 SFTP دارای سرعت انتقال داده 1 گیگابیت بر ثانیه و پهنای باند ورودی 600 مگاهرتز است. به طور کلی کابل شبکه ها به دسته هایی از از cat1 تا cat8 تقسیم می شوند این محصول در دسته CAT7 بوده شایان به ذکر است هر چه دسته‌بندی کابل‌های شبکه بالاتر باشد سرعت انتقال اطلاعات، پهنای باند و نویز پذیری آن‌ها بیشتر می شود. کابل های شبکه می توان برای تبادل داده، اشتراک گذاری و متصل ساختن دستگاه‌های یک شبکه به یکدیگر استفاده شوند و همچنین نوعی پل ارتباطی بین سیستم ها می باشد تا بتوانند به تبادل اطلاعات بپردازند.

کابل شبکه ریشبر CAT7 SFTP از برند ریشبر (Recber) ترکیه بوده این شرکت در سال 1984 تاسیس شده است و تولید کننده انواع کابل شبکه ها می باشد همچنین کابل های ریشبر ترکیه شامل کابل قدرت، کابل هم محور، کابل های صدا و تصویر، کابل تلفن، کابل آلارم، کابل های سیگنال و کنترل و کابل دوربین مدار بسنه هستند. کابل شبکه ها بخشی از شبکه محلی (LAN) بوده و برای اتصال سوئیچ شبکه به سرورها، پورتال های ذخیره سازی و نظارت (نقاط دسترسی ترافیک) استفاده می شوند.

همانطور که در تصویر کابل شبکه ریشبر CAT7 SFTP روکش LSZH را میبینید در رنگ بنفش موجود است.

کابل‌ شبکه ها با توجه به نوع هم‌بندی و اندازه شبکه به کابل هم محور، کابل فیبر نوری، کابل زوج به هم تابیده تقسیم می شوند کابل های زوج بهم تابیده کابل های ارزان قیمتی می باشند که برای شبکه‌های LAN مناسب بوده و همچنین نصب راحتی دارند. روکش کابل شبکه ها به گونه ای طراحی شده اند که از آن در برابر تهدیدات خارجی مانند تداخل الکتریکی، سیگنال‌های مزاحم، ضربات و کشش‌های احتمالی که به کابل وارد می‌شود محافظت می کند این روکش ها شامل روکش پی وی سی، فویل آلومینیمی، شیلد مسی و نخ ابریشمی  می باشند. سیستم‌ های کابل شبکه با طراحی مناسب،  ساخت، نصب و نگهداری مداوم می‌توانند تا آنجا که ممکن است به شبکه شما این اطمینان را بدهد تا بهترین عملکرد را داشته باشید.

 ویژگی های کابل شبکه ریشبر CAT7 SFTP روکش LSZH حلقه 500 متری

کابل شبکه ریشبر CAT7 SFTP روکش LSZH حلقه 500 متری از نوع SFTP بوده همانطور که گفته شد کابل های SFTP دارای شیلد و فویل می باشند این ویژگی باعث می شود از نویز و ورود تداخل الکترومغناطیس به شبکه جلوگیری شود همچنین کابل شبکه ها به گونه های مختلفی از جمله کابل UTP بدون شیلد و فویل، کابل FTP فویل دار، STP هر زوج دارای فویل جدا، SSTP شیلدار و هر زوج دارای فویل جدا، SFTP با شیلد و فویل تقسیم بندی می شوند بدون شیلد بودن کابل های UTP باعث شده تا توانایی حذف نویز و جلوگیری از ورود تداخل الکترومغناطیس به شبکه را نداشته باشند.

کابل شبکه ریشبر CAT7 SFTP حلقه 500 متری دارای رنگ بنفش می باشد. با توجه به اینکه کابل‌ ها معمولاً در رنگ‌ های مختلفی تولید می شوند این باعث می شود دستگاه‌ های اتصال کابل‌ کشی روی قفسه‌ های تجهیزات شما سازماندهی و همچنین از بهم ریختگی در شبکه جلوگیری شود. روکش کابل شبکه ریشبر CAT7 SFTP از جنس LSZH و پلاستیک بوده این نوع از روکش فاقد هالوژن و دود سمی بوده و در مقابل آتش سوزی دود کمی تولید می کند این امر سبب شده این محصول مناسب محیط های بیرونی باشد.

کابل شبکه ریشبر CAT7 SFTP حلقه 500 متری در متراژ 100 متر می‌تواند دادها با حداکثر سرعت 10000 مگابیت بر ثانیه منتقل کند جنس مغزی این کابل از مس CU بوده همچنین این محصول دارای خاصیت تست فلوک می باشد این خاصیت سبب می شود تا مشکلات ناشی از کابل ها بررسی و تعمیرات لازم انجام شود یکی دیگر از ویژگی های این محصول این است که روکش بیرونی آن می تواند از نوع PVC یا LSZH باشد. در ادامه برخی از ویژگی های کابل شبکه ریشبر CAT7 SFTP روکش LSZH حلقه 500 متری آورده شده همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و رک به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • جنس روکش LSZH و پلاستیک
  • پهنای باند ورودی 600 مگاهرتز
  • جنس مغزی کابل مس CU
  • نوع کابل شبکه SFTP
  • دارای سرعت انتقال اطلاعات 1 گیگابیت بر ثانیه
کشور سازنده

ترکیه

رنگ

بنفش

سرعت انتقال اطلاعات

1 گیگابیت بر ثانیه

دسته بندی کابل

Cat7

جنس مغزی کابل

مس (CU)

جنس روکش

LSZH

محصولات پیشنهادی