رک دیواری 9 یونیت نیرا عمق 60

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت رک دیواری 9 یونیت نیرا عمق 60 را نیز مشاهده نمایید.

  • قابلیت تولید در عمق های گوناگون 45، 50 سانتیمتر
  • دارای بدنه فلزی
  • قابلیت تولید با درب شیشه یا فلزی
  • بدنه مشکی
  • مناسب برای شبکه های متوسط و کوچک

رک دیواری 9 یونیت نیرا عمق 60 تولید شده در مجتمع تولیدی فیبر نوری نیرا بر اساس استاندارد مخابرات ایران می باشد. این رک روی دیوار و شبکه های کامپیوتری کوچک و متوسط ​​کاربرد دارد. از ویژگی های بسیار شگفت انگیز این محصول قابلیت تولید با درب شیشه یا فلزی می باشد. شبکه از تجهیزات و قطعات زیادی تشکیل شده است که برای پایداری شبکه ضروری است. یکی از ابزارهای ضروری برای مراقبت و حفظ امنیت تجهیزات، کانتینری به نام رک شبکه است. رک محفظه ای است که در آن تجهیزاتی مانند سوئیچ، روتر، مودم و … تعبیه شده است. استفاده از رک سبب می شود تا تجهیزات شبکه د برابر آسیب های فیزیکی و حتی سرقت محافظت بشوند.تصویر رک دیواری 9 یونیت نیرا عمق 60 را که دارای بدنه فلزی است مشاهده می کنیدرک شبکه مهمترین و موثرترین ابزار برای نگهداری تجهیزات شبکه است که به کمک آن هر قطعه بهترین عملکرد ممکن را دارد. رک شبکه از مهم ترین تجهیزات پسیو شبکه است که با استفاده از آن  شبکه از نظم بسیاری خوبی بهره مند می شود. یک شبکه از تجهیزات بسیار زیادی تشکیل شده است که همه آن ها به هم متصل هستند در این میان با استفاده از رک می توان همه این تجهیزات را در یک نقطه جمع نمود و همین سبب می شود تا فضای کمتری در محیط کار اشغال بشود. با توجه به این که اندازه رک ها با هم متفاوت است شما عزیزان باید در ابتدا تعداد تجهیزاتی که قرار است در رک تعبیه شود را محاسبه کنید سپس رک خود را خریداری کنید. واحد اندازه گیری ر ها با یونیت مشخص می شود. رک دیواری 9 یونیت نیرا عمق 60 به دلیل انداز کوچکی که دارد مناسب برای شبکه های متوسط و کوچک است.

همانطور که در بالا گفتیم اندازه رک ها با هم متفاوت می باشد. به عنوان مثال، رک 12 واحدی یکی از کوچکترین اندازه های رک است که برای شبکه های کوچک استفاده می شود و برای شبکه های بزرگ معمولا رک های 42 و 48 واحدی مورد استفاده قرار می گیرند. گفتیم که Rack یک پوشش فلزی است که به راحتی گرم می شود. اما داشتن تجهیزات سرمایشی و تهویه مناسب در مدیریت دمای سیستم بسیار کمک کننده است. زیرا گردش هوا عملکرد سیستم را بهبود می بخشد. در صورت عدم وجود تهویه مناسب در محل نگهداری سیستم های فرآوری، افزایش دما رخ می دهد که تاثیر مستقیمی بر سلامت و کارایی سیستم دارد. همچنین کنترل دما، رطوبت، گرد و غبار و غیره در داخل قفسه بسیار راحت تر است. بنابراین رک ها هم سرور و هم تجهیزات را در جای خود نگه می دارند و شرایط مناسبی را برای تهویه فراهم می کنند. رک دیواری 9 یونیت نیرا عمق 60 همانطور که از نامش پیداست از نوع دیواری است.

رک های دیواری معمولا برای سازماندهی شبکه های خانگی یا بخشی از یک شبکه یزرگ کاربرد دارد که همانطور که از نام آن مشخص است بر روی دیوار نصب می شود. معمولا اندازه رک های دیواری بین 4 تا 12 واحد و عمق آن یکی از 35، 45 یا 60 سانتی متر است.   برخی از قفسه های دیواری دارای درهای جانبی هستند تا کاربر به راحتی به تجهیزات دسترسی داشته باشد. برای خنک کردن تجهیزات روی این نوع قفسه ها می توان از فن استفاده کرد. در ادامه برخی از ویژگی های رک دیواری 9 یونیت نیرا عمق 60 آورده شده و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و کابل شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • قابلیت تولید در عمق های گوناگون 45، 50 سانتیمتر
  • دارای بدنه فلزی
  • قابلیت تولید با درب شیشه یا فلزی
  • بدنه مشکی
  • مناسب برای شبکه های متوسط و کوچک
برند

نیرا

کشور سازنده

ایران

نوع رک

دیواری

تعداد یونیت

9 یونیت

عمق

60 سانتی‌متر

رنگ

مشکی

محصولات پیشنهادی