کابل شبکه لگراند CAT6A FTP روکش LSZH حلقه 500 متری

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت کابل شبکه لگراند CAT6A FTP روکش LSZH حلقه 500 متری را نیز مشاهده نمایید.

  • کشور سازنده فرانسه
  • کابل شبکه FTP
  • دارای تست فلوک پرمننت (هدروم بالای 5)
  • مغزی کابل مسی
  • نوع دسته بندی کابل CAT6a
  • سطح مقطع: 58

معرفی کابل شبکه لگراند CAT6A FTP روکش LSZH حلقه 500 متری

کابل شبکه لگراند CAT6A FTP روکش LSZH حلقه 500 متری جزئی از تجهیزات شبکه و از برند لگراند (Legrand) بوده که یکی از پرکاربرد ترین کابل های موجود در بازار میباشد که توسط شرکت فرانسوی تولید میشود. از کابل شبکه برای ارسال و دریافت داده ها استفاده میشود و دیتا ها را بدون هیچ گونه آسیبی ارسال می‌کند و دارای کیفیت بسیار بالا با جنس روکش بیرونی PVC میباشد که حداکثر سرعت انتقال آن 1000 مگابایت در ثانیه در 100 متر است که برای سرعت داده های خود باید به سراغ کابل های رده بالایی بروید که سرعت و کیفیت انتقال داده بالاتری دارند.

کابل شبکه روکش LSZH حلقه 500 متری از چهار زوج سیم به هم تابیده ساخته شده است که دو به دو به دور هم میپیچند و همچنین این کابل دارای تست فلوک چنل می باشد که از آن برای چک کردن لینک های ساخته شده و عدم قطعی در بین کابل های شبکه و کابل های فیبر نوری استفاده می‌شود و همچنین اطلاعات بسیاری در رابطه با کابل شبکه و وسایل تجهیزات شبکه را در اختیار کارشناس شبکه قرار می‌دهد و از این کابل شبکه میتوان با خیال راحت در پروژه ها برای بهره برداری بهتر کارها استفاده کرد. جنس روکش این کابل شبکه کارآمد از نوع LSZH می باشد که از مواد بدون هالوژن ساخته شدند که هنگام آتش سوزی دود سمی ایجاد نمیکنند و این نوع روکش دود و شعله بسیار کمی در هنگام آتش سوزی تولید میکند که این امر باعث شده تا از ایمنی بسیار بالایی بهره مند شود و همچنین هسته این کابل از مس خالص ساخته شده است تا اطلاعات را با بالاترین کیفیت انتقال دهد.کابل شبکه Legrand CAT6A FTP روکش LSZH کابل شبکه نوعی پل ارتباطی بین سیستم ها میباشد تا بتوانند به تبادل اطلاعات بپردازند و همچنین این نوع کابل شبکه (Legrand) هیچ تغییری در داده ها ایجاد نمیکند و فقط برای انتقال اطلاعات استفاده می شود. کابل شبکه در مدل ها و استانداردهای مختلفی بسته به نیاز کاربران و سرعت شبکه برای انتقال اطلاعات و همچنین دستگاه مورد استفاده ساخته و انتخاب می شود. کابل شبکه از مس خالص ساخته شده است که به دلیل رسانایی بالای مس، نسبت به مغزی های آلومینیومی از مزایای بسیار قوی برخوردار است. این نوع مغزی (CCC) با وجود قیمت بالاتر عملکرد و کیفیت بهتری از کابل های آلومنیومی یا CCA دارد و این نوع مغزی قادر است که از قابلیت PoE پشتیبانی کند و انرژی الکتریکی تجهیزات شبکه را نیز فراهم آورد. این کابل شبکه لگراند از نوع F/UTP میباشد به این معنی که دور جفت های پیچ خورده هیچ محافظ یا فویلی وجود ندارد و دور کل کابل یک لایه فویل وجود دارد. بنابراین این کابل شبکه بیشتر برای استفاده در تجهیزات شبکه پسیو F/UTP مناسب است.

کابل شبکه FTP دارای یک لایه محافظ مسی بافته شده به همراه یک لایه فویل است که دارای قابلیت هایی از جمله دارای تست فلوک پرمننت، دارای قابلیت حذف نویز و روکش نسوز و فاقد هالوژن میباشد. همچنین این نوع کابل شبکه در محیط های پر نویز و شبکه های حرفه ای کاربرد فراوان دارد و این کابل دارای استانداردهای IEEE 802.3at با پهنای باند کابل شبکه Cat6a تقریباً 500 مگاهرتز است. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های کابل شبکه لگراند CAT6A FTP روکش LSZH حلقه 500 متری بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید اکسس پوینت به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • کشور سازنده فرانسه
  • کابل شبکه FTP
  • دارای تست فلوک پرمننت (هدروم بالای 5)
  • مغزی کابل مسی
  • نوع دسته بندی کابل CAT6a
  • سطح مقطع: 58
برند

لگراند

کشور سازنده

فرانسه

سرعت انتقال اطلاعات

1 گیگابیت بر ثانیه

جنس روکش

LSZH

دسته بندی کابل

Cat6a

جنس مغزی کابل

مس

تست فلوک

پرمننت (هدروم بالای 5)

محصولات پیشنهادی