مقالات

معرفی تلفن دکت ویپ

معرفی تلفن دکت ویپ

معرفی تلفن دکت ویپ، DP755 قدرتمند جدید تا 10 گوشی دکت گرنداستریم، 20 حساب SIP را پشتیبانی می کند و حداکثر برد داخلی و خارجی را فراهم می کند. بوستون، MA، ایالات متحده آمریکا – 28 سپتامبر 2023 – گرند استریم، جهان را با راه‌حل‌های ارتباطات و شبکه یکپارچه و برنده جایزه متصل می‌کند، امروز یک ایستگاه پایه VoIP جدید DECT منتشر کرد. DP755 جدید یک ایستگاه پایه DECT VoIP با کارایی بالا است که با حداکثر 10 گوشی دکت سری DP گرنداستریم جفت می شود تا یک راه حل صوتی قابل حمل و بی سیم با برد 400 متر در فضای باز و 50 متر در فضای داخلی ایجاد کند. DP755 با اضافه کردن پشتیبانی از حداکثر 20 حساب SIP، یک حساب SIP مشترک در همه گوشی‌ها، کنفرانس صوتی 3 طرفه، صدای HD، PoE یکپارچه و امنیت رمزگذاری پیشرفته، یک ایستگاه پایه بی‌سیم قدرتمند DECT برای همه نیازهای تجاری و مسکونی ارائه می‌کند.

در این تصویر معرفی تلفن دکت ویپ را با عکس آن در رنگ مشکی می بینید.

در این تصویر معرفی تلفن دکت ویپ را با عکس آن در رنگ مشکی می بینید.

معرفی تلفن دکت ویپ و خصوصیات این محصول

معرفی تلفن دکت ویپ، DP755 با حداکثر 10 گوشی DECT از سری DP گرنداستریم (DP730، DP722 و DP720) جفت می شود تا تحرک گسترده ای را به کاربران تجاری و مسکونی ارائه دهد. با DP730 برد تا 400 متر و با DP722/DP720 350 متر در فضای باز فراهم می کند و برد داخلی تا 50 متر به کاربران اجازه می دهد تا در محل کار یا خانه خود حرکت کنند. این ایستگاه پایه تلفن دکت ویپ از حداکثر 10 گوشی و 20 حساب SIP پشتیبانی میکند و در عین حال کنفرانس صوتی 3 طرفه، صدای فول اچ دی و PoE یکپارچه را نیز ارائه می دهد. یک حساب SIP مشترک در همه تلفن تحت شبکه، ویژگی‌های یکپارچه را اضافه می‌کند که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی در زمان واقعی به همه تماس‌ها پاسخ دهند. DP755 از انواع روش های تامین خودکار و امنیت رمزگذاری TLS/SRTP/HTTPS پشتیبانی می کند. هنگامی که با گوشی‌های DP720، DP722 یا DP730 گرنداستریم جفت می‌شود، DP755 یک راه‌حل قدرتمند DECT بدون سیم برای هر کاربر تجاری یا مسکونی ارائه می‌دهد.

ویژگی های قابل توجه DP755 عبارتند از:

  • حداکثر 20 حساب SIP در هر سیستم؛ حداکثر 20 خط در هر گوشی
  • فناوری احراز هویت و رمزگذاری DECT برای محافظت از تماس ها و حساب ها
  • با حداکثر 10 گوشی DECT سری DP گرنداستریم (DP730، DP722، و DP720) جفت می شود.
  • برد تا 400 متر در فضای باز با DP730 یا 350 متر با DP722/DP720 و برد داخلی تا 50 متر را فراهم می کند.
  • کنفرانس صوتی 3 طرفه برای تماس های کنفرانسی آسان
  • پشتیبانی از Push-to-Talk (PTT)
  • گزینه های تامین خودکار شامل فایل های پیکربندی TR-069 و XML است
  • صدای HD برای به حداکثر رساندن کیفیت و وضوح صدا. بلندگوی تمام دوبلکس
  • با سری UCM سانترال های IP گرنداستریم برای تامین تنظیمات صفر استفاده کنید
  • پشتیبانی از ویژگی های پیشرفته تلفن، از جمله انتقال تماس، ارسال تماس، انتظار تماس، مزاحم نشوید، نشانگر انتظار پیام، اعلان های چند زبانه، طرح شماره گیری انعطاف پذیر و غیره.
در عکس معرفی تلفن دکت ویپ با کنفرانس صوتی 3 طرفه را مشاهده مینمایید

در عکس معرفی تلفن دکت ویپ با کنفرانس صوتی 3 طرفه را مشاهده مینمایید

درباره گرنداستریم و نتیجه گیری

معرفی تلفن دکت ویپ، گرند استریم نتورکز، از سال 2002 با ارتباطات و راه حل های شبکه ای یکپارچه جهان را به هم متصل کرده است که به کسب و کارها اجازه می دهد تا مولدتر از همیشه باشند. راه حل های برنده جوایز ما در خدمت بازارهای کسب و کار کوچک تا متوسط ​​است و به دلیل کیفیت، قابلیت اطمینان و نوآوری در سراسر جهان شناخته شده است. راه حل های گرند استریم هزینه های ارتباطی را کاهش می دهند، حفاظت امنیتی و بهره وری را افزایش می دهند.

سیستم دکت در واقع استانداردی است که برای انواع سیستم های قرار داده شده بر روی تلفن های بی سیم استفاده می شود. این سیستم شامل یک یا چند گوشی و چند دستگاه اساسی است. دستگاه پایه با استفاده از کابل شبکه به شبکه شهری یا مرکز تلفن متصل می شود و با ارسال امواج رادیویی به سیستم موجود در گوشی، ارتباط صوتی و راحتی را فراهم می کند. البته، همه تلفن های بی سیم از فناوری دکت استفاده نمی کنند. بلکه همانطور که می دانید اکثر این گوشی ها در گذشته از بلوتوث و بی سیم برای انتقال اطلاعات استفاده می کردند که در تلفن های همراه جدید جایگزین سیستم دکت شده است.

برای اینکه بتوانید از این گوشی های کاربردی و استاندارد استفاده کنید، بهترین انتخاب، گوشی های دکت است. این گوشی ها هیچ مشکلی مانند نویز در شبکه نخواهند داشت. تلفن های کانالی دارای آنتن دهی با کیفیتی هستند و صداهای محیط را خنثی می کنند. به این ترتیب شما یک ارتباط کاملاً گویا و واضح خواهید داشت. البته برندشون هم خیلی مهمه. برای اینکه بتوانید بهترین گوشی را بخرید باید از مراکز معتبر در این زمینه کمک بگیرید. در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های تلفن دکت ویپ بپردازیم و همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و انواع سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

سوالات متداول

معنی دکت در تلفن‌های بیسیم چیست؟

کلمه DECT به معنای ارتباطات بیسیم دیجیتالی است. فرکانسی که این فناوری از آن استفاده می‌کند، به میزان 1900 مگاهرتز است. برخی از تلفن‌های پاناسونیک از این فرکانس و ویژگی دکت استفاده می‌کنند.

ویژگی های تلفن بی سیم که هنگام خرید باید به آنها توجه کنید کدامند؟

برد تلفن بی سیم، حافظه دفترچه تلفن بی سیم، منشی تلفنی بی سیم، پست صوتی تلفن بی سیم، قابل استفاده در زمان قطع برق، فناوری شماره گیری با شناسه، نمایش شماره ی تماس گیرنده، نکاتی است که در هنگام خرید تلفن بیسیم باید به آنها توجه کنیم.

مزایای استفاده از تلفن DECT چیست؟

برخی از مزیت‌های مهم و اصلی در استفاده از تلفن‌ های دکت عبارتند از: طول بُرد بالا، کیفیت صدای عالی، ایجاد مکالمه‌های داخلی به صورت رایگان، دامنه فرکانس جداگانه، امنیت بالای مکالمه.

چرا باید از تلفن‌های تحت شبکه که دارای فناوری VoIP هستند استفاده کنیم؟

به دلیل اینکه استفاده از VoIP و کلا تلفن‌های تحت شبکه امکان برقراری تماس با هر شخصی در هر جای دنیا را فراهم می‌کند. همچنین هزینه‌های خیلی کمتری را به همراه دارد. از طریق تلفن‌های IP می‌توان کنفرانس‌های صوتی و تصویری با بازدهی بالا ایجاد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *