کابل شبکه لوتوس CAT6 UTP روکش PVC طوسی 100 متری

در این قسمت مشخصات تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت کابل شبکه لوتوس CAT6 UTP روکش PVC طوسی 100 متری را نیز مشاهده نمایید.

  • مورد استفاده برای تجهیزات شبکه و سرورها
  • در حلقه 100 متری
  • جنس بدنه PVC و متریال (CCA)
  • سرعت انتقال اطلاعات 10/100/1000
  • کیفیت مطلوب و قیمت مناسب

معرفی کابل شبکه لوتوس CAT6 UTP روکش PVC طوسی 100 متری

کابل شبکه لوتوس CAT6 UTP روکش PVC طوسی 100 متری دارای مقاومت در برابر آسیب های مکانیکی و فیزیکی است. باعث نویز کمتر می شود. حداکثر سرعت انتقال اطلاعات 1 گیگابیت بر ثانیه است. سرعت انتقال اطلاعات 1G و در طبقه بندی Cat6 قرار می گیرد. برای سرور ها و تجهیزات رایانه ای و شبکه ای شخصی قابل استفاده است. از کابل شبکه و پچ کورد برای اتصال بین سوئیچ شبکه و پچ پنل و همچنین اتصال بین کامپیوتر (کارت شبکه) و پریز شبکه استفاده میشود. یکی از مهمترین قسمتهای شبکه است که میتواند کارایی شبکه را تحت تاثیر قرار دهد. عموما با روکش PVC تولید می شوند. پچ کورد ها را مانند کابل شبکه جزو تجهیزات شبکه براساس سرعت انتقال داده و پهنای باند به طبقه‌بندی‌های مختلفی از جمله cat1 تا cat8 تقسیم‌بندی می‌کنند. در CATهای بالاتر، اطلاعات با سرعت بالاتر و پهنای باند بیش‌تری منتقل می شود. پچ کورد شبکه همان کابل شبکه است با این تفاوت که به دو سر سوکت متصل است. کابل شبکه برای مسافت های کوتاه در ادارات و کمدهای سیم کشی استفاده می شود. اتصالات الکتریکی با جفت پیچ خورده یا کابل کواکسیال در داخل خانه استفاده می شود.

همانطور که در تصویر کابل شبکه لوتوس CAT6 UTP روکش PVC طوسی 100 متری را مشاهده می کنید به صورت حلقه است.

کابل فیبر نوری برای فواصل طولانی یا برای کاربردهایی که به پهنای باند بالا یا عایق الکتریکی نیاز دارند استفاده می شود. بسیاری از تاسیسات از روش های کابل کشی ساخت یافته برای بهبود قابلیت اطمینان و نگهداری استفاده می کنند و در برخی از کاربردهای خانگی و صنعتی از خطوط برق به عنوان کابل کشی شبکه استفاده می شود. این نوع کابل برای شبکه های اترنت خانگی و شرکتی استفاده می شود. کابل کشی جفت پیچ خورده در کابل های پچ کوتاه و در طولانی تر در کابل کشی ساختار یافته استفاده می شود. پچ کورد ها را مانند کابل شبکه براساس سرعت انتقال داده و پهنای باند به طبقه‌بندی‌های مختلفی از جمله cat1 تا cat8 تقسیم‌بندی می‌کنند. در CATهای بالاتر، اطلاعات با سرعت بالاتر و پهنای باند بیش‌تری منتقل می شود. دارای نقاط قوت و ضعف بسیاری میباشند که از جمله آن بالا بودن سرعت انتقال اطلاعات و پهنای باند مناسب و رسانایی بالا و انعطاف پذیری بالای روکش میباشد و نقاط ضعفی از جمله مقاومت ناکافی برای استفاده در فضای بیرون و تولید گازهای سمی و فاقد قابلیت حذف نویز را داراست.

پچ کورد شبکه همان کابل شبکه است با این تفاوت که به دو سر سوکت متصل است. پچ کورد شبکه یکی از تجهیزات اساسی شبکه پسیو است که برای اتصال اجزای یک شبکه استفاده می شود. پچ کورد قطعه ای از کابل شبکه است که دو سر آن قابلیت اتصال به کانکتور شبکه را دارد. برای ایجاد ارتباط بین تجهیزات و قطعات در شبکه به کار برده می شود. برای اتصال موقت (پچ کردن) یک دستگاه الکترونیکی یا نوری به دستگاهی دیگر، به منظور هدایت و انتقال سیگنال مورد استفاده قرار می‌گیرد. تفاوت کابل STP و UTP در این است که در STP هر زوج سیم، داخل یک شیلد از جنس فلز یا فویل قرار می‌گیرند. در کابل UTP فقط یک شیلد وجود دارد و از کل کابل محافظت می‌کند. رایج‌ترین کابل ارتباطی در حال حاضر، UTP است که این کابل برای انتقال سیگنال صوتی و داده بسیار مناسب محسوب می‌شود و هر چه استاندارد پچ کورد بالاتر باشد، سرعت آن نیز بیشتر می‌شود و از مهم‌ترین عواملی که موقع تهیه این قطعه باید در نظر داشته باشید، متراژ، استاندارد، مقاومت پچ کورد است. پچ کورد UTP همانند کابل های شبکه UTP فاقد شیلد یا فویل هستند. در دامه برخی از ویژگی های این محصول آورده شده و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه پچ کورد لگراند CAT6A SFTP پنج متری زرد و تلفن ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • مورد استفاده برای تجهیزات شبکه و سرورها
  • در حلقه 100 متری
  • جنس بدنه PVC و متریال (CCA)
  • سرعت انتقال اطلاعات 10/100/1000
  • کیفیت مطلوب و قیمت مناسب
کشور سازنده

ایران

رنگ

طوسی

سرعت انتقال اطلاعات

1 گیگابیت بر ثانیه

دسته بندی کابل

Cat6

جنس مغزی کابل

CCA تمام مس

جنس روکش

PVC

محصولات پیشنهادی