گیت وی ویپ گرنداستریم HT841

در این قسمت مشخصات گیت وی های تحت شبکه و VOIP گرنداستریم Grandstream را مشاهده مینمایید همچنین میتوانید قیمت گیت وی ویپ گرنداستریم HT841 را نیز مشاهده نمایید.

  • دارای 1 سال گارانتی ایمن ارتباط
  • 1 پورت FXS و 4 پورت FXO
  • 2 پورت 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه RJ45
  • پشتیبانی از 3 اکانت SIP
  • کنفرانس صوتی 3 طرفه
  • پشتیبانی از قابلیت Life line
  • پشتیبانی از پروتکل T.38 برای ارسال و دریافت فکس
  • پشتیبانی از روتر NAT

اتصال و راه اندازی سریع با گیت وی ویپ گرنداستریم HT841

لازم به ذکر است که گیت وی HT841 دارای 1 پورت FXS و 4 پورت FXO می باشد که مناسب برای کسب و کار های کوچک و بزرگ است و اصلی ترین کارایی این گیت وی گرنداستریم تبدیل کردن سیستم های آنالوگ به ویپ است. داشتن پورت های FXO در گرنداستریم HT841 سبب می شود تا خطوط تلفنی آنالوگ به راحتی بتوانند با ویپ ارتباط بگیرند. داشتن خدماتی مانند DHCP و NAT از مهم ترین ها در شبکه به حساب می آیند که این گیت وی از هر دو این ها بهره مند می باشد. DHCP به صورت کاملا خودکار به هر دستگاه در شبکه یک IP می دهد به عبارت ساده تر نیازی نیست ادمین شبکه به صورت دستی IP دادن به دستگاه ها را را انجام دهد.

به طور کلی NAT به معنی ترجمه IP است یعنی کمک می کند تا دستگاه هایی که همگی در یک شبکه هستند بتوانند از یک IP مشترک استفاده کنند و به طور کلی مشکل کمبود آدرس‌ های IP را حل می کند. گیت وی HT841 قابلیت پشتیبانی از سه حساب SIP را دارد یعنی می تواند به سه خط تلفن مختلف به کمک پروتکل SIP اتصال پیدا کند که به دنبال این اتصال تماس گرفتن، آن هم به صورت هزمان با سه خط مختلف به سه شخص به سهولت انجام می شود. این قابلیت بسیار مناسب برای شرکت هایی می باشد که تعداد تماس های آن ها بسیار زیاد است و به آن ها کمک می کند تا به راحتی بتوانند چندین خط تلفنی را به کمک یک پورت FXS مدیریت کنند.

از مشخصات ظاهری آن نیز می توان به وزن بسیار کم 0.46 کیلوگرمی آن اشاره کرد که در ابعاد 28mm×90mm×100mm  تولید و در بازار به فروش می رسد. گیت وی ویپ HT841 کنفرانس صوتی سه طرفه را ارائه می دهد یعنی می تواند در زمانی که کاربران به صورت همزمان تماس می گیرند آن ها را به یکدیگر وصل کند تا یک کنفرانس سه طرفه ایجاد شود. همین سبب شده تا این محصول از برند گرنداستریم در محیط های کاری که مذاکرات تلفنی بسیار انجام می شود یک محصول بسیار ایده آل باشد. در این محصول برای پورت های POWER، NET1، NET2، FXS، FXO نشانگر های LED تعبیه شده است همچنین دکمه ای جهت تنظیم مجدد کارخانه را دارا می باشد که به کمک آن کاربران می توانند تنظیمات دستگاه خود را به حالت پیش‌ فرض کارخانه برگردانند.

در این تصویر گیت وی گرنداستریم HT841 را که دارای کنفرانس 3 طرفه می باشد مشاهده می کنید

در این تصویر گیت وی گرنداستریم HT841 را که دارای کنفرانس 3 طرفه می باشد مشاهده می کنید

ویژگی های گیت وی ویپ گرنداستریم HT841

گیت وی ویپ گرنداستریم HT841 قابلیت پشتیبانی از پروتکل T.38 را دارد که به کمک آن ارسال و دریافت فکس با کیفیت بسیار بالا از طریق IP امکان پذیر است. مدیریت تجهیزات شبکه اهمیت بسیار بالایی دارد و برای این کار ابزار ها و پروتکل هایی وجود دارد که برخی از آن ها شامل پشتیبانی از Syslog، Telnet، SSH و مدیریت از راه دور است که همه این ها در این گیت وی وجود دارد. SSH یک پروتکل امنیتی است که برای اتصال به دستگاه‌ها و سرورها از راه دور برای انجام دستورات و انتقال اطلاعات استفاده می‌شود. Telnet یک پروتکل ارتباطی است که برای دسترسی به دستگاه‌ هایی که امکان پشتیبانی از پروتکل‌های امنیتی مانند SSH را ندارند از Telnet استفاده می شود و در آخر استفاده از Syslog برای نظارت بر سیستم و تشخیص مشکلات سیستمی بسیار ارزشمند است.

گیت وی HT841 از QoS که به معنی الویت بندی است نیز بهره مند می باشد. این گیت وی ویپ دارای دو پورت RJ45 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه است که یکی از این پورت ها قابلیت پشتیبانی از 802.3af PoE-PD را با خود به همراه دارد. در گیت وی HT841 قابلیتی با عنوان TR069 تعبیه شده است که به معنی دسترسی از راه دور است یعنی کاربران می توانند از راه دور به مواردی مانند به روزرسانی، پشتیبانی از امنیت، رفع مشکل و… رسیدگی کنند. در این میان پشتیبانی از لایف لاین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که سبب می شود تا حتی در هنگام قطعی برق هم کاربران بتوانند تماس های اضطراری داشته باشند. به طور کلی کارایی Lifeline این است که در هنگام قطعی برق یک پورت FXS به یک پورت FXO متصل شود و کمک می کند تا تماس ما قطع نشود.

در این میان از مطمئن ترین الگوریتم های رمزنگاری برای محافظت از اطلاعات می توان به AES اشاره که در این محصول وجود دارد. AES در سراسر جهان برای محافظت از اطلاعات حساس استفاده می‌شود. داشتن این ویژگی در گیت وی ها برای شبکه های ویپ که ممکن است از اطلاعات شخصی یا محرمانه ای برخوردار باشند بسیار حائز اهمیت است. تا اینجا به شما عزیزان ویژگی های مهم این گیت وی را شرح دادیم، در نتیجه اگر به دنبال یک گیت وی با اندازه کوچک، امنیت بالا و قیمت بی نظیر هستید گیت وی گرنداستریم ATA HT841 را پیشنهاد می کنیم. در ادامه مطلب، در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های گیت وی ویپ گرنداستریم HT841 بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و خرید اکسس پوینت به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • دارای 4 پورت RJ11 FXO
  • دارای 1 پورت RJ11 FXS
  • دو پورت 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه RJ45
  • پشتیبانی از پروتکل T.38 برای ارسال و دریافت فکس
  • دارای کنفرانس صوتی 3 طرفه
  • پشتیبانی لایف لاین، در صورت قطع برق (انتقال پورت FXS به پورت FXO)

جهت مشاهده دیتاشیت محصول گیت وی ویپ گرنداستریم HT841 کلیک نمایید

PDF min

برند

گرند استریم

کشور سازنده

چین

ابعاد

(190mm x 100mm x 28mm)

رنگ

مشکی

پورت FXO

4 پورت

پورت FXS

1 پورت

نوع پورت اترنت

10/100/1000 , 2 پورت

قابلیت رکمونت

pa_sim-card-support

7434

pa_کنفرانس

7455

محصولات پیشنهادی