رک دیواری 4 یونیت فوکا عمق 36

در این قسمت مشخصات انواع تجهیزات پسیو شبکه را مشاهده می نمایید همچنین می توانید قیمت رک دیواری 4 یونیت فوکا عمق 36 را نیز مشاهده نمایید.

  • رک 4U با عرض 41cm و عمق 36cm
  • دسترسی کامل و راحت به تمام نقاط رک
  • محل تقویت شده آویز جهت نصب به دیوار
  • تعویض راحت و آسان شیشه درب رک
  • تهویه مناسب داخل رک
  • دارای قفل ایمنی
  • دارای ٢ محفظه عبور کابل در بالا و پایین رک
  • رنگ الکترواستاتیک ضد خش

معرفی رک دیواری 4 یونیت فوکا عمق 36

رک دیواری 4 یونیت فوکا عمق 36 از تجهیزات مهم و کارآمد در شبکه ها می باشد. این رک دارای اندازه 4 یونیت و عمق 36 سانتی متر بوده که ابعاد کلی آن برابر با عمق 36 × عرض 41 × ارتفاع 25 سانتی متر می باشد. یک رک جهت نگهداری تجهیزات شبکه استفاده می شود. استفاده از رک ها باعث شده تا تجهیزات به صورت منظم در کنار یک دیگر قرار گرفته و درنتیجه نگهداری از آنها راحت تر از همیشه صورت گیرد. برخی از رک ها با داشتن پنل های جانبی باعث دسترسی بهتر و همه جانبه به تجهیزات شده که این امر باعث می شود در صورت بروز مشکل در هر یک از تجهیزات، عیب یابی به آسانی صورت گیرد.

رک ها که از تجهیزات پسیو شبکه می باشند، به صورت قاب باز و یا قاب بسته ساخته می شوند. رک های قاب باز به صورت قفسه هایی است که تجهیزات بر روی قفسه های آن قرار می گیرند. در مقابل، قفسه های قاب بسته با داشتن دیواره باعث حفاظت بهتر و نگهداری بهتر از تجهیزات می شوند. این محصول رک دیواری 4 یونیت فوکا عمق 36 از نوع رک قاب بسته بوده که به صورت دیواری نصب می شود. این محصول دارای اندازه 4 یونیت می باشد که به طور کلی یونیت واحد اندازه گیری در رک ها است که برابر با 4.44 سانتی متر بوده و نشان دهنده ارتفاع قابل استفاده در رک می باشد. رک ها در عمق های متفاوت تولید شده که در انتخاب رک مناسب برای شبکه خود باید به تعداد یونیت و عمق آن توجه کرد. این محصول دارای عمق 36 سانتی متر می باشد.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به وجود درب جلو شیشه ای فریم دار اشاره کرد. وجود درب بر روی رک ها باعث شده تا تجهیزات درون محفظه رک بسته شده و امنیت تجهیزات در شبکه افزایش یابد. بر روی درب این محصول یک قفل سوئیچی قرار گرفته است که با قفل کردن آن تجهیزات در امنیت بیشتری قرار می گیرند. به صورت کلی یک رک با ایجاد فضایی مطلوب برای نگداری تجهیزات باعث کارایی بهتر آنها شده و می تواند بهترین عملکرد را از آنها دریافت کرد. همچنین این محصول رک دیواری 4 یونیت فوکا عمق 36 دارای 2 محفظه عبور کابل در بالا و پایین رک بوده که با استفاده از آن کابل شبکه را می توان به صورت منظم در رک ها کابل کشی کرد.

در این عکس رک دیواری 4 یونیت فوکا عمق 36 دارای تهویه مناسب داخل رک را می بینید

ویژگی های رک دیواری 4 یونیت فوکا عمق 36

رک دیواری 4 یونیت فوکا عمق 36 همانطور که مشخص است از نوع رک دیواری می باشد. رک های دیواری قابلیت نصب بر روی دیوار را دارند به همین علت برای فضاهای کوچک و شبکه های خانگی استفاده می شوند. از طرفی به دلیل اینکه در ارتفاع بالاتری قرار می گیرند، تجهیزات را از دسترس افراد متفرقه دور نگه داشته و باعث افزایش امنیت در شبکه می شوند. در مقابل این نوع از رک ها، رک های ایستاده قرار دارد که به صورت عمودی بر روی زمین قرار گرفته و به دلیل اندازه بزرگتری که به نسبت رک های دیواری دارند، تجهیزات بیشتر و بزرگتری را در خود جای می دهند. رک های ایستاده معمولا دارای چرخ به زیر بدنه خود می باشند که باعث جا به جایی راحت تر آن در شبکه می شود.

در برخی از رک ها تجهیزات بسیاری مانند پاور ماژول، پچ پنل، فن، نگهدارنده کابل و سینی رک قرار دارد. به طور کلی رک ها مطابق با استاندارد لازم 19 اینچ تولید می شوند. تجهیزاتی که قابلیت نصب در رک را داشته باشند در اصطلاح رکمونت می گویند. وجود سینی رک در برخی از رک ها برای تجهیزاتی است که به طور مستقیم قابل نصب در رک نبوده و یا اندازه بسیار کوچکی داشته باشند که با استفاده از سینی رک می توان آن ها را در رک ها قرار داد. تا به ایجا متوجه شدیم که رک ها از شگفت انگیزترین تجهیزات پسیو شبکه بوده و با داشتن ظاهری ساده بسیار پر استفاده بوده و در یک شبکه می تواند نقش بسیار مهمی را داشته باشد.

این محصول از تولیدات برند ایرانی فوکا می باشد که در سال 1391 با شعار فناوری و کیفیت ایرانی فعالیت خود را آغاز کرده است. محصولات این برند با استفاده از متخصص ترین افراد و بهترین ماشین آلات طبق استاندارد روز دنیا تولید شده تا کیفیت مطلوبی را ایجاد کنند. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های رک دیواری 4 یونیت فوکا عمق 36 بپردازیم همچنین شما همراهان گرامی می توانید جهت تهیه این رک شبکه و خرید اکسس پوینت به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دسترسی کامل و راحت به تمام نقاط رک
  • دارای آویز های تقویت شده جهت نصب به دیوار
  • دارای ٢ محفظه عبور کابل در بالا و پایین رک
  • تعویض راحت و آسان شیشه درب رک
  • تهویه مناسب داخل رک
برند

فوکا

کشور سازنده

ایران

نوع رک

دیواری

تعداد یونیت

4 یونیت

عمق

36 سانتی متر

رنگ

مشکی

محصولات پیشنهادی